Друзі наші наступна робота присвячується морському транспорту, а саме елегантному катеру, який був жорстко зіпсований попередніми установниками звуку, то як можна зіпсувати цей катер? По-перше, всі динаміки, які стояли, були не вологостійкими і дуже низької якості, а по-друге, їх було не акуратно врізано в корпус катера, та й ще в хвилястих місцях, там, де корпус нерівний, просто, так би мовити, в повітрі, їх було закручено, у зв'язку з тим, що вони не прилягали. Після виїзного огляду катера було складено план робіт і підібрано обладнання, і ми приступили до роботи. Сезон уже почався і катер був на воді, для нас це не проблема, ми працюємо як на воді, так і на суші.
І так було вирішено зробити таку систему:
- встановити 2 підсилювачі звуку на катер, для посилення 3-х комплектів акустики.
- встановити два три комплекти вологостійкої акустики хорошої якості, два комплекти на палубі і один всередині в каюті. Два комплекти морської акустики розміру 16.5 см були з вбудованим підсвічуванням і комплект 20см динаміків без підсвічування.
- провести всю нову проводку і встановити хороший захист від замикання.
- встановити хорошу мультимедійну магнітолу в каюту і ще один пульт управління біля керма водія.
Приступаємо, після демонтажу кострубато встановленої акустики, ми протягуємо, звісно, всю нову проводку, вона обов'язково мідна, для гарного передавання звуку і довговічної роботи. Ставимо на силову проводку два блоки з запобіжниками, щоб захистити силову проводку від замикань, і захищаємо кабелі обплетенням - зміїна шкіра, щоб нічого не перетерлося.
Проводку акустичну розводимо на катері до точок встановлення нової акустики і в каюту, там нічого не було, місце для динаміків знайшлося одразу, це був щит із дерева, перетягнутий тканиною. паралельно так само ведеться проводка для під'єднання підсвічування, яке буде в динаміках. І так проводка розведена, і динаміки в каюті ми встановлюємо, вони розміром 16.5см і про акустику на катер, вона вся фірми Hertz Італія, це якісний бренд який спеціалізується на компонентах високого класу з хорошими показниками звуку. Ця лінійка акустики призначена для встановлення на катер, вона вологостійка і виконана в стилі катера, в тому ж кольорі. Її великий плюс у тому, що вона добре тримає потужність, має адекватний цінник і високу якість.
Наступний нюанс, з яким ми зіткнулися, - це верхні динаміки на палубі, розташовані в таких вузьких нішах і стоять у рідкому пластику, який не має пружності, а це неправильно для встановлення акустики, тому ми зняли ці ніші, зміцнили їх фанерою і повністю закатали найтовстішою віброізоляцією, щоб прибрати резонанс від роботи динаміків, тепер панелі стали жорсткими та глухими:
Для встановлення лівого боку знадобилася дуже товста проставка, оскільки динамік не сідав по посадці, зробили проставку і перетягнули білим шкірзамом:
Далі нижні динаміки, там можна було встановити тільки великі 20см динаміки, оскільки там стояли овали 15 х 23 і дірки були вирізані великі під посадку, і ще там не рівні стінки, а хвилею. У нас є рішення як це виправити, ми виготовляємо акуратні проставочні кільця з фанери, закріплюємо їх, і за допомогою шпаклівки підганяємо зазори, потім ми яхтовим лаком обробили проставки, які відшліфували до цього, і так само перетягуємо білим шкірзамом, щоб колір був схожий на колір катера, і закріплюємо нову акустику на катер в старі посадочні місця.
Акустику на катер доопрацьовано і встановлено, все стоїть на своїх місцях і тепер має вигляд, скажу звісно такі роботи на виїзді не дуже легко проводити, оскільки з собою ми вивозимо практично пів усього, що у нас є на робочому місці, щоб передбачити всі події.
Наступний етап - це встановлення підсилювачів звуку, ми знайшли для них суху нішу, в якій немає вологи, і було вирішено поставити автомобільні підсилювачі, а не вологостійкі, тому що на той момент їх і не було - скрізь закінчилися, та й там реально сухо і комфортно навіть для звичайних підсилювачів. Вибір припав на 2 красені однакових 4 канальника хорошої лінійки JBLClub. Для їх установки якраз був штатний подіум, на якому колись висів дешевий підсилювач Автофан. Там ми і розмістили два підсилювачі, і почали комутувати всю проводку, розподільники живлення і маси, і під'єднувати керуючі дроти хорошої якості. Вся проводка захищена обплетеннями і гофрою - щоб не пошкодити. Один підсилювач живив два комплекти 16.5 см динаміків, а другий посилював мостами 20 см акустику. Підсилювачі стоять і готові до роботи, тепер не вистачає тільки головного пристрою на катері.
Грубо кажучи, їх буде 2, перше це: основна магнітола з гарним кольоровим екраном, яка стоятиме в каюті, і до неї буде під'єднано пульт, також із кольоровим екраном, який стоятиме біля керма, дане обладнання від бренда Rockford Fosgate, це американський бренд, який робимо високоякісні речі для побудови хороших систем в авто, на катери та баггі. Основна магнітола має досить великий розмір приблизно як 2Din тільки ширше. Пульт більш компактний і стане не виділяючись на загальному тлі катера.
Тим часом ми ще встановили RGB-адаптер HERTZ для керування підсвічуванням динаміків на катері, цей девайс продається окремо і йде з пультом у комплекті, ми його закріпили так, щоб можна було перемикати світло з будь-якої точки катера.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"