Що робити коли хочеш поставити нормальні мідбаси, а поставити їх нікуди, немає посадкових місць під такі динаміки! У цьому випадки вам до нас в установчу станцію) З такою проблемою до нас прибули власник VW T4. Обговорили план робіт взяли у нього динаміки, які він привіз і вперед.
Почався процес з розбирання карт, карти зняли і вони виглядали звичайно не фонтан, машина старенька і карти явно вже зносилися, а особливо тканинні вставки, з цим потрібно було щось робити. З карт було знято кишені, в яких ми власне вирішили виконати подіуми. Спершу в кишенях ми прорізали отвори під динаміки. Далі вирізали проставки під 17 динаміків і закріпили їх на майбутній конструкції.
Настав тепер момент, коли потрібно натягувати тканину для формування виробу, і нанесення епоксидної смоли і скловолокна, готуємо і замішуємо смолу, а в цей час одягаємо захисні маски.
Симпатичні конструкції. Тепер наносимо смолу
Для того щоб смола затверділа потрібно кілька годин і тепла обстановка. Тим часом перейдемо до зміцнення карт і знешумлення дверей, ключові дії в таких інсталяціях. Двері було знежирено та підготовлено до шумо-вібро ізоляції!
Двері цього автомобіля були обклеєні віброізоляцією фірми STP, з якою ми вже працюємо доволі довго, і наступний шар було нанесено шумоізоляцією цього самого виробника, шумоізоляція являє собою спінений каучуковий матеріал на самоклейній основі.
І частково був проклеєний зовнішній метал дверної карти і були закриті непотрібні отвори.
Повернемося до наших подіумів, які вже підсохли і чекають на нанесення наступних шарів скловолокна для затвердження нашої конструкції.
Тепер коли було нанесено достатню кількість шарів і конструкції перебувають на сушінні, перейдемо до обшивки карт і як її поміняти на щось пристойне. Тканина на вставках дверної карти була жахливою і обвислою, її ми видалили і вирішили обклеїти і подіуми, і вставки сірою алькантарою.
Ось так на підготовлені пластикові вставки клеїмо алькантару.
Так виглядають обтягнуті вставки, вигляд яскравіший ніж був.
На внутрішній частині карти було проведено армування - це проклеювання карти сіткою з віброізоляції, для поглинання вібрацій карти. На фото немає сітки, фото загублено.(
Настав момент, коли наші вироби зі скловолокна потрібно було привести в ідеальну форму і в цьому нам завжди допомагає автошпаклівка. Малі нерівності були промазані і затерті до виведення їх в ідеал.
Коли це сталося, почалася примірка до самої карти з метою виведення зазорів.
Зазори були доведені за допомогою шпаклівки і прилягаючої карти, чекаємо застигання і доводимо до ладу. Далі перейдемо до обтягування виробів алькантарою, вона дуже хороша як матеріал і приємна на о щуп. Дуже ніжний процес і не для людей зі слабкими нервами.
Такі ось цікаві подіуми вийшли, в кишенях зсередини ми проклеїли карпетом сірим, він менше затирається і досить щільний. Тепер приміряємо динаміки і збираємо конструкції, фінальні стадії нашої роботи, дивіться результати:
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"