Всім привіт, потрапив до нас на станцію чудовий автомобіль, з шикарною комплектацією Audi A6 в одному з нових кузовів, автомобіль дійсно крутий і в ньому була комплектація зі звуком від Bang Olufsen, сміливо скажу вам, що ця система звучить дуже жирно, і нам вона зайшла саме в цьому автомобілі. Єдине, що замовник приїхав зі скаргою, що сабвуфер, який знаходиться в полиці, став хрюкати на середньому звуці і вище. Ми його один раз полагодили, але з часом він став уже не вивозити, а без нього звук не той. Тому було вирішено замінити штатний сабвуфер на новий, але вже в правильному оформленні, зробити короб на замовлення, з правильним об'ємом і, звісно, з правильним сабвуфером, який качне автомобіль.
Пару слів про штатний сабвуфер він може бути і не поганий за конструктивом своїм, але те, що він у пластиковому коробі, це насторожує, хоча всі штатні сабвуфери зроблено в пластику, і це їхній найбільший недолік. По-друге, не достатній об'єм короба, в такому оформленні він більше не панчить, а гуде, що менший об'єм короба, то більше сабвуфер грає з гулом і не достатнім панчем. Штатний сабвуфер в Ауді має ось такий вигляд:
І так почнемо, для того щоб залишити штатне керування сабвуфером, нам потрібно взяти сигнал саме з сабвуферного каналу, а також під час установлення універсального підсилювача в будь-який автомобіль до штатної системи потрібен сигнал під назвою Remote, якого, звісно ж, немає, він дає новому підсилювачу сигнал про увімкнення, і він повинен бути правильним, щоб не було удару під час увімкнення. У такому разі ми ставимо перетворювач сигналу, який знімає високий сигнал і перетворює на низький, а також дає на виході сигнал ввімкнення підсилювача. Ми використовуємо конвертер Kicx HL 04MS, цей пристрій відмінно справляється з цим завданням. Місце під підсилювач і конвертер ми знайшли під підлогою в ніші з запаскою, з правого боку ми виготовили подіум з фанери і закріпили без саморізів, до кузова автомобіля, перетягнули його карпетом щоб облагородити, і почали монтувати підсилювач звуку. Для того щоб встановити сабвуфер для нього, звісно, потрібен підсилювач звуку, так званий моноблок, це одноканальний підсилювач із запасом потужності. Ми вибрали підсилювач звуку бренду ALPINE, цей підсилювач має 300 Вт потужності в номіналі, але також ми підібрали сабвуфер із меншим опором у 2 Ом, і в цьому разі потужність на сабвуфер буде в межах 400-500 Вт. Підсилювач звуку ми під'єднали якісними мідними дротами, і помістили їх у захисне обплетення, щоб вони не піддавалися протиранню і пошкодженню - а прослужили багатьма роками.
Встановлення підсилювача звуку в Audi A6 - завдання не таке легке, як у японських автомобілях, тим паче, коли ще стоїть якась акустична система, адже потрібно продзвонити проводку, щоб узяти правильний сигнал, а якщо узяти неправильний сигнал, то на виході отримаємо не те, що потрібно! Тому все визвонили, перевірили і під'єднали перетворювач сигналу і потім підсилювач звуку, все закріпили і з цим закінчили.
Переходимо до сабвуфера в Audi A6C7 його ми взяли перевірений бренду Hertz Cento розміром 12 дюймів це 30 см, так само взяли відразу захисну сітку, щоб не можна було пошкодити сам сабвуфер. Тепер перейдемо до короба, замовник попросив зробити максимально плоский короб для сабвуфера, завдання зрозуміле, і ми взялися до роботи, 30-сантиметровий сабвуфер потребує об'єму 30 літрів, але ми вирішили зробити фазоінверторний, тому в нас вийшов на 43 літри, плоский, але довгий. Короб для сабвуфера в Ауді ми робили з 18й фанери з клеєм і великою кількістю саморізів, далі ми обробляємо всі стики зсередини герметиком, щоб не було щілин. Вирізаємо посадку під сабвуфер і фазоінвертор, так само посадку під термінал. Перетягуємо короб карпетом, який підібрали за палітрою максимально схожий, і на виході маємо ось такий результат:
Короб встановлюємо в автомобіль, так щоб підлога могла підніматися і закріплюємо двома скобами до кузова, щоб він стояв щільно і не падав у поворотах, наш короб ось так розмістився в багажнику Ауді А6:
Наш сабвуфер, звісно, показав результати в рази кращі, на підсилювачі був запас потужності, а панч реально був щільний із пробиванням через сидіння, цей сабвуфер дуже добре підходить для напористої електронної музики та реп-композицій. Результатом всі задоволені сповна.
Дана система в автомобіль Ауді побудована за 2 дні разом з виготовленням короба і налаштуванням. У нас в Студії автозвуку досить персоналу, тому ваш автомобіль не буде стояти тижнями, а буде в роботі одразу, звертайтеся, працюємо швидко і якісно!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"