Друзі, оскільки ми вже 6 років займаємося інсталяціями звуку, то ми звісно не пройшли повз установку аудіосистем на катери та човни. Це дуже цікавий сегмент і вимагає певних знань - які у нас вже сформувалися, ми знаємо, як правильно працювати з катерами, яке обладнання дійсно може там працювати роками і як правильно провести інсталяцію звуку, щоб ваш катер було чути скрізь. Будь-яка система, побудована нами на катері, досить потужна - і це дуже правильно, тому що якщо ви побудуєте слабку систему, то щойно ви увімкнете мотор - звуку як і не бувало, ми гарантуємо, що буде чути навіть на повному ходу + буде якість звуку, а не каша.
І так розповім про процес - якщо у вас є катер і немає звуку, тоді ми з вами зв'яжемося і приїдемо до вас на катер до Києва або Київської області на огляд, бо це головний момент перед побудовою системи - ми проводимо консультацію і підбираємо обладнання, яке перевірене нами роками, і ми знаємо, що ваш запит буде вирішено! Далі узгоджуємо з вами кошторис і приступаємо до роботи - в середньому ми встановлюємо повноцінну систему на катер за 3-4 дні. І важливий момент ми працюємо на виїзді - вам не потрібно вирішувати логістичні моменти щоб привезти катер до нас на станцію!
Тепрь поговоримо про катер, мова піде про катерGaleon Galia 990, чудовий катер для Дніпра, це катер класу річка-море, і коли ми приїхали на огляд, з'ясували, що на катері звук, просто дно - стоїть 4 динаміки маленького розміру - плюс ще окислені та присмерть, звук, чесно кажучи, був одним із найгірших, також була магнітола, яка працює ще тільки на дисках, без флешки і блютуз - минуле століття. Звісно, ми з радістю доопрацюємо катер Galeon Galia за звуком і зробимо його крутим під вечірки, оскільки на цьому виді транспорту - це основна розвага.
За захисних сіток на динаміках ми побачили справжню міць - цей звір був за розмірами як динамік у портативній колонці - явно ставили профі! У ці моменти якраз ми і продемонструємо всю різницю в правильному звуці, а не в тому, що тут стоїть.
За нашим концептом ми ставимо одні з найбільших динаміків, а саме HERTZ HMX 8 Marine - тут все просто, що більший дифузор, то потужнішим і глибшим буде результат на виході, плюс цю акустику ми підключимо через підсилювач звуку, щоб максимально розкрити її потенціал. На катер ми встановимо динаміки в кількості 4 шт, а саме два комплекти і дана модель зроблена саме для використання на катерах і човнах, з використанням правильних матеріалів і захистів від вологи - це запорука того, що акустика прослужить довгий час, краще раз поставити якісні продукти, ніж міняти щороку!
Кожне місце, куди ми встановлюємо акустику, ми готуємо, оскільки динаміки потужні, вони вимагають щільної посадки і жорсткої основи, перед тим як встановити акустику, ми монтуємо фанерні подіуми за обшивки, і викочуємо їх, а навколо динаміка - віброізоляцією, для того щоб погасити резонанс від роботи потужних динаміків на човні. У катері Galeon Galia 990 це не виняток - у нас два місця для встановлення динаміків, перше - це біля каюти ближче до рульового управління і друге - в спойлері. Єдине, чого не можна домогтися на катері, - це виставлення акустики максимально високо, і не реально побудувати правильну звукову сцену. Тому маємо що маємо - і будемо ставити там, де є місця, і там, де вони не заважатимуть використанню катера.
Перед тим як встановити динаміки на яхту - ми завжди міняємо проводку, щоб бути впевненими на 100 відсотків, що це прослужить роками, проводку ми використовуємо тільки мідну і залагоджуємо її в зміїне обплетення, щоб вона ніде не перетерлася і не пошкодилася! Кріпимо якісні клеми і затягуємо їх у термоусадку - все це готово, і тепер покажемо встановлення динаміків на катері Galeon Galia. Ось такий вигляд мають динаміки так би мовити спереду:
А ось так ми працюємо зі спойлером, закріплюємо проставки до кузова, далі ми змастили їх лаком - вони висохли, щоб з роками вони не розмокнули, потім закатали віброізоляцією, і так само спойлер підкатали - щоб погасити резонанс. Так само закатали вставки в які будуть встановлені динаміки, кріплення буде через декоративну планку в нашу проставку, і так у нас буде жорсткість для динаміка - це важливо!
Встановлена акустика в спойлері човна, стоїть вище, ніж передня, - і це дасть більш об'ємний звук і сцена буде вищою, в конструктиві динаміків є і твітер, динамік, який дає високі частоти, іншими словами, ці динаміки відіграють весь частотний діапазон, що дуже таки не погано!
Акустика на катер Galeon Galia 990 встановлена - і тепер вона має шикарний вигляд, динаміки на перший погляд можуть здатися великими, але це тільки на фото, в реальності вони досить естетичні.
Йдемо далі, наступний момент це заміна магнітоли на катеріGaleon, нагадаю, стояла стара і дуже довга і широка, за такими розмірами в наявності на той момент нічого не було, тому в нас стояло завдання якось це обіграти, адже магнітола, яку ми будемо ставити, квадратна з мультимедійним екраном, і ось реально її поставити нікуди, після купи консультацій із замовником, було вирішено врізати магнітолу вище ніж стояла стара, а дірку від старої закрити пластиком і перетягнути його в карбонову плівку, яка чимось схожа з карбоновою панеллю.
Ми провели ревізію проводів для під'єднання магнітоли і протягнули ще нові, якими буде передаватися сигнал на підсилювачі. І зробили установку магнітоли в новому місці і закріпили заглушку, магнітола це наша одна з найбільш встановлюваних бренду HERTZ HMR 20 - дана морська магнітола, має 3 пари лінійних виходів для підключення підсилювачів, а так само кольоровий екран з мультимедіа та широким функціоналом для налаштування системи, а так само в ній є повний набір всіх фішок для роботи зі смартфонами.
Так само у нас стояло завдання встановити вологостійкий сабвуфер, так само серії морських динаміків від Hertz HMS 10B - 2 Om - він зроблений в стилі динаміків, які ми встановили на катер і без нього аудіосистему на човні не можна вважати повноцінною - хоч і динаміки дають хороші низи, але те, що зіграє сабвуфер вологостійкий, не зіграє ніхто. Для цього сабвуфера ми вибрали таке місце, де є об'єм, але там був великий об'єм, а нам рекомендовано зменшити його, тому ми за допомогою фанери та герметика перекрили стінку всередині цього відсіку зсередини катера, тим самим сформували об'єм для нашого сабвуфера та під'єднали його до підсилювача звуку, призначеного для сабвуфера, - моноблока Cadence SQA 1200.1, - цей підсилювач качатиме сабвуфер і матиме потужність із запасом! Так само посадочне місце під 25 см сабвуфер ми обклеїли віброізоляцією і зсередини вставили проставку з фанери - для жорсткості кріплення і посадки.
Так само у нас встановлювалися два морських підсилювача звуку на Galeon Galia, для їх підключення ми від акумулятора провели товстий мідний силовий кабель і захистили його обплетенням, так само встановили два пости із захистом кабелю від замикання із запобіжниками, як і в авто, так і на катерах, захист дуже важливий, тому що це основа того, що ваш катер не згорить. До моторного відсіку ми провели всю проводку, і там біля стелі була дуже чудова ніша, в яку ми з радістю розмістили два вологостійких підсилювача звуку, один бренду Cadence для сабвуфера і другий для акустики бренду Hertz HCP 4M - це компактний 4-х канальний підсилювач з солідною потужністю для розгойдування наших динаміків. На жаль фото були загублені.
Важливий фактор на катері це радіо, яке має грати як фонове, а прийом на катері доволі поганий, плюс багато перешкод через купу локаторів і обладнання. Тому на катер антена має бути гарною і дорогою, на цей катер була встановлена гарна антена, її було винесено на рампу над спойлером.
Цю аудіосистему на Galeon Galia 990 ми побудували за 3 дні, з огляду на те, що катер перебував за 85 км від Києва, тому ще раз скажемо, що ми маємо великий досвід в озвучуванні катерів будь-якого класу, і звук, якщо чесно, вийшов бомбезним, зі щільною сабвуферною ланкою та глибиною звуку, плюс, оскільки всі компоненти якісні, сигнал був гарним, і динаміки грали чисто і соковито. Це те, що ми хотіли і посмішка замовника найкраща подяка для нас! Звертайтеся за консультацією до наших менеджерів.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"