Друзі у нас в Студії автозвуку цікавий проект а саме кабріолет AUDI A4 B8, завжди коли кабріолет це нестандартні завдання і нам потрібно врахувати всі дрібні нюанси з роботою даху і малим багажником. Так само стояло завдання красиво оформити аудіосистему, так би мовити за старою школою, автомобіль обклеєний плівкою з дизайном і ми вирішили зробити інсталяцію схожу з дизайном авто. Так само завдання побудувати повноцінну SQ систему на хороших компонентах, які підкреслять улюблений стиль музики нашого замовника.
Приступаємо до побудови аудіосистеми в АУДІ А4 насамперед розбираємо салон і розробляємо концепт, що де буде і як реалізувати всі завдання. І перший етап це протяжка всієї проводки по автомобілю і, звісно, шумоізоляція - адже без підготовки дверей мідбаси гратимуть неправильно, а по-друге, там стоятимуть 20-сантиметрові сабвуфери, які дадуть нерепльний резони - і їх треба погасити. Двері ми робимо полегшеною віброізоляцією Acoustics Xtreme, всередину ми вклеїли матеріал завтовшки 2 мм, а на частину, де мідбаси - 3 мм, щоб жорсткіше підготувати метал, усі місця з отворами перед цим зашили жорсткою фольгою. Так само карта була виклеєна віброізоляцією і затягнута вся пірамідкою - яка максимально поглинає шум, що залишився, і служить як антискрип. Двері мають ось такий вигляд:
Далі в двері було затягнуто акустичну проводку, звісно, мідну і якісну, різного перерізу для мідбасів і середньочастотників. І були виготовлені проставочні кільця з фанери для встановлення нового мідбаса, оскільки розмір штатного динаміка 20 см, ми вирішили замінити його на динамік такого самого розміру, щоб не програти за низькими частотами. Так само для динаміків в двері ми вибрали двох котушкові сабвуфери з дуже плоскою посадкою, так як у нас буде процесор і по-канальна система ми зможемо їх налаштувати і зрізати так, як ми захочемо, справа не в тому, що не було мідбасів, а цікаві проекти дають настрій на сміливі рішення. Мідбаси сабвуфери в двері підібрали бренду M-Dimension, і встановили їх в двері через проставочні кільця.
Твітера були обрані бренду Hertz MP 25.3 це одні з найадекватніших твітерів в невисокому бюджеті, місце для їхнього встановлення було визначено в торпеді, під лобовим склом у штатному місці - фотографії, на жаль, не збереглось, для них ми протягнули новий мідний кабель, та під'єднали напряму до підсилювача.
Йдемо далі і у нас ще є провал по частотній характеристиці в середньому діапазоні і, звичайно ж, не можна це залишати без уваги - так, звичайно, ми встановимо СЧ-динаміки в AUDI A4 B8, але місця для їхнього встановлення немає, це означає, що ми будемо встановлювати куточки під них - таким чином, ми їх спрямуємо правильно на сцені, і начебто нам усе дає змогу це зробити. Беремо куточки і приступаємо до виготовлення - насамперед ми підбираємо динаміки, а потім вже під них робимо куточки - виставляємо посадкове кільце і закріплюємо його, далі натягуємо тканину і обробляємо смолою - після висихання наносимо ще смолу і скломат і шпаклюємо - до тих пір, поки не виведемо в ідеал під перетяжку. У підсумку готові куточки перетягуємо тканиною, схожою на обшивку дверної карти, і встановлюємо в штатне місце, так само підключаємо обраний нами динамік серединку, а це СЧ динамік від STEG 4 дюймові серединки з м'яким підвісом і чистим звуком на виході. Як бачите що всі динаміки в AUDI A4 B8 різних брендів, все це зроблено для того, щоб потрапити в бажання замовника, так як вибираються компоненти, які точно впораються з поставленим завданням.
У машині вже була встановлена Андроїд магнітола, ми якщо що так само ставимо такі варіанти - з цього якщо цікаво можемо реалізувати, дана магнітола в даному автомобілі передає сигнал в штатну по аукс, і це не виправити - з цього всі сигнали ми знімали вже зі штатної магнітоли. У магнітолі є CarPlay і це дуже добре - те що музику можна слухати у високій якості.
Переходимо до виготовлення короба для сабвуферів та за концепцією так як не влазить жоден сабвуфером розміром більше 20 см - ми вирішили встановити 2! Саме два сабвуфера AUDI A4 B8 будуть в зв'язці з сабвуферами в дверях робити прорив по низьких частотах. Короб сабвуфера ми вирішили зробити частиною інсталяції, він буде в багажнику і дивитися в салон саме динаміками. Короб ми виготовили з міцної фанери з геметиком і за всіма правилами, задня частина короба слугуватиме як основа інсталяції в багажнику, короб ми перетягнули карпетом і встановили в його посадкове місце, затягли мідний кабель товстий для сабвуферів - і робимо комутацію їх між собою. Сабвуфери для нашої аудіосистеми в Ауді А4 ми вибрали нашого улюбленого бренду Rockford Fosgate Punch, ці сабвуфери мають високу продуктивність і високий порок утримання потужності. Сабвуфери встановлюємо в свої місця, об'єм корпусу сабвуфера вирахували саме такий як нам потрібен, і питання закрите:
фінальний етап це встановлення трьох підсилювачів звуку і реалізація інсталяції в багажнику, для підключення всіх елементів ми протягнули проводку від кожного динаміка до підсилювачів, а також нову товсту силову мідну проводку, на якій ми зробили два пости захисту від замикання, адже всі великі системи потребують перестраховки і хорошої уваги. Розводимо проводку по задній стінці короба і кріпимо підсилювачі - далі робимо на фрезерному верстаті фальш-панелі, які прикриють всю проводку і допоможуть зробити все красиво. Панелі вирізаємо і потім фарбуємо в кілька кольорів - а так само робимо дизайн у стилі автомобіля, за допомогою розмітки і все це покриваємо лаком - щоб служило довше.
Так само реалізуємо підсвічування в інсталяції щоб зробити шоу-ефект. І так у нас три підсилювачі:
- перший - це серце системи процесорний 4-х канальний підсилювач Helix M Four DSP, 4 канали ми підключаємо на СЧ-ВЧ, а також ще є 5 каналів процесора, якими ми так само скористаємося. Два канали процесора виводимо на другий підсилювач - це потужний 2-х канальний підсилювач з ідеальними показаннями для посилення мідбасів, бо там дуже високий демпінг фактор - підсилювач Італійського бренду STEG K2.01, він один з найкращих у цій сфері. І третій підсилювач це моноблок сабвуферний підсилювач Helix M One - компактний моноблок в одному стилі з основним підсилювачем і високою потужністю в класі D, він споживає мінімум живлення і видає високий рівень сигналу, тим більше, що його будуть налаштовувати через звуковий процесор.
Усі ці три підсилювачі звуку в AUDI A4 B8 встановлюємо на свої місця - закріплюємо і підключаємо, далі збираємо інсталяцію і на виході отримуємо такий результат:
Один із важливих моментів в отриманні прекрасного звуку - це якісне налаштування процесора і системи через спеціальний софт на комп'ютері. Дана настройка як правило забирає від 2-х годин і вище і відбувається в два етапи - перше стартове налаштування коли віддаємо автомобіль - і фініш коли через два тижні розімнеться вся система. Так як спочатку все буде грати не з максимальними показниками.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"