Друзі раді вас вітати в Установчому Центрі Кілогерц в Києві, і ми хочемо вам показати роботу по поліпшенню якості звуку і загалом всієї системи в популярний автомобіль BMW 5 F10. Ні для кого не секрет що штатний звук в автомобілях БМВ огидний, давайте пару слів чому ж так? Насправді в більш ранніх версіях автомібелів даного бренду, розмір динаміків відрізнявся в більшу сторону, а відповідно і якість звуку, але зараз настала ера, коли концерн прийняв рішення ставити максимально маленькі динаміки впринципі які існують в дверях, і провалля в глибині гри закривати так званими подсідушнікамі, це динаміки збільшеного розміру, які грають виключно низькі частоти і все, і знаходяться вони під підлогою, вони то виконують роль свої і дають низу, але є величезний провал в середині, який псує всю картину,
До нас звернувся наш клієнт, з яким ми вже колись мали справу з іншим автомобілем, і попросив поетапно поліпшити звук в його автомобілі BMW 5 F10, так як замінити все і відразу фінансово не просто для всіх.
Завдання стояло зробити максимально якісний звук, без глобальних переробок інтер'єру салону, і щоб все було в штатних місцях, завжди коли ставиться завдання всі підсилювачі в штатних місцях, починається процес підбору обладнання та замірів. І так ми прийняли рішення побудувати таку систему:
- замінити фронтальну акустику на якісну і перевірену.
- другим етапом замінити підсидушники.
- встановити компактний процесорний підсилювач
- встановити другий підсилювач звуку для сабвуфера
- встановити сабвуфер у багажник, так щоб він був і ще функціональним
- зробити повну шумоізоляцію дверей BMW 5 F10
- поміняти всю проводку на мідну якісну.
Почнемо з шумоізоляції дверей передніх тільки, так як це в більшій мірі служило як акустична підготовка дверей. Матеріали використовували бренду Acoustics серії XTREME, вони полегшені і добре поглинають шум. Двері, як завжди, обробили в 4 шари, два шари віброізоляції, шар тепло-шумоізолятора і м'який антискрип. Це готово.
Рухаємось далі і наступний процес заміна акустики, річ у тім що до цього наш замовник поїхав вже в інше місце на встановлення акутики, і там власне вже щось зробили що йому не сподобалось і він згадав про нас, з того ми почали переробляти, зняли віброізоляцію з дверцят, яку туди поклеїли марки Візол по 45 грн за лист, зняли її двома рухами, і переробили проставку під акустику, вона була зі шматка пластику, і динамік закріплений тільки на скоби, ми зробили з фанери, і скоби закріпили, акукстіка була підібрана вже до нас, і впринципі вона дуже хороша бренд Morel, лінійка Morel Ovation 5.
Твітера встановили в рідні місця, кросовери нам не знадобилися, так як акустика буде підключатися по-канально, каждій динамік буде посилений окремо і налаштований. Проводку замінили на нову мідну і достатнім перетином. Проводку всю повели по салону і в багажник, за одне провели нову ще більшого перерізу для підключення підсідушників, які нагадаю ми ставили другим етапом, але ми об'єднаємо все в одній статті.
Далі у нас почалася робота в багажнику BMW 5 F10, даний автомобіль був універсал і після огляду, і перед підбором обладнання ми вибрали ліву нішу для розміщення всього обладнання. І так в таких автомобілях сигнал вже з магнітоли на підсилювач передається за допомогою Оптичного волокна, і це звісно ускладнює та збільшує кошторис замовника, лише через те, що для зняття якісного сигналу потрібно встановлювати спеціальний адаптер, в нашому випадку це був TOS LINK адаптер Тріома, але є і плюс - коли сигнал береться з оптики, він вважається максимально якісним! Оптику під'єднали в адаптер, а з адаптера пустили сигнал далі в процесорний підсилювач Audison. Кілька слів про нього, це топовий підсилювач звуку на 8 каналів з потужністю 80Вт на канал і так само вмонтований у нього звуковий процесор з 9-ма виходами для налаштування. Модель називається Audison AP F8.9 Bit, ну і великий плюс, що, скажімо, два підсилювачі об'єднані в один невеликий, який розмістити буде не складно.
Так само у замовника був свій підсилювач бренду Mosconi, який було вирішено встановити для посилення сабвуфера, це 2-х канальний потужний підсилювач звуку, який ми під'єднали мостом, і сигнал на нього дали через звуковий процесор. Щоб встановити два підсилювачі звуку в BMW 5 F10 і адаптер Тріома, ми зробили подіум з кріпленнями під штатні болти, перетягнули його карпетом і на нього з двох боків закріпили два підсилювачі та адаптер, має такий вигляд:
Так само був би встановлений розподільник живлення з 2-ма запобіжниками і основна колба з запобіжником, вся проводка, звісно ж, мідна і високої якості, оскільки це на пряму вирішує якість сигналу. Акустична система BMW 5 F10 перебувала на рівні складання і налаштування, налаштування звукового процесора як завжди відбувається за допомогою комп'ютера і переваг замовника.
Так само в нашій системі був сабвуфер, сабвуфер замовник просив підібрати такий, щоб його практично не можна було пошкодити, і він був компактним, для цього завдання підійшов новий сабвуфер в корпусі фірми Audison, дуже велика його привілея в тому, що він плоский і прямокутний, і може ставати на невеликі ніжки та перевертатися динаміком вниз, і тоді на нього можна ставити що завгодно, ось такого красеня ми під'єднали:
Музика в BMW 5 F10 без лукавства стала набагато чистішою і не такою пластмасовою, сабова ланка зробила максимальний об'єм у салоні та загорнула водія в щільний бас, але максимально це сталося, коли ми замінили підсидушники на нові, також бренду Audison, і вони змогли посунути бас ще ближче до водія, підсидушники ми під'єднали мостами, бо вони потребують більшої потужності, ніж 80Вт, щоб повністю розкритися.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"