Всім привіт, раді представити вам нашу одну з цікавих робіт, на цікавий спортивний автомобіль Chevrolet Camaro SS. Що саме потрібно зробити? А зробити потрібно багато, автомобіль приїжджав до нас 2я етапами, перший етап був - це повна шумоізоляція, так так так в кабріолеті, здасться що це смішно, але це не так, тому що будь-яка людина, яка проїхалась у ньому зрозуміє, що це просто нереально галасливий автомобіль, в якому чути все, будь який кабінь і сторонній звук. Другий етап це ми робили акустичну систему, хоч там і стоїть система BOSE але це печаль як вона звучить. Ми це виправимо.
Погнали, розбираємо ми Chevrolet Camaro SS і будемо проводити шумоізоляцію, матеріали ми будемо використовувати полегшені фірми Acoustics лінійки XTREME, вони ідеально клеяться і мають порівняно не велику вагу в порівнянні з іншими матеріалами. Днище ми обклеюємо більш товстими матеріалами, так як там велика площа і багато шуму з під коліс, боковини і двері обклеюються стандартною товщиною 2 мм. Під час розбору ми з'ясували, що заводської шумоізоляції взагалі немає, це означає, що прихід по комфорту буде божевільний. Поїхали.
Двері в нашій Студії ми робимо в 4 шари, шум точно не пройде, два шари вібропоглинача, потім шар тепло-шумоізолятора і шар антискрипу з шумопоглинанням. Двері стають глухими, приємно зачиняються і, звісно, не пропускають шум.
Тепер перейдемо до днища автомобіля, знімаємо килим і все, що стоїть на перепоні до голого металу, знежирюємо і починаємо наносити матеріал, обклеюємо реально все, окрім ребер жорсткості, залазимо просто під торпеду, так би мовити, максимально, другий етап обклеювання - це нанесення шумоізолятора під назвою Faton 4, який лягає другим шаром і сендвічем заглушає шум знизу автомобіля Chevrolet Camaro.
Ті самі процедури проводимо і з багажником, днище більш товстим, а боковини стандартним зверху Faton. Багажник тепер так само буде тихим і не принесемо дискомфорту в салоні автомобіля. Так само у нас є кришка багажника, вона не дуже велика, але все таки може зіпсувати всю картину, її обклеюють не товстою віброізоляцією і м'якими матеріалами, щоб прибрати скрипи і тертя обшивки від металу.
Капот Chevrolet Camaro так само підлягає обробці, його обклеюють віброізоляцією - це перший шар і другим шаром клеїмо матеріал SOFT 6, капот дуже цікавої форми всередині, тому з вирізанням матеріалів доведеться повозитися. На виході результат у нас такий, тепер капот закриваємо захисним кожухом і з ним покінчено.
Рухаємося далі, для максимального ефекту у нас є ще зовнішні арки, за повної шумоізоляції, передні арки з салону не можна добре обробити, тому рекомендовано зашумити їх ззовні автомобіля, а задні арки добре оброблені з салону по всьому периметру, але нагадаю, що ми працюємо на репутацію і матеріалів не шкодуємо, тому підкачаємо просто віброізоляцією ще. А передні арки Chevrolet Camaro зробимо 2-ма шарами, для максимального ефекту. Виглядає це так:
Так само ми обробили весь салонний пластик таким методом, ми армуємо пластик смужками віброізоляції, щоб зібрати рідкий пластик, а потім зверху затягуємо весь пластик м'яким матеріалом, який є антискрипом і шумоізолятором.
Настав час і розповісти, як же ми робили акустичну систему в автомобіль з мінімальною кількістю місця що в салоні, що в багажнику. Які стояли завдання:
- зробити повноцінну акустичну систему з підсилювачами і сабвуфером.
- виготовити анатомічний сабвуфер у крило, так щоб він не займав місця в багажнику.
- замінити всю акустику на якісну.
- встановити підсилювачі звуку.
Акустика в Chevrolet Camaro SS в передніх дверях стоїть овальна і найбільшого розміру, в задніх картах 165 мм, для такого завдання дуже добре підходять динаміки фірми Morel а саме хорошої лінійки Morel Tempo Ultra. На фронт компонентні овали, на тил коаксіальна акустика 165 мм. Для правильного встановлення акустики ми виготовляємо проставочні кільця з фанери, які встановлюються в штатні місця, і за правилами будь-який динамік має грати в дереві, але не як не на пластиковому подіумі. Далі подіуми ми пофарбували в чорний колір, так вони мають природніший вигляд. Так само перед встановленням акустики ми проводимо нову проводку по всьому автомобілю, акустична проводка вся якісна і мідна з безкисневої міді, це дасть змогу їй прослужити довгі роки, а не згнити за першої можливості. Акустику ми встановлюємо в штатні місця і ось так вона стоїть в автомобілі.
Так само у нас є твітера від фронтальної акустики, заводські знаходяться впринципі в правильному місці - це в торпедо під лобовим склом, наші твітера ми встановлюємо в заводські місця, виготовляємо спеціальні посадочні проставки і штатними кріпленнями і міняємо. З акустикою закінчили.
Переходимо тепер до підсилювачів звуку, для нашого бюджету підійшли два підсилювачі, перший - це підсилювач звуку 4-х канальний для посилення акустики бренду JBL.
Другий підсилювач звуку встановлюємо щоб качав чисто сабвуфер, це так званий моноблок 1-но канальний підсилювач з хорошим запасом потужності, бренду ALPINE нової лінійки.Оскільки місця в багажнику для розміщення підсилювачів немає, ми прибираємо нішу з пінопласту з багажника, яка лежить під підлогою, і там біля заводського підсилювача розміщуємо наші нові підсилювачі звуку в Chevrolet Camaro SS. Підключаємо ми їх по HI-Level, знімаємо сигнал із заводського підсилювача, кладемо нову проводку мідну, звісно, ставимо два пости захисту з запобіжниками, і все гарно розкладаємо на подіумі з фанери перетягнутої карпетом.
І перейдемо до встановлення сабвуфера в кабріолет, завдання стояло зробити сабвуфер так щоб він не займав місця в багажнику, але нагадаю, що це кабріолет, і дах складають у багажник, але ми ризикнули і спробували зробити анатомічний короб у крилі за обшивкою, ми перенесли деякі блоки, які там перебували, а деякі зняли з кріплень і поклали акуратно там. Зробили матрицю за допомогою картону, і вийняли з крила матрицю, яка перетвориться на короб об'ємом приблизно 17-20 літрів.
Процес виготовлення сабвуфера в Chevrolet Camaro рухається далі, і наступне завдання полягає в підборі сабвуфера, який туди підійде за посадковими характеристиками, після замірів ми зрозуміли, що підійде сабвуфер розміром 25 см і з глибиною посадки не більше 10 см. Для нашого завдання підійшов плоский сабвуфер бренду Phoenix Gold з двома котушками. Короб в даному автомобілі виходить не звичайної форми і може здатися не дуже красивим, але він буде за обшивкою, а по-друге ми боремося за кожен літр об'єму - щоб він звучав як потрібно.
Короб стелс для Chevrolet Camaro перетягуємо чорним карпетом і кріпимо його до корпусу автомобіля, щоб він був зафіксований намертво, і ще, оскільки короб за обшивкою, а єдиний вихід звуку в нього тільки збоку біля складеного даху, ми робимо, так би мовити, невеликий захисний гриль з автомобільної сітки, для того, щоб звук виходив все-таки з-за обшивки, ну й інакше ніяк, бо там велика западина в обшивці, і з нею ми не встановимо короб. Виглядає фінально в багажнику це так:
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"