Всім привіт, хочемо вам розповісти, як ми дооснастили сучасний Bmw x5 g07 повноцінною сабвуферною ланкою, тому що навіть у замовника стоїть і одна з топових аудіосистем Bowers Wilkins, все одно за низькі частоти в аудіосистемі відповідали тільки так звані підсидушники. Це 20см мідбасові динаміки плоскої конструкції, які стоять у підлозі і відповідають тільки за бас, як правило, так зроблено в більшості автомобілів BMW і Mercedes вже теж переходить на цю систему побудови звуку в авто. Так ось, як правило людям, які колись вже будували собі аудіосистему з повноцінним сабвуфером, цих підсидушників вже мало - вони начебто басять, але глибоко не заходять - звичайному автовласнику здасться достатньо - поціновувачам якісного звуку - однозначно немає! Тому в даному авто у нас стояло завдання вирішити питання з сабвуфером, але так як машина сімейна і вона на 7 місць - у неї маленький багажник і ставити туди ще сабвуфер, точно ні - після огляду авто - щоб знайти місце під стелс сабвуфер - ми так само його не знайшли, дуже багато блоків і трубок для повітря за обшивками - що прямо вбудувати короб під сабвуфер - не було можливості, та й друге питання це ще встановити підсилювач звуку - так само місця під нього взагалі немає, сі взагалі половину часу виділеного на інсталяцію ми розміщували і думали як правильніше зробити і де все встановити - щоб це було акуратно і не впадало в око.
У результаті коли всі розклали і заміряли - підсилювач звуку підбирали вже після вимірів що влізе те і будемо інсталювати. - а так само інформації в інтернеті немає - перший етап це знайти штатний підсилювач та вивчити, що і як тут працює і звідки нам правильно взяти сигнал, щоб він був коректний і з необхідною частотною характеристикою. Після розбору обшивок ми знайшли підсилювач у лівій частині авто - за бічною обшивкою, в даній комплектації там йде два підсилювачі - один на всю акустику - а другий чисто на підсидушники, причому там сигнал дуже високого волтажу - і він стрибає, а це означає, що на Пряму до підсилювача не варто його підключати - оскільки це може вивести з ладу дорогий підсилювач звуку - вони зазвичай не люблять не стабільний рівень сигналу і не можуть його контролювати - а на заводі при проектуванні це врахували і у них все чітко працює, напевно зробили так, щоб туди ніхто не ліз. Було вирішено взяти сигнал через перетворювач сигналу – щоб сигналом можна було керувати, спочатку вибрав часто встановлюваний нами – але потім проконсультувалися з партнерами – і вибрали новинку на ринку від бренду Helix, який чудово впорається з плаваючим сигналом та стабілізує його, ми взяли сигнал із каналів підсидушників - далі перетворювач - і далі вже підсилювач звуку.
Підсилювач звуку був вибраний з великим запасом потужності та дуже компактними формами. Підсилювач звуку Bmw x5 g07 Gladen RC1200.1 - це моноблок одноканальний підсилювач звуку німецького бренду - перевірений нами не одноразово, так як замовник попросив високу потужність сабвуфера - ми взяли підсилювач із запасом потужності, це дозволить розгойдувати сабвуфер вже навіть не на високому рівні , а його буде чути вже спочатку прокручування рівня звуку. Для підсилювача звуку ми проклали якісні мідні дроти, захистили їх в оплетку зміїна шкіра - щоб вони не перетерлися з роками - і не дай боже у разі аварії - були захищені від замикання. Акумулятор в багажнику - тому всі роботи суто проводяться в багажному відділенні, ми поклали проводи по штатній проводці - і виготовили подіум під підсилювач, з фанери і перетягнули карпетом, підсилювач звуку для аудіосистеми ми встановили вертикально в правій кишені за обшивкою - це єдине місце де він міг існувати:
Тепер перейдемо, все-таки, до виготовлення короба під сабвуфер у BMW x5 g07, ми вирішили виготовити напівкруглий короб у ніші під підлогою, суть у тому, що замовник хотів дуже потужний сабвуфер, а всі вони мають дуже масивну конструкцію, глибоку посадку та вигнуту губу. вгору – а місце під підлогою дуже обмежене, тут ми робили підрахунок за міліметрами – без Приваблення, тому що є багато сабвуферів плоскої посадки, але вони всі зроблені для приємного баса і під підлогою можуть загубитися - нам не можна було ризикувати і ми підібрали губний губний сабвуфер від Deaf Bounce, у розмірі 30 см або 12 дюймів з масивною губою - яка точно прибере всі ризики із слабким басом. Ось такий красень буде трусити повітря в цьому BMW.
Для виготовлення короба ми взяли якісну 18 мм фанеру, товщі б уже не вліз, і почали проектувати короб - ще стояло завдання, зробити так щоб короб можна було діставати, так як за ним ще є ніша куди можна покласти якісь речі, тому короб не буде ідеально прилягати до кордонів – тому що його потім не дістанеш – він виходить під кутом. з вирізаних пластин з фанери почали виставляти напівкруглу стіну, злегка фіксуючи їх на клей, щоб потім скріпити і посилити стінку смолою зі скломатом, для герметичності та жорсткості.
Далі, коли смола зміцнилася ми приступили до виготовлення кришки ферхней з утопленням, щоб сабвуфер трохи пірнув у короб, кришку зробили, шліфонули і так само промазали смолою. Після висихання промазали і герметиком, щоб не допустити щілин, сам короб відшліфували і перетягнули карпетом, під колір багажника. Врізали термінал для акустичного дроту, щоб було легко його відключити і підключити, коли ставити назад. І встановили наш губатий сабвуфер, короб кріпитися до підлоги за допомогою липучок, які можна відклеїти і потім наново вони приклеїтися. Об'єм короба у нас вийшов – 28-30 літрів. Ось такий готовий вид сабвуфера BMW x5 g07 ми маємо:
У результаті ми налаштували підсилювач і поставили потужність, таку на якій замовник не зможе його зіпсувати, тому що будь-який компонент аудіосистеми, після установки, повинен пройти розминку не на максимальних потужностях, а потім через тиждень інший ми можемо додати потужності - якщо буде запит. Після цієї інсталяція ми вже маємо розуміння, як і що в даному авто реалізовано, тому готові втілити ваші побажання в життя. Звертайтесь за консультацією за номерами у розділі: Контакти.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"