Всім привіт, Toyota Camry v70 один з найпопулярніших автомобілів в Україні, це седан який багато хто відносить до преміум сегменту за адекватні гроші, але ті хто хоч раз їздили на автомобілях бренду Toyota - знають, що марка не славиться гарною шумоізоляцією - жоден з представників класу, тому Toyota Camry v70 не відрізнився від усіх і так само автомобіль максимально галасливий і звучить як консервна банка. У нас стоїть завдання зробити шумоізоляцію даного автомобіля, нормальними матеріалами – без зняття торпедо, чому розповім. Шумоізоляція торпедо, рекомендується коли автомобіль після аварії і там порушені якісь кріплення та припасування деталей - якщо торпедо не турбує - краще туди не лізти, або пропонувати на дизельні автомобілі у яких звук мотора дуже сильно дублюється і в салоні - це може на якісь відсотків 15 його зменшити. І так погнали розбирати автомобіль та покажемо як ми провели роботи на ньому.
Починаємо з дверей - двері в авто це одне з найбільших джерел шуму, який приносить дискомфорт усім, хто знаходиться в автомобілі. Розбираємо двері - демонтуємо карти, і знімаємо пластиковий щит, який дозволить дістатися всередину дверей. Весь автомобіль робитимемо преміальними матеріалами від українського виробника Acoustics – це наш ні змінний партнер протягом останніх 5 років. Наносимо перший шар віброізоляцію XTreme 2mm, укладаємо її в нахлест і зробили ще додаткові ребра жорсткості: Другим шаром налагоджуємо теплоізолюючий матеріал Soft 6mm - він дозволить більш ефективно утримувати клімат в авто в залежності від погоди. Важливо укласти матеріали щоб вони закривали близько 90 відсотків поверхні - тоді результат буде максимальним.
Далі у нас третій шар шумоізоляції дверей Toyota Camry v70, ми закочуємо всю частину дверей де стоїть динамік, тим самим робимо закритий об'єм для акустики і жорсткішу посадку для динаміка - він гратиме краще! І 4-й шар - це зміцнення дверної карти, і її шумоізоляція, на пластикову карту наноимо віброізоляцію - щоб скріпити її і вона стала жорсткішою, а потім затягуємо м'яким матеріалом, який поглине всі залишкові шуми і зробимо антискрип карти з металом дверей - це дуже дієва шумоізоляція дверей, працює дуже чітко – спробуйте і ви!
Наступний елемент авто Toyota Camry v70 це кришка багажника, кришка розбирається і так само проклеюється не важкими матеріалами, щоб вона не втратила свою возножність підніматися самостійно. Така ж віброізоляція і на неї також наносимо теплоізолюючий матеріал Софт 6, який робить з авто, своєрідний термос. Сама накладка на кришці - вона ганчір'яна і майже ніде не торкається самої кришки тільки по краях - ми зробили антискрип і проклеїли ті місця де є стик - щоб не було деренчань.
Ідемо далі і зараз у нас багажник, це теж досить важливий елемент в авто, так як у багажнику часто чутно вихлоп - який не всім подобатися і цей звук переходить в салон, так само в багажнику знаходиться 85 відсотків колісних арок і 15 відсотків від задніх з боку салону, а як всі знають гуркіт коліс особливо на зимовій гумі прибрати не можна - якщо тільки не зробити шумоізоляцію аврок, що і робиться при повній шумоізоляції автомобіля у нас, або ви цю послугу можете замовити у нас окремо! Дно багажника ми робимо товстішою віброізоляцією це 3 мм - колісні арки ми заклеюємо 4мм завтовшки - щоб максимально прибрати гул коліс, потім робимо ще боковини та задню частину - у загальному скрізь де є метал - ми там проходимо і робимо капсулу аж до самого верху. Другим шаром багажник ми закрили цікавим матеріалом на основі пресованого паралону, товщиною 8мм, дуже дієвий матеріал – він підходить тільки для укладання на підлогу та арки, на боковини його не кладуть – оскільки він важкий і може згодом, під своєю вагою відклеїться. На боковини на наклеїли Софт 6 - який іде у нас здебільшого. Тепер багажник має такий вигляд:
Далі у нас ще в роботі, капот - звичайно максимально результативним при шумоізоляції капот буде у дизельних машин - він запечатує шум під ним і він не розходиться навколо, але в автомобілях японських навіть бензинових - він дуже кволий, і йому це не завадить. По конмтруктиву, ви бачите - він двошаровий і нам потрібно потрапити саме в ці віконця, щоб це працювало правильно, в більшості випадків - поклейка капота це вирізка фіругорок, і займає багато часу на підрізування і анімацію. Але принаймні це не значить він повинен залишитися поза увагою, два шари наших матеріалів і він готовий, все це залишається під штатним кожухом, нічого видно не буде.
Наступний етап - це дах, дах ми відносимо до елементів першої важливості в салоні, особливо якщо немає панорами і ви любите їздити трасою, тоді шумоізоляція даху Toyota Camry v70 це те, що вам потрібно, на даху дуже багато м'якого металу і не завжди багато ребер жорсткості, і при швидкості понад 90 км на годину, дах від опору вітру починає гуляти хвилею. оку це не видно, але це саме так і це призводить до появи сторонніх гулів від опору вітру і дуже не приємно, коли йде дощ і б'є по голому металу. Тому на металі нічого немає - може пару маленьких шматочків і все. Ми робимо з віброізоляції ребра жорсткості – це смужки віброізоляції – на великих поверхнях металу, що зміцнити і надалі наносимо вже на всю поверхню віброізоляцію Acoustics Xtreme 3.Щоб добре прибрати всі шуми, дана віброізоляція одна з наших коханих, тому що вона має дуже потужний клейовий шар, жодного разу за практику вона не відклеїлася - навіть зовні на арках, а по-друге вона має меншу вагу, ніж у інших із цими ж товщинами що дозволяє не максимально обтяжувати автомобіль. До речі середня вага яка додасться після якісної шумоізоляції автомобіля - це близько 50 кг, тому для спорт автомобілів ми завжди вибираємо полегшені матеріали, щоб не максимально обтяжувати. Поверх цієї віброізоляції наносимо все той же Софт 6, який служить тепло-шумоізолятором, на цьому не все - заклеїти матеріалами поверхні добре - але дуже важливо приділити увагу дрібницям - і зробити антискрип всіх елементів стелі, які, звичайно ж, вилізуть на тлі тихої стелі, ми проклеюємо всі гофри від подушок безпеки, проклеюємо пластикові елементи стелі, всю проводку, яка йде по даху - все що може зіпсувати насолоду від приємної поїздки:
Спускаємося вниз далі у нас полиця - хоч вона знаходиться і не зовні авто, а всередині, все одно її потрібно обробляти - нагадаю якщо ми боремося за максимальний ефект, не можна пропускати жоден елемент, тому що він згодом вилізе і все зіпсує, полицю ми закочуємо віброізоляцією - потім проклеюємо всю проводка яка там лежить - і в стійках які йдуть до даху ... Зверху на полицю йде масивний штатний паралон, його ми залишаємо він тримає форму всієї полиці, ми тільки підклеїли тут антискрип на місцях стику полиці з металом.
І ось ми дісталися до підлоги - він розбирається і збирається найдовше, так для цього потрібно зняти всі сидіння, всі стійки, центральну консоль і багато повітроводів. Ми все це демонтуємо і за допомогою пилососа прибираємо пил і бруд, а потім витираємо всі поверхні антисиліконом, для знежирення - і починаємо обклеювати всю площу віброізоляцією 3мм, залазячи максимально високо під педалі, таким чином щоб заклеїти ще передні арки, і йдемо по всьому салону - щоб зіштовхувати з багажником. Матеріал кладемо в нахлест - щоб зміцнити і зробити збалансованою поверхню - машина стає більш збитою та стійкішою, коли відбувається віброізоляція. Далі ситуація така, що там, де передні сидіння в даному автомобілі дуже цікава конструкція підлоги, там дуже велика куля пінопласту з пластиком під килимом, через це якщо ми покладемо ще поверх товстий матеріал, з ймовірністю в 90 відсотків ми його якісно потім не зберемо, так як килим підніметься на 1 см мінімум, і не ляже у свої згити, а це не правильно. таке не в кожній машині - в деяких, тому ми вирішили зверху нанести не пресований матеріал а такий матеріал як Noise Block, це мастичний матеріал з тканинною наклейкою, він клеїться 3-м шаром на підлогу, але тут ми зробимо його другим у передній частині авто.
На задню частину ми також наклеїли поверх віброізоляції, пресований матеріал як і в багажнику, там є місце для його укладання:
Так само при шумоізоляції салону, як уже казав приділити увагу і дрібницям, в нашій студії Кілогерц, ми так само робимо антискрип всіх пластикових елементів салону, щоб ніде не було сторонніх шумів - а була тиша і комфорт, розібрали центральну консоль - значить проклеїли її, всі ручки на дверях - стійки, деякі поріжки, пластикові обшивки та все що може зіпсувати картину, дані роботи ми проводимо в терміни від 4 до 7 днів, залежить від складності автомобіля та завдань, так само у нас можна зробити окремі елементи шумоізоляції автомобіля, такі як: двері - колісні арки - днище - багажник - дах - капот і кришка багажника .
Звертайтесь працюємо швидко та якісно. До кожної роботи надаємо гарантію та повний фотозвіт!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"