Друзі всім привіт, в роботу до нас приїхав цікавий автомобіль VW TIGUAN останнього покоління, на доопрацювання акустичної системи, завдання стояли побудувати якісну по-канальну систему з динаміками, які можуть дуже низько грати і мають високу деталізацію. Так само замінити всю проводку на якісну мідну і встановити хороший процесорний підсилювач Premium class.
Ні для кого не секрет, що всі заводські системи не преміум класу звучать дуже убого і неприродно, тому і наш новий замовник не став винятком, після придбання цього автомобіля з середньою комплектацією, він засмутився від якості звуку. Автомобіль до нас хтось уже зашумив, до шумоізоляції питань не було, тому поїхали:
Насамперед нам потрібно розвести нову мідну проводку по всьому автомобілю, як акустичну так і силову. Акустичні дроти були хорошого перетину 2,5 мідь і 1,5 мідь на розводку задніх динаміків через кросовери. Під час побудови таких систем важливо замінити акустичну проводку, тож, щоб не втратити якість звуку і провідність, ми нову проводку заводимо в кожні двері - у VW TIGUAN це доволі нелегко, але у нас є навички. Дроти заведені і переходимо до встановлення проставочних кілець з фанери, оброблених просоченням для уникнення потрапляння вологи і набухання, закріплені проставочні кільця для акустики виглядають так:
Акустика була обрана бренду DD Audio на фронт високої лінійки і на тил трохи простіше, акустика досить потужна і високої якості, фронт акустика вся була нами зроблена на хороших дорогих роз'ємах, твітер був встановлений в рідне місце і підключений на пряму до підсилювача звуку з процесором.
Тил комплект компонентний з кросовером у комплекті, і він буде під'єднаний не по-канальному, бо слугуватиме більше як підзвучка тилу і для об'єму звучання. Тил акустику ми встановили, кросовери закріпили і розвели проводку до твітера, виглядає це так:
Наступний етап це встановлення процесорного підсилювача в VW TIGUAN, його ми розмістили під водійським сидінням на не великому подіумі і закріпленому до підлоги, так щоб на нього не потрапила волога в зимовий період, вимогою замовника була сувора відсутність скручувань кабелю та будь-яких з'єднань навіть з термоусадочними матеріалами, тому ми зробили все на таких з'єднувальних колодках, все вийшло дуже акуратно і на своїх місцях. Пару слів про сам підсилювач, це топовий мультипідсилювач бренду Audison Італія, Audison bit 8.9Forza, 8 каналів по 80 Вт, з вмонтованим 8 канальним процесором звуку, цей апарат дасть змогу налаштувати кожен фронтальний динамік в автомобілі окремо та посилити його, а ще - діеквалізіровать не якісний сигнал із магнітоли та перетворити його на чистий і готовий до обробки сигнал, а потім передати на вмонтований підсилювач. Дане обладнання має не великі габарити і два окремих пристрої в одному, ідеально підійде для автомобілів з обмеженим місцем для інсталяцій.
Фронтальні мідбаси ми під'єднали мостами, оскільки вони потребують великої потужності і, грубо кажучи, заявлених 80 Вт недостатньо.
Дану систему ми налаштовуємо за допомогою комп'ютера і за часту настройка займає не менше 3-х годин, ми зробили початкову настройку і замовник поїхав розминати динаміки, так би мовити проходити обкатку системи, так само наступним етапом буде установка другого підсилювача для сабвуфера і сабвуфера. Система навіть з перших увімкнень показала високі результати за деталізацією звуку та об'ємом.
Звертайтеся за консультацією в розділі _Контакти_.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"