Пассат СС - один з найпопулярніших автомобілів в Україні, це поєднання комфортного седана і спорт автомобіля, так би мовити два в одному. Автомобіль досить солідний і комфортний, але не для любителів якісного звуку. З цим є проблеми, хоч двері і оформлені правильно зі щитом, але все ж низька якість динаміків в автомобілі в поєднанні з поганим сигналом зі штатною магнітолою - дає свої плоди не якісного звуку в автомобілі. І так поговоримо про завдання, воно полягає в тому, щоб зробити хороший об'ємний звук, з правильно оформленою звуковою сценою і правильно налаштованою системою - на базі штатної магнітоли. замовник привіз із собою кілька компонентів - а саме два підсилювачі звуку, які залишилися з попередньої системи, це 2 підсилювачі звуку - 4-х канальний Герц і моноблок від Кікс, ми візьмемо їх і додамо все інше, що вважаємо за потрібне, - щоб отримати гарний результат на виході. Так само в автомобілі були вже зашумлені двері, що тільки прискорило нашу роботу, в тюнінгу автомобіля. Ось такий красень VW Passat CC:
І так почнемо з того, що першим етапом потрібно розвести нову проводку по всьому автомобілю, а саме завести безпосередньо від підсилювача в дверях, так само від акумулятора до розподільника живлення в багажнику, а також на торпеду ще дві окремі протягання, бо в нас у фронт-акустиці буде по-канальне підключення. Розводимо проводку і одне з найважчих - це завести новий кабель через штатні фішки в дверях, дана процедура не входить в стандартну установку підсилювача, так як найчастіше дуже складна і досить небезпечна для тих, хто не вміє це робити, так як потрібно у двох фішках зробити отвори, щоб не зіпсувати піни, що стоять поруч, потім затягнути кабель, все з'єднати акуратно і поставити на місце. Усі силові кабелі по машині ми розводимо в захисному обплетенні, щоб захистити їх назавжди від перетирань і пошкоджень навіть у разі ДТП.
Проводка розведена і для встановлення мідбасів у дверях ми виготовили проставочні подіуми під встановлення динаміків розміром 16,5 см, вони двоскладові з основної частини та верхньої, щоб винести вперед, сама проставка з фанери й оброблена фарбою для зовнішнього вигляду і щоб довше служила. І встановлюємо мідбаси в дверях, для фронт акустики ми підібрали комплект 3-х смугової акустики активної без кросовера Ground Zero GZRC 165.3SQ-AKT, це твітер + серединка + мідбас для по-канального підключення. На тил ми взяли такий самий комплект, тільки 2-х компонентної з кросовером і твітером. Мідбаси встановлені мають такий вигляд:
Тил акустика встановили в штатних місцях, і через кросовер, оскільки на задню акустику в нас немає акценту, вона чисто для підзвучки і комфорту задніх пасажирів. Комплект акустики встановили ось такий: GZRC 165.2SQ
Перейдемо до розбору акустики в VW Passat CC та, що відповідатиме за звукову сцену, щоб ми вийшли на хороший об'ємний звук, потрібно виготовити стійки під СЧ_ВЧ динаміки, і виставити їх правильно і в правильному напрямку. Вирізаємо посадочні місця в стійках і виставляємо кільця для встановлення акустики, напрямок динаміків виставляємо за допомогою лазерної указки і все таки візуального сприйняття. Далі, коли виставили, ми фіксуємо їх щільно і знімаємо для подальших робіт, натягуємо форму за допомогою спеціально еластичної тканини, і так формуємо форму виробу. Наступний процес з виготовлення стійок під СЧ_ВЧ в VW Passat CC, це обробка їх смолою і скломатом, таким чином ми зміцнюємо їх, і починаємо формувати рівні лінії за допомогою шпаклівки. На фінальному етапі ми перетягуємо стійки справжньою алькантарою, це не дуже легко, оскільки в стійці є ще повітропроводи, які так само потрібно красиво обійти. Підключаємо динаміки по-канально від кожного окремого каналу підсилювача і закріплюємо разом із захисними сітками для динаміків.
Йдемо далі і переходимо до встановлення підсилювачів звуку, в даній інсталяції їх буде 3 шт, два 4-х канальних і моноблок, але серце системи це 4-х канальний підсилювач з вмонтованим 9 канальним процесором HELIX M FOUR DSP, він має 4 канали по 100 Вт, але ці показники трохи завищені, і ми використовуватимемо їх для під'єднання твітерів та середньочастотників. Так само у нас є ще 5 каналів вихідних процесора для підключення інших 2-х підсилювачів. Другий підсилювач звуку Hertz H604 - 4-х канальний підсилювач в Д класі, який буде качати передні мідбаси і тил акустику в задніх дверях. І третій підсилювач звуку це моноблок - одноканальний підсилювач звуку для сабвуфера, бренду KICX AP1.1000 - цей підсилювач звуку VW Passat CC із запасом потужності, і розгойдуватиме сабвуфер уже на невеликій гучності - це важливо під час вибору обладнання перед побудовою системи, тому що, якщо ви виберете малопотужний підсилювач, сабвуфер буде чути тільки на максимальній гучності.
Для встановлення підсилювачів ми виготовили подіум з фанери і перетягнули його карпетом, закріпили під полицею і на ньому розмістили всі підсилювачі звуку VW Passat CC, а також розподільник живлення, який розділить основний силовий кабель на три окремі кабелі, і з захистом на кожен. А також усю силову й акустичну проводку, а також міжблочні кабелі, які ми спаяли самі потрібної довжини, від процесора до підсилювачів. Виглядає це так:
Спочатку ми встановили один сабвуфер, бренду Ground Zero, це був 12ти дюймовий фазоінверторний ящик, але після тижня прослуховування, замовнику не дуже сподобався бас сабвуфера вVW Passat CC, і ми замінили сабвуфер на інший, замовник хотів тип баса, щоб так би мовити він обволікав його щільно і був глибшим, для такого завдання взяли сабвуфер з оформленням короба бандпас, і вибрали модель від бренду JBL CSX-1400BP, це хороший 12-й сабвуфер із глибоким та об'ємним низом, встановили в багажнику та зафіксували, щоб він не переміщався по ньому на поворотах.
Після встановлення всього обладнання та пробного ввімкнення - ми перейшли до налаштування звукового процесора, через софт на комп'ютері - у процесорів HELIX дуже зрозумілий і прогресивний софт, через який можна якісно виконати всі затримки і зрізи для кожного динаміка. Дана процедура займає від 2-х годин і до повного дня все залежить від потрапляння в бажання замовника і правильно підібраної схеми.
Аудіосистема в VW Passat CC вийшла вдало, але хочемо вам сказати, що будь-яка аудіосистема одразу після інсталяції не заграє на всі свої гроші, а їй потрібна розминка, за заводом кожен динамік і сабвуфер повинні розім'ятися протягом 20 годин, і після першого налаштування через 2 тижні - до нас повертаються клієнти на доналаштування, коли система вийшла на новий рівень звуку.
Цю систему з виготовленням стійок ми зробили за 5 днів, час був обмежений, оскільки наш замовник не з Києва, а приїхав до нас з іншого міста, щоб зробити аудіосистему у нас! Приємно. За допомогою таких стійок під акустику ми підняли сцену вище і зробили її більш об'ємною і насиченою, так само за допомогою спрямованості динаміків і дуже гнучкого налаштування вивели звук до максимально соковитого і детального. Ми можемо навіть рухати сцену вліво або вправо - у зв'язку з тим, як побажає замовник.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"