Мова піде про автомобіль VW Passat b7 а саме про апгрейд аудіосистеми в ньому, як і в більшості автомобілів групи VAG в Пассат штатний звук знаходиться в середині градації за заводським звуком, серед всіх брендів. багато кого це може й влаштувати - якщо ви звісно слухаєте радіо чи новини, чи аудіокниги, але якщо ви бажаєте послухати щось драйвове чи реп - то соку вам однозначно не вистачить, так як штатка не потягне ваш запит! Але ми з радістю вирішимо ваш запит - і додамо драйву і насиченого звуку з хорошим і низьким басом. Запам'ятайте що бас можливо дістати тільки з сабвуфера - але ні як з мідбасів - це факт. Завдання перед нами стало - зробити автомобіль трохи комфортнішим за допомогою часткової шумоізоляції дверцят і арок - а також побудувати повноцінну аудіосистему в VW Passat b7 з по-канальним підключенням фронтальних динаміків і сабвуфера.
Кілька слів про шумоізоляцію, ми робитимемо максимальний акцент на фронтальні двері, їх ми обклеїли преміум-віброізоляцією Acoustics Evolution 3mm, усередині закочуємо всю поверхню, а потім фільонку дверей, там, де буде стояти динамік, дуже щільно, щоб отримати максимальну жорсткість, ця віброізоляція має найтовстішу фольгу - 200 мікрон. І потім обробили дверну карту, армували пластик віброізоляцією і затягнули повністю м'яким матеріалом, щоб усунути скрипи і резонанс.
Виготовили проставочні кільця з фанери і закріпили в штатні кріплення і винесли динамік вперед ближче до карти. Перед цим ми в двері затягнули новий акустичний кабель для динаміка перерізом 2,5 мм мідь - для максимально гарного передавання сигналу, від підсилювача напряму. І затем встановили мідбас бренду Hertz Mille Pro в розмірі 16,5 см.
По задніх дверях ми робили особливо багато акценту, так як задня акустика служить чисто підзвучуванням в VW Passat b7, тут зробили так само повну шумоізоляцію дверей тільки матеріалами прощще лінійки, виготовили так само проставочние кільця з фанери - пофарбували для того щоб довше збереглися, завели нову проводку мідну і встановилидинаміки коаксіального типу бренду Rockford Fosgate Power - це хороші динаміки і досить потужні, слугуватимуть підзвучкою заднім пасажирам. Карти так само довели до ладу, армували віброізоляцією і заклеїли м'яким матеріалом.
Йдемо далі, тим часом поки відбувалися роботи з дверима, інший наш майстер займався виготовленням стійок під СЧ-ВЧ динаміки і сабвуфером стелс у крило. Першим розглянемо стійки, під час побудови якісної системи в стилі SQ дуже важливо правильно встановити ці динаміки, в штатних місцях це не дасть того ефекту, а ось виставити їх в правильному напрямку в співвідношенні з водієм - це те, що потрібно! Так ми і вчинили - хоч не всім подобається дана інсталяція звуку - але вона найповніша і дає найкращі результати. Знімаємо стійки - очищаємо від штатної тканини, і починаємо роботи з вирізу стійки і виставлення динаміків - для цього вирізаємо посадкові кільця для кожного динаміка і виміряємо напрямок за допомогою лазерної указки, після кріпимо кільця на стійках і знімаємо. Після починається процес формування виробу за допомогою тканини і поліефірної смоли, коли вивели форму, приступаємо до шпаклювання стійок для акустики VW Passat b7, попередньо процес виглядає так:
Після того, як ми довели стійки до моменту перетяжки, зробили гладкі та рівні поверхні, оскільки перетяжка буде натуральною алькантарою, і вона може показати недопрацювання. Алькантару підібрали схожу за кольором зі стелею і перетягнули стійки, раніше в район стійок було затягнуто акустичний мідний кабель Gladen для твітерів і для серединок окремо. Все підключаємо і встановлюємо на місце. Вид такий вийшов. динаміки в стійках від комплекту Hertz MPK 163.3
Йдемо далі і у нас тепер установка двох підсилювачів звуку, поговоримо про них - один це серце системи - процесорний 8-ми канальний підсилювач від Італійського флагмана Audison F8.9bit він дуже популярний гість у нашому Установчому Центрі Кілогерц, оскільки він мега компактний і має 8 каналів підсилювача, які дають змогу закрити всі динаміки за звуком і посиленням, а також 9 каналів процесора звуку, які допомагають розрулити по-канальці та під'єднати від процесора ще й сабвуфер, щоб усе управлялося й налаштовувалося через комп'ютер. Така схема дозволить нам налаштувати систему максимально гнучко під будь-який слух замовника. місце для установки вибрано під підлогою в багажнику, ми зробили спеціальний подіум і на ньому розмістили два підсилювача звуку в VW Passat b7, перший процесорний, який зніме кривий сигнал зі штатної магнітоли та виведе його в ідеальний, а другий - це моноблок чисто для сабвуфера, бренд FSD MiniAma 1.1000 це потужний підсилювач з великим запасом потужності, для того щоб сабвуфер було чути навіть на невеликій потужності. Сабвуфер було під'єднано приблизно на 500 Вт у 2 Ом. Два підсилювачі звуку ми під'єднали якісними дротами, тільки мідними, захищеними захисним обплетенням, і весь ланцюжок зроблено з двома постами захисту від замикання з запобіжниками. Все дуже акуратно і зі смаком.
Перейдемо до виготовлення анатомічного короба стелс для сабвуфера в VW Passat b7, дана послуга у нас дуже затребувана і популярна, бо зараз йде боротьба з ергономічністю в багажнику, щоб не стояв великий не поворотний сабвуфер - замовники віддають перевагу акуратному в крилі. Тут сталося так само, є чудова ніша для сабвуфера стелс - полетіли. Готуємо крило до обклеювання скотчами і захищаємо багажник від попадання смоли, далі робимо зліпок і витягуємо його з крила. Обрізаємо акуратно за наміченими лініями контуру і виготовляємо посадкове кільце для сабвуфера з утопленням, з фанери 21-ї. Далі повертаємо вже потовщений зліпок у крило і виставляємо кільце в потрібному положенні, після закріплюємо його щільно і натягуємо лицьову частину за допомогою спеціально еластичної тканини. Яка відмінно і рівно формує грані нашого короба для сабвуфера. Наступний етап - потовщення лицьової стінки, це найважчий етап, оскільки скломат зі смолою потрібно укласти на лицьову стінку зсередини, оскільки якщо це робити зовні, через тканину склейка буде неякісною. Тому це важко - бо потрібно зробити до 6-7 шарів. Звісно, під час висихання смоли тканина трохи деформується, тому доводимо стінку шпаклівкою до ідеальної форми.
Далі, як завжди, перевіряємо об'єм короба, це важливий аспект під час виготовлення короба, адже ти не можеш знати, скільки об'єму вийде - після вимірів можна зрозуміти, що робити далі, або додати синтепону для того, щоб збільшити об'єм, або ж об'єму достатньо буде. Тут ми потрапили нормально в 25 літрів - те що потрібно для нашої 10-ки від бренду Hertz Cento 250mm, даний сабвуфер наш фаворит в побудові якісного звуку в певному бюджеті, так само замовили сітку захисну, щоб сабвуфер не пошкодити. Зробили якісні кріплення для нашого короба до кузова і закріпили короб намертво - це важливо для стелса, щоб він не бовтався. Так само помітили, що в багажнику якось темнувато - і не видно нічого, запропонували зробити лед підсвічування боковин і самого сабвуфера, вийшло в нас так - дуже круто і красиво, підсвічування теплого кольору.
Далі як завжди слідував процес налаштування системи - все відбувається через спеціальний софт для процесора і комп'ютер, яким ми виробляємо зрізи і затримки по кожному динаміку в автомобілі, спочатку ми виробляємо глобальне налаштування як для себе, потім ще доопрацьовуємо під побажання замовника - і відпускаємо на розминку системи, як правило на 2 тижні - потім ще раз запрошуємо в гості на доналаштування.
Так само зробили шумоізоляцію колісних арок зовні, це так само популярна послуга у нас, так як у всіх автомобілях дуже чутно шум коліс і сторонні звуки від їзди - ми це виправимо, і буде тихо.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"