Друзі всім привіт, сьогодні мова піде про повну шумоізоляцію BMW в Києві і про часткову шумоізоляцію BMW в Києві. Наш Установчий Центр протягом 6 років професійно займається якісною шумоізоляцією автомобілів будь-якого класу, від найпростішого до преміум виробників. І можемо вам сміливо сказати, що чим новіший автомобіль, тим менше в ньому шумоізоляції, оскільки зараз на ринку йде жорстка конкуренція за кожні 100 доларів в ціні автомобіля, тому автовиробники, звичайно ж, будуть економити на тому, що, звісно, сховане всередині автомобіля, те, що не можна перевірити, коли ви купуєте автомобіль, адже він на гарантії, єдине, що можна відчути, - лише після тест-драйву, ну, навряд чи на ньому вам дадуть розігнатися й почути, як автомобіль реагує на опір вітру, шум коліс, шум гравію та піску, що б'ється... Але найпростіший, звісно, метод перевірки автомобіля на наявність шумо-віброізоляції - це простукування пальцем по металу, і визначення дзвінкості шуму від ударів, тут важливо не перестаратися, щоб не зробити вм'ятини. Ну перейдемо по суті до нашої теми, а саме шумоізоляція автомобілів BMW, з нашого досвіду, це не найбідніші автомобілі за шумоізоляційними матеріалами та антискрипом салону, але факт у тому, що що новіший БМВ - то менше в ньому матеріалів. Скільки автомобілів цього бренду ми розбирали, то вразили тільки моделі 1995-2008 років, потім пішла економія.
Шумоізоляція BMW 1
Шумоізоляція BMW 2
Шумоізоляція BMW 3
Шумоізоляція BMW 4
Шумоізоляція BMW 5
Шумоізоляція BMW 6
Шумоізоляція BMW 7
Шумоізоляція BMW 8
Шумоізоляція BMW Mini
Шумоізоляція BMW X1
Шумоізоляція BMW X3
Шумоізоляція BMW X4
Шумоізоляція BMW X5
Шумоізоляція BMW X6
Шумоізоляція BMW X7
Шумоізоляція BMW Z3
Шумоізоляція BMW Z4
Шумоізоляція BMW Z8
Тому ці автомобілі як ніхто потребують правильної та якісної обробки кузова на предмет обезшумки і антискрипу салону. давайте разом розберемося, що ж є основним передавачем шуму в автомобілях цієї марки? Найосновніший елемент, який дає гул під час набору швидкості, а також шум гуми, особливо зимової, а також під час розгону, - це арки, що розміщені навколо коліс, найчастіше їх не оброблено, а в деяких випадках їх може бути накрито кожухом шумопоглинача, що трапляється лише на німецьких автомобілях, і, безперечно, це трохи допомагає. Давайте розберемо як ми виробляємо шумоізоляцію арок в нашому Установчому Центрі Кілогерц. Насамперед ми, звісно, розбираємо ту зону, де проводитимуться роботи, як передні, так і задні арки можна робити, як зовні, так і з салону, але, зазвичай, задні кращі та мають більшу площу зсередини салону, а передні - зовні, розповім, чому так, тому що передні арки з салону займають дуже мало місця, і воно обмежене педалями, або торпедо. Тому більшу площу можна обробити зовні, під час шумоізоляції арок BMW, ми демонтуємо колесо і піднімаємо автомобіль або на підйомнику, або на спеціальному домкраті, щоб можна було зручніше працювати. Потім відбувається процес демонтажу підкрилка, він буває або ганчір'яний, або пластиковий, у разі ганчір'яного його обробка під питанням, оскільки до махнатої і брудної ганчірки проблематично щось приклеїти.
Наступний етап, це мийка водою самого металу і підкрилка від бруду і олійно-мастильних речовин, там їх, як правило, дуже багато. Після миття водою ми висушуємо ці елементи і починаємо обробляти знежиркою або антисиліконом, щоб поверхня була без жиру, який згодом змусить матеріал відклеїтися, так як не буде хорошої геодезії. І тільки після всіх цих процедур - ми можемо приступити до нанесення і укладання віброізоляції, яка є основним шумопоглиначем під час шумоізоляції автомобілів BMW. Для цієї процедури прості і бюджетні матеріали не підходять, оскільки вони мають слабкий клейовий шар і не дуже добре тримаються - тому ми використовуємо тільки матеріали преміальних лінійок, у них найкраща геодезія з металом і максимально липка мастика, яка не боїться взаємодії з вологою, водою та брудом, а також морозом і теплом, а в цьому місці всі ці фактори присутні постійно. Для обклеювання арок ми використовуємо матеріал товщиною 3 мм або навіть 4 мм, все залежить від бюджету і анатомії автомобіля, так як в деяких моделях місце обмежене і підкрилок потім може не стати на своє місце.
У деяких випадках ми наносили ще й шумо-теплоізолятор Софт 6, але тільки там де підкрилок займає дуже багато місця і в щільну прилягає до арки, після шумоізоляції і таким чином щільно тримає м'який спінений матеріал до кузова автомобіля BMW, виглядає це так:
І останній етап - це обклеювання самого підкрилка пластикового, його обробляють тільки віброізоляцією завтовшки 2 мм, яка не сильно обтяжить його, щоб з часом він не відпав або не прогнувся під вагою та не обвис. Підкрилки після шумоізоляції виглядають так, і тепер шум піску з під коліс, і води, що летить з гравієм, їм не страшний, так як далі він вже не піде!
Все це потім збираємо і ставимо колесо на місце, з цим закінчили і шумоізоляція арок Hyundai закінчена, переходимо до другого за важливістю елементу - це двері.
За значимістю двері так само вгорі списку, тому що вони досить великі і досить передають шуму під час опору вітру і обтічності автомобіля на швидкості. Так само вони чітко передають шум від проїжджаючих машин і бічних перешкод у вигляді дерев і стовпів. Під час розбору дверцят BMW ми бачимо клейонку або пластиковий щит, які закривають технологічні отвори, усередині дверцят може бути одна смужка герметика, щоб хоч трохи прибрати резонанс зовнішнього металу, і на пластиковій карті трохи м'якого матеріалу в центрі.
Тепер покажемо як ми обробляємо двері, їх так само витирають вологою ганчіркою, а потім знежирюють, щоб матеріал вже не відклеївся. Перший шар ми наносимо всередину дверей, та частина, яка є зовнішньою, щільно заклеюючи і вкочуючи матеріал максимально, бо він буде у вертикальному виконанні і має бути добре вкочений. Матеріал клеїться нахлестом, таким чином ми досягаємо так званої ребристості, яка робить метал щільнішим і зібранішим завдяки з'єднанню двох шарів.
Другий шар - це шар спіненого каучуку на клейкій основі, це шумо-тепло ізолятор, який дасть змогу затримати в холодну пору року тепло, усередині автомобіля, а також у літній період прохолода від кондиціонера зберігатиметься усередині автомобіля - довше. Матеріал для обклеювання це або SOFT або SPLEN або Пірамідка. Другий шар у шумоізоляції дверей БМВ у нас зрозумілий, і тепер покажемо як він виглядає:
Третій шар, він дуже важливий при правильній шумоізоляції авто, оскільки у дверях багато технологічних отворів, через які шум потрапляє до салону, а також динамік, встановлений у фільонку дверцят, при високій гучності передає резонанс, і він справно переходить на інші елементи дверцят, особливо на пластикову карту. І обробити його ще дуже важливо для правильного оформлення акустики, так як при повній обклеюванні фільонки, двері перетворюються в так би мовити закритий короб для динаміків, що правильно зберігає обсяг для коректної роботи акустики. Це факт і ми вам це гарантуємо. Фільонка повністю зашивається віброізоляцією, роблячи, так би мовити, литий Щит, який прибирає резонанс роботи мідбасових динаміків.
І четвертий шар - це комбінований шар, оскільки він складається з двох матеріалів одразу, це повне обклеювання пластикової карти, спочатку карта даних автомобілів, очищається від сторонніх ганчірок і тканин, потім знежирюється і армується за допомогою шматків віброізоляції, які наносяться на карту в хаотичному порядку, таким чином вони роблять карту більш зібраною і не такою дзвінкою, і потім вся карта затягується м'яким матеріалом на клейкій основі, що дає змогу прибрати всі скрипи пластику та вплив карти з металевою частиною дверей, так само всі дроти не будуть гуляти, а будуть затиснуті м'яким матеріалом, це фінішний шар, який робить шумоізоляцію дверей вBMW закінченою.
Наступний елемент автомобіля, який приносить дискомфорт і шум у салоні - це дах! Так так саме він, оскільки під час розгону найбільший опір вітру бере на себе саме дах будь-якого автомобіля, і цей шум нестерпний, особливо під час їзди трасою. Так само коли йде дощ або не дай бог град, вони сильно стукають по даху автомобіля і діють на мозок як подразник, все це можна виправити за допомогою шумоізоляції даху BMW, Ми вам продемонструємо, як це відбувається у нас у Студії автозвуку і шумоізоляції. Але для того, щоб зняти стелю, звісно, потрібен досвід і певні знання, так само під час демонтажу стелі ми використовуємо рукавички, щоб не забруднити тканину. Ми демонтуємо стелю і всі плафони з ручками, і отримуємо голу стелю, іноді на ній може бути щось наклеєно у вигляді шматка картону або м'якого матеріалу, все залежить від моделі автомобілів BMW. Це ми демонтуємо, щоб був голий метал і миємо його, і так само знежирюємо, приступаємо до обклеювання віброізоляції, її так само наносять нахлестом, а для шумоізоляції стелі так само потрібен гарніший матеріал, адже його буде вкочуватися в дах, який сильно нагрівається на сонці, а матеріали бюджетного сегмента, можуть відклеїтися, і буде горе. Закочуємо стелю дуже щільно, без пропусків, крім ребер жорсткості, оскільки в них від перепаду температур може з'явитися волога, і це призведе до корозії металу. Дах в автомобілях БМВ найчастіше дуже кволий і на нього не рекомендовано клеїти важкий матеріал, ми часто використовуємо віброізоляцію товщиною 2 мм або 2.3 мм.
Дах ми робимо в 2 шари: шар віброізоляції і шар тепло-шумо ізолятора, який збереже тепло взимку і так само прохолоду в літній період. Даний матеріал клеїмо поверх віброізоляції, на знежирену поверхню, матеріал повинен бути хорошого класу, і мати хороший клейовий шар, щоб прослужити роками, ми працюємо тільки з перевіреними матеріалами особисто нами!
Так само під час шумоізоляції даху BMW ми перевіряємо всю проводку на цвіркунів, всі гофри і блоки закріплені ми обмотуємо м'якими матеріалами, щоб вже ніколи нічого не зіпсувало тишу в салоні, це дуже важливий момент, тому що в умовах повної тиші якщо вилазить якийсь сторонній дзенькіт, то його дуже сильно чути.
Наступний елемент це днище автомобіля BMW, у всіх марках авто це найобробленіша частина автомобіля з заводу, там найбільше нанесено жорсткого герметика і товстого ганчір'яного матеріалу типу ковролін, які разом все таки дають якийсь результат, але він не ідеальний. Під час проїзду нерівною дорогою і на високих швидкостях - дуже багато стороннього шуму ми чуємо в салоні знизу. Щоб вирішити це питання проводиться шумоізоляція підлоги BMW, для того щоб максимально погасити шум знизу, ми використовуємо віброізоляцію товстішу для седанів і джипів 3 мм, для мінівенів там, де площа підлоги більша в рази, - краще використовувати 4 мм. Рухаємося і закочуємо всю підлогу, залишаючи кріплення для сидінь і всієї проводки, далі ми максимально закочуємо і залазимо під торпедо максимально. Не заклеюючи ребра жорсткості.
Другий шар це може бути як спінений каучук тепло-шумоізолятор, так і матеріал з рубаного пінополіуретану під назвою FATON, який чимось нагадує килим, яким потрібно обклеїти всю площу віброізоляції. Ці матеріали разом з віброізоляцією працюють як сендвіч, і максимально не пропускають шум зовні автомобіля, а також цей сендвіч дуже щільно збирає автомобіль разом, роблячи його більш зібраним. Виглядає це так:
Так само під час преміум шумоізоляції підлоги ми додаємо і третій шар, так званий Noise Block, який, як тонкий килим, стелиться поверх матеріалів Soft або Splen, і він остаточно блокує весь шум у будь-якому автомобілі. Ми вам показали як відбувається у нас шумоізоляція підлоги салону BMW.
Наступна частина автомобіля, яка знаходиться в салоні - це полиця, виходить, що це металева перегородка між двома сторонами кузова, накрита величезним пластиковим виробом, полиця одна з перших у салоні автомобіля починає деренчати, бо під час потрапляння в будь-яку яму відбувається резонанс кузова, і полиця одна з перших приймає його на себе, тому після закінчення зазвичай 2-х років вона всіляко нагадує про себе за умови будь-якої нерівності на дорозі, в автомобіляхBMW вона стоїть на кліпсах і практично не оброблена м'якими матеріалами, які б прибрали скрипи і шуми під час впливу з металевою полицею. Плюс ще там часто встановлені динаміки з підвищеним басом, які так само передають вібрації на полицю, тому вона так само підлягає шумоізоляції. Ми демонтуємо полицю, знежирюємо і метал, і пластик, потім обклеюємо її віброізоляцією, залишаючи анатомічні кріплення, тим самим роблячи її щільнішою і без резонансу від усіх елементів, що на неї впливають.
Пластикова полиця, як правило, дуже велика і дзвінка, ми її армуємо віброізоляцією, так щоб вона стала жорсткішою, і тим самим більш глухою, і повністю затягуємо м'яким самоклейним матеріалом, це може бути плоский матеріал, або у вигляді пірамідки, щоб максимально заповнити простір між пластиком і металом. Все як завжди залежить від бюджету на шумоізоляцію або полиці, або всього автомобіля BMW. І так само під час такої роботи, ми робимо полицю більш зібраною, і це безпосередньо впливає на роботу динаміків, які повністю закриті від салону полицею і грають в об'єм багажника, звук змінюється в кращу сторону.
Переходимо в багажник, багажник може бути як відокремлений від салону в автомобілях седан і купе, а також може бути прямою частиною салону в автомобілях хетчбек і універсал або джип. Коли багажник литий із салоном, рекомендовано одразу його так само обезшумити, оскільки якщо це не зробити, буде дуже чутно різницю: біля водія буде тихо - а ближче до багажника шум буде в рази більшим, ніж був, плюс у багажнику, як правило, розміщені задні арки, які пропускають багато шуму. Підлогу багажника і арки ми робимо більш товстими матеріалами, і такими самими як у салоні, а боковини обробляємо стандартно 2 мм або 2.3 мм. Щоб заглушити шум, який проникає в багажник або салон через боковини і задні крила. Так само в задніх боковинах BMW, особливо в джипах, дуже багато всяких блоків, які на ямах деренчать і видають металеві звуки тертя об кузов. Їх ми добре замотуємо в м'який матеріал і перевіряємо на сторонні звуки.
Другим шаром під час шумоізоляції багажника BMW ми укладаємо ті самі тепло-шумо ізолятори, або матеріал такий самий, як і в салоні, під час звичайної шумоізоляції 2 шари, під час преміум-шумоізоляції - 3 шари, з укладанням Noise Block для повного захисту автомобіля від шуму, і це працює, перевірено не один раз! Так само в шумоізоляцію багажника BMW входить антискрип ганчір'яних обшивок багажника, або якщо там пластикові боковини - вони обробляються за тією ж технологією, як і весь пластик в автомобілі.
У нас ще є кришка багажника або ляда, у кого як, ці елементи, як правило, не можна сильно навантажувати, оскільки вони відчиняються за допомогою різних механізмів, на які дуже впливає вага, тому їх обклеюють полегшеними матеріалами, які дадуть результат - але не максимально додадуть ваги, щоб не зламалися стійки або опори. Розбираємо, знежирюємо поверхні і наносимо віброізоляцію товщиною максимум 2 мм, або 1.5 - 1.7 мм.
Потім наносимо другий шар - це тепло-шумо ізолятор, який під час обклеювання всіх елементів працюватиме на загальне благо. Пластик обробляємо за схемою описаною в попередніх частинах кузова автомобіля BMW. Так само обклеюємо всі кабелі та гофри, а так само всі пластикові елементи, які можуть деренчати, і ручки. Шумоізоляція ляди BMW, як правило, дуже кропіткий процес, бо там часто багато технологічних отворів, і вони дуже вузькі та гострі, і мега мало місця, для роботи з укочувальним валиком, потрібно працювати невеликими шматками, і дуже багато вирізати, в седані з цим легше, ніж у джипі та універсалі. Тому шумоізоляція ляди - не може коштувати мало. Ось такі роботи ми проводимо з цими елементами:
Один з останніх частин кузова, яка впринципі робиться тільки при повній шумоізоляції або для дизельних автомобілів, це шумоізоляція капота BMW. Дуже допомагає якщо у вас дизельний автомобіль, гул дизельного мотора дуже дратівливий і гучний, як трактор, шумоізоляція капота реально запечатує його під капотом, обезшумка відбувається в 2 шари, перший це як завжди віброізоляція полегшена, що не погіршить капот. Щоб його було реально підняти, бо бувають дуже важкі й об'ємні капоти, які деякі дівчата, наприклад, не піднімуть. Другий шар ми наносимо Soft Metal, матеріал зроблений для цього завдання, це спінений каучук з фольгою, яка відбиває жар від розколотого двигуна. Капот буває як легкий по роботі, так і дуже складний двох складовий, який займає море часу на обклеювання. Але наші майстри - можуть все, нас нічого не лякає. Далі на місце ставимо заводський кожух, і все виглядає по штатному. І тепер звук двигуна запечатаний під капотом.
У нас залишився останній елемент, який сміливо можна віднести до найскладнішого і найретельнішого в будь-якому автомобілі, це шумоізоляція торпедо BMW, існує правило, що якщо торпедо не турбує, то краще його не знімати, тому що для його розбирання та особливо збирання потрібен реальний досвід таких робіт, тому що для цього треба знімати кермо, іноді кермову колонку та ще купу блоків, подушок, та елементів консолі й торпедо. Ми проводимо такі роботи, дуже часто ми робимо шумоізоляцію торпедо, після того як автомобіль потрапив в аварію, з передніми ушкодженнями, після удару - торпедо буде стояти вже не так, як було, і однозначно будуть цвіркуни і скрипи. Як ви зрозуміли, ця послуга як у нас, так і в інших коштує найбільше, і в деяких випадках шумоізоляція торпедо може займати до 3-х днів. Під час шумоізоляції обклеюємо всі блоки і повітропроводи м'якими матеріалами, так само всі стики пластику один з одним обклеюємо антискрипом. Основну частину пластику армуємо віброізоляцією, щоб зробити її збитою і не такою дзвінкою, а потім повністю обклеюємо м'яким матеріалом і монтуємо назад повітропроводи, так само виробляємо антискрип всієї проводки, яка йде під торпедо, і тим часом обклеюємо моторний щит - товстою віброізоляцією, щоб заодно прибрати шум мотора.
За умови повної шумоізоляції BMW в Києві у вартість входить ще антискрип салонного пластику, це стійки, і частково пороги, які армуються віброізоляцією і обклеюються м'якими матеріалами для повного антискрипу.
Наш Установчий Центр може вам запропонувати як повну шумоізоляцію BMW так і часткову шумоізоляцію БМВ за конкурентними цінами в Києві! Дізнатися ціну шумоізоляції вашого автомобіля ви можете у нашого менеджера, за телефонами в розділі: - Контакти -
Ми можемо вам запропонувати обклеювання автомобіля будь-якими матеріалами представленими на ринку України, ми працюємо з такими брендами, як: Acoustics - ШумоFF - SGM - UlTIMATE - STP - VIBROFILTER - і багатьма іншими.
Ми даємо гарантію на виконану роботу і надаємо повний фотозвіт!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"