Друзі всім привіт, сьогодні тема нашої чергової роботи це шумоізоляція автомобіля Lexus RX450h, в народі всі знають, що в принципі Лексус не галасливий автомобіль, і це так, але після кількох років він перетворюється на автомобіль зі скрипами та сторонніми шумами, особливо це чутно на ямах і бруківці. Це сильно дратує, тому ми з замовником робимо тест драйв по нерівній дорозі і визначаємо особливо галасливі зони, так би мовити, щоб не робити весь автомобіль, а тільки те, що дійсно турбує. наш тест драйв визначив, що двері стали гучними, весь багажник торохтить пластик, його там просто тьма, і кришка багажника нестерпно деренчить, це і стало нашим завданням для вирішення! Нами ще було визначено, що в дверях є якісь осередки шумоізоляції, і ми будемо розбирати і приймати рішення що там зроблено і чи правильно це! Ось такий красень став в роботу в нашому новому Установчому Центрі на Борщагівці:
Під час розтину дверей ми побачили картину, яка не радує нас, що там є віброізоляція, але якість її виконання ганьбить нашу сферу послуг, і соромно, коли ось так хаотично і з пропусками клеять віброізоляцію. Вона то працює частково, але не на повний результат. Будемо допрацьовувати і частково переробляти. Ми відклеїли шматки віброізоляції з фільонки дверцят, це було просто тому, що вона дуже низької якості та тримається відповідно, так само знежирили внутрішню частину дверцят і заклеїли повністю матеріалом SOFT6, який буде теплошумоізолятором.
Фільонки дверей заклеїли за правилами полегшеними матеріалами фірми Acoustics Xtreme X2. Виглядає це так:
Дверні карти обклеїли шматками віброізоляції, щоб зібрати пластик, і затягнули повністю в м'який матеріал, який прибере всі скрипи і шуми, фінальний шар.
Двері готові і тепер ми можемо точно сказати, що наші 4 шари дадуть максимальний результат, який буде однозначно оцінений замовником. Переходимо до багажника, в ньому дуже багато пластикових частин і вони всі шумлять під час їзди, контактують одна з одною, чому б заразом і не зробити віброізоляцію металу та арок. Голий багажник має такий вигляд:
Для днища багажника ми використовуємо таку саму віброізоляцію, але товстішу, яка має більший ККД, оскільки вона стелиться на підлогу. Обробляємо віброізоляцією багажник Lexus RX450h так:
Як ви бачите обклеєно все, і арки, і днище, і боковини, ми працюємо на репутацію, а не на економію 3х аркушів матеріалів. Арки реально галасливий елемент у будь-якому авто, тому результат ми гарантуємо на всі 100 відсотків. При такій обробці багажник не може бути гучним, і далі ми обклеюємо і ще другим шаром, це тепло-шумоізолятор Soft, який заблокує потрапляння шуму ззовні автомобіля і збереже тепло в салоні автомобіля. Дивимося:
Так само ми зняли всі обшивки і пластикові, і ганчіркові, і верхні стійки для обробки, щоб не повертатися до цього питання вже ніколи.
Так само в Lexus RX450h дуже галаслива кришка багажника, її ми так само зробимо полегшеною віброізоляцією, але без перебору, так щоб газові опори не зіпсувати навантаженням, шумоізоляція ляди процес не дуже простий, бо отвори дуже маленькі, а через них потрібно укласти й укатати віброізоляцію всередину ляди, виглядає це так:
Тепер весь пластик оброблений м'якими матеріалами і вже не шумить, шар віброізоляції зупиняє шум зовні, другий шар блокує те, що пройшло після віброізоляції.
Шумоізоляція Lexus Rx була проведена нашими майстрами за 1,5 дня. Ми робимо все швидко і якісно, тому якщо у вас галасливий автомобіль, або ви хочете свій автомобіль перевести по комфорту на клас вище, приїжджайте до нас на консультацію, ми запропонуємо конкурентну ціну на шумоізоляцію автомобіля в Києві.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"