Дорогі друзі представимо вам наш проект з побудови якісної аудіосистеми в Skoda Kodiaq, завдання полягає в тому, щоб зробити якісний звук, з по-канальним підключенням кожного динаміка в автомобілі, це дасть змогу зробити максимально гнучке налаштування, яке принесе високий результат. Але ж високий результат - це те, заради чого ми взагалі працюємо.
І так яка аудіосистема обійдеться без шумоізоляції, звісно без неї не можна - адже це запорука правильного оформлення динаміка і запорука того, що не буде зайвих деренчання. Тут ми будемо робити шумоізоляцію дверей - передніх щоправда більш жорсткими матеріалами, так само крило за сабвуфером стелс і кришку багажника.
Стартуємо передні двері ми зробили матеріалом STP Beat-on - це жорсткий матеріал, який укладається за допомогою фена, і нагріву - але після застигання він перетворюється на камінь, таким чином ми зміцнимо двері - і зробимо жорсткість, також всередину дверей ми не клеїмо м'який матеріал - так більш краще, при отриманні низьких частот. Мідбас буде більш нижче грати - а м'який матеріал трохи його розпустить. Двері зробили в 3 шари - два шари віброізолятора - і шар на карту м'яких матеріалів, щоб прибрати скрипи і тертя карти об двері. Далі ми проводимо нову мідну акустичну проводку - з високим перетином, щоб не втратити сигнал на довжині кабелю, проводку використовували бренду GLADEN 2,5 мм мідь.
Завели її в двері через фішки, так само встановили проставочні кільця з фанери, зроблені під штатні кріплення, і пофарбовані у фарбу. Проставні кільця з якісної фанери - в них ми встановили підібрані нами мідбаси - це найкращі мідбаси за версією EISA 2021 рік, це GZUK 165SQ, ці динаміки - чудовий варіант для побудови SQ систем. Мідбаси закріпили і підключили, тепер вони стоять на своїх місцях.
Далі переходимо до задніх дверей, в них ми робимо так само шумоізоляцію дверей з використанням матеріалів трохи простіше, але цього ж бренду. Шумоізоляція Skoda Kodiaq триває, ми робимо шар усередині дверцят, потім закочуємо фільонку дверцят, щоб зміцнити щит, і в фіналі зміцнюємо карту дверцят і затягуємо її м'яким матеріалом, щоб прибрати скрипи. На тил ми так само, в процесі ухвалили рішення встановити нову акустику - так як комцепція змінилася - на тил були встановлені коаксіали бренду GroundZero Radioactive, чудові динаміки в своєму бюджеті - так само зі зменшеним опором, що ззаду їх було чутно.
Наступний етап це виготовлення стійок і куточків під НЧ і ВЧ динаміки, твітера були бренду Morel Dotech ovation - 'це твітера високого рівня, для них ми робимо стійки, знімаємо стійки - і вирізаємо посадку під твітера, далі ми закріплюємо напрямні під твітера, і твітера виставляємо у напрямку - як повинно бути. Знімаємо стійки і переходимо до їхнього виготовлення, шпаклюємо і шліфуємо, на виході отримуємо виріб під перетяжку - замовник захотів перетягнути тканиною, максимально схожою на стельову, стійки перетягнули і вони готові до установки, виглядають вони так:
Третя смуга це НЧ динамік - для цієї ланки ми підібрали динамік бренду Helix, оскільки стояло завдання підібрати невеликий і правильний динамік, для реалізації повноцінного середнього діапазону. Для їх встановлення вирішили використовувати куточки в дверях, оскільки вони дуже маленькі - динамік підбирався так само, не габаритний, плюс щоб був непоганий захисний гриль. Для цих динаміків зійде і об'єм куточка, ми їх зняли і прикріпили з дерева проставочний куточок - виставили напрямок, куди вони гратимуть. І приступили до виготовлення, напнули спеціальну тканину і сформували вигляд виробу, далі за допомогою смоли і скломату зміцнили виріб, і перейшли до шліфування, щоб надати гладких форм, під перетяжку шкірзамом. Нагадаю, на кожен такий динамік було проведено нову проводку.
З установкою акустики вSkoda Kodiaq закінчили, переходимо до підсилювачів звуку, спочатку концепція була дуже мізерна, оскільки не було моноблока для сабвуфера, а був 8-ми канальний процесорний підсилювач Audison, і 2-х канальний Mosconi на сабвуфер - але тут було багато компромісів, процесорний підсилювач повноцінно не міг розгойдати мідбаси і для них потрібен був окремий підсилювач, а 3-х канальки було замало для сабвуфера - без третього підсилювача не обійтися, і було ухвалене рішення про доустановлення моноблока для сабвуфера - це реально розв'язало нам руки в плані реалізації по правильній кожній ланці. Підсилювач для сабвуфера Skoda Kodiaq вибрали Hertz HCP 1D - це гарний і потужний підсилювач Д класу, в компактному виконанні, так само доустановили на нього регулятор сабвуфера. Всі три підсилювача ми розмістили за задніми сидіннями, там є ніша між багажником і сидіннями, там у ряд у нас стало три підсилювачі звуку в Skoda Kodiaq і розподільник живлення для розводки проводки між ними - від акумулятора, не всі фото збереглися, але, гадаю, вам буде зрозуміло, де вони розмістилися.
На виході у нас вийшло, що всі канали задіяні через процесор, і у нас повна по-каналка, що дасть максимальний результат з налаштування.
Далі у нас виготовлення сабвуфера в крилі, за типом стелс - оскільки зараз люди цінують вільне місце в автомобілі, дуже часто ми працюємо зі скловолокном і смолою, ми маємо великий досвід у виготовленні анатомічних виробів в крила, і тут це не виняток, ми підготували крило за допомогою скотчів, і нанесли щільний шар смоли і волокна, щоб сформувати так звану матрицю, і чекаємо, поки все висохне. За роки роботи ми настільки автоматизували процес, що робимо такі сабвуфери за 3 повних дні без шкоди якості! У нас завдання зробити короб об'ємом 20 літрів - наше крило дозволяє і ми рухаємося далі.
Після цього ми обрізаємо наш виріб по межах і вирівнюємо їх, далі вирізаємо посадкове кільце під сабвуфер і виставляємо його в шкаралупі для формування лицьової частини. Лицьову частину робимо з еластичної тканини з використанням смоли, далі зміцнюємо
стінку до товщини задньої стінки, і переходимо до підгонки короба до крила, за допомогою шпаклівки - виробляємо шліфування всього виробу під перетяжку, і заміряємо об'єм, який вийшов, щоб розуміти, потрапили чи ні, якщо не потрапили, збільшуємо об'єм за допомогою синтепону, але тут було все чітко і з запасом. Далі слідує перетяжка короба сабвуфера Skoda Kodiaq, і закріплення до кузова, встановлюємо заставні з фанери до кузова - і кріпимо короб до них, всі місця кріплення обробляємо віброізоляцією, щоб короб був герметичним - це важливо при виготовленні короба. Затягуємо товстий акустичний кабель для сабвуфера - і підключаємо сам сабвуфер, тут був узяти перевірений саб від бренду Audison APS 10D - це 25 см сабвуфер, який йде в комплекті із захисною сіткою і не потребує великого об'єму, що дуже круто! Даний сабвуфер 2-х котушковий і ми підключаємо обидві для досягнення максимального результату, кріпимо сабвуфер в коробі, і на виході маємо ось такий виріб, який має дуже ергономічний і стильний вигляд, плюс не заважає підлозі підніматися.
Після всіх процедур йде етап перевірки системи і налаштування, налаштування коли є процесор проводиться через софт на комп'ютері, де можна захопитися на пів дня, так як відбувається підстроювання кожного динаміка під запит замовника, таким чином ми зводимо сцену і можемо її рухати куди нам хочеться, так само ми повноцінно налаштовуємо по зрізах кожен динамік, і отримуємо максимально хороший результат.
Якщо у вас є Skoda Kodiaq і там базова музика - ми з радістю побудуємо вам нову аудіосистему, і ви зрозумієте що таке справжній якісний звук. Звертайтеся.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"