Друзі всім привіт, зараз в нашій країні йде повний бум на американські автомобілі, і один з найпопулярніших автомобілів, які приїжджають в Україну, це VW PASSAT B7, цей автомобіль перебуває в середньому ціновому діапазоні та має середній клас за комфортом, звичайно, під час купівлі цього автомобіля, хотілося б його максимально довести до комфорту за допомогою шумоізоляції авто. Скажімо чому! Практично всі автомобілі з Америки це автомобілі після ДТП або потопельники, відновлені вже у нас, ну і, як правило, після аварії в автомобілі відбуваються хоч і не великі, але зміни в стиках пластику, і, можливо, руйнуються деякі кріплення, і в салоні настає так званий скрип, та й полиця в цій моделі дуже скрипуча. Тому ми запропонували зробити шумоізоляцію VW PASSAT B7 в Києві, в нашому Установчому Центрі. З приводу шумоізоляції автомобіля, ми пропонуємо кілька варіантів, перший це найпростіший, в нього входять матеріали найпростішого сегмента. Другий варіант це матеріали ціна-якість. І третій варіант це преміум, до нього входять матеріали преміальних лінійок, які мають максимальне поглинання, і до преміуму додається ще один шар - блокувальний. Ну про все це ви можете детально дізнатися у наших менеджерів! Тут був обраний середній варіант, і ми приступаємо:
Першим з чого почнемо, це розбір салону повний до металевого скелета, і підготовка салону: вологе прибирання і знежирення металу. Після розбору автомобіля VW PASSAT ми бачимо таку картину, що шумоізоляції в ньому дуже слабенько, вона навіть обклеєна, але окремими шматочками, які посередньо працюють, вони просто обтяжують автомобіль.
І так дах, в будь-якому автомобілі це проблемний елемент, який має велику парусність, і при наборі швидкості понад 90 км, дах починає сильно свистіти, через те, що рідкий, і починає йти хвилястість через опір вітру. Тому ми виправимо це, ми зняли заводський картон, який був приклеєний до даху, і наносимо матеріал фірми Acoustics, клеїмо його в нахлест щоб зробити так звані ребра жорсткості. І потім другим шаром наносимо тепло-шумоізолятор Splen, який залишить тепло в автомобілі взимку, а влітку не випустить прохолоду кондиціонера. Дах обклеєно, і ми можемо його збирати.
Далі переходимо до багажника і кришки багажника, що ми обклеюємо під час шумоізоляції багажника: - днище багажника, - боковини, - арки, - задня стінка, де бампер, і антискрип обшивок багажника, - кришка багажника завжди окремий елемент, але в шумоізоляції автомобіля, кришка входить. І так ми бачимо ось такий багажник і кришку, і починаємо обробляти багажник шумоізоляцією, дно і арки обклеюємо більш товстим матеріалом, боковини і кришка трохи тонше, щоб не обтяжувати, ну і для цих елементів - це достатньо. Шар нанесено, і обклеюємо тепло-шумопоглиначем, обклеюємо без зазорів, все по максимуму.
Кришка багажника VW PASSAT B7 так само обклеєна в 2 шари, і м'яка обшивка багажника, оброблена м'якими матеріалами, щоб прибрати скрипи. І з цими елементами кузова ми розібралися, тепер вони обезшумлені і принесуть комфорт автомобілю.
Рухаємося далі і пройдемося по шумоізоляції дверей VW PASSAT B7, двері ми завжди робимо в 4 шари, перший шар - це найглибший, який клеїться так би мовити на зовнішній бік автомобіля, це перша блокада шуму, далі другий шар, який тепло-шумоізолятор на самоклеючій основі, він лягає на віброізоляцію і робить так би мовити будерброд, який гасить відсотків 70 шуму. Далі йде фільонка, це частина дверей в яку замикається карта, і цю частину ми так само повністю обробляємо, заклеюючи всі анатомічні отвори, для чого це робиться? Цей шар повністю гасить шум іззовні і ще є правильним акустичним оформленням, адже після обклеювання двері перетворюються на, так би мовити, закритий короб, для динаміка, і це однозначно покращує якість звуку, що виходить із динаміків, оскільки відбувається правильне оформлення акустики. І тепер уже фінальний шар, це пластикова карта дверей, її ми частково обклеюємо віброізоляцією, і потім повністю затягуємо м'яким матеріалом, який прибере всі скрипи і тертя між елементами. Виглядає так:
Переходимо до салону, метал голий і ми його повністю обклеюємо віброізоляцією товщиною 3 мм, клеїмо в нахлест щоб зробити ребра жорсткості. Обклеюємо максимально і рухаємося максимально високо під торпедо, захоплюючи і передні арки, і частину моторного відсіку. Другий шар це тепло-шумоізолятор, який максимально залишить шум зовні і не пропустить шум від коліс і опір вітру.
Так само обробляємо полицю автомобіля, полицю розбирають і обклеюють віброізоляцією і так само пластикову полицю, зміцнюють віброізоляцією і повністю обклеюють м'якими матеріалами. Так само в автомобілі, під час шумоізоляції ми обклеюємо всі пластикові елементи, стійки, консоль, перевіряються гофри і блоки на деренчання, загалом все, що може принести сторонній шум під час потрапляння в ями або їзди по бруківці.
Так само обклеюється капот, так само не товстими матеріалами, щоб не сильно обтяжувати його, так як це рушійні частини кузова, капот робимо так само в 2 шари, перший - віброізоляція, другий - це софт метал, тепло-шумоізолятор, з шаром фольги. Ці два шари нормально прибирають шум двигуна і роблять перебування в салоні комфортнішим. Фото капота і полиці на жаль не збереглися.
Результат з шумоізоляції VW PASSAT B7 був нами очікуваний, і автомобіль виріс на клас так точно, стало тихо, немає сторонніх шумів і шуму окремих елементів, немає шуму від вітру і коліс, мотор чутно менше. Автомобіль став зібранішим і так би мовити збитим.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"