Друзі зима минула, і у нас вона була насичена на спорт кари а саме Chevrolet Camaro у нас їх було в районі 5 штук в роботі, природно все показувати ми не буде а тільки найяскравіші, дані роботи ми робили з душею і так би мовити хотіли показати, що автозвук - це не тільки викрутити динамік і поставити інший, а це може бути крутий тюнінг, який не соромно показати своїм друзям і навіть людям, скажімо, на якомусь міроприємстві. Що можна дуже чітко оформити систему, так щоб це було ефектно і голосно з високою деталізацією звуку. Тому дивимося, що ми зробили.
Автомобіль приїхав до нас на стадії глибоких переробок із загального тюнінгу автомобіля, і наш, так би мовити, музичний тюнінг відбувався на розібраному автомобілі, і був проміжним - між іншими процесами.
Завдання:
- побудувати якісну гучну систему з поканальним підключенням і налаштуванням.
- зробити інсталяцію зі встановлення підсилювачів і процесора звуку.
- виготовити фальш підлогу.
- зробити короб сабвуфера на замовлення і встановити потужну сабвуферну ланку.
- зробити шумоізоляцію багажника
- і щоб вся акустика в салоні стояла в рідних місцях.
Почнемо з установки акустики, фронтальна акустика в Chevrolet Camaro стоїть овальна розміром 15 х 23см компонентна, ми міняємо природно на акустику такого ж розміру, щоб не втратити глибину і потужність звуку, для цього завдання вирішили використати найновішу і топову акустику бренду ALPINE, це компонентні овали на дуже компактному неодимовом магніті, цей комплект створений для високого промальовування звуку і має високу чутливість. Для установки даної акустики ми виготовили в двері проставочні кільця з фанери, 2-х складові, пофарбували їх і прикріпили в штатні кріплення, дані проставочні кільця по основі зроблені за штатним розміром. Далі твітера (пищалки), заводські динаміки йдуть литі з кріпленнями і мають збільшений розмір, тому наші твітера ми встановлюватимемо через посадкові проставки, які ми виготовили з пластику і облагородили алькантарою. Виглядають вони так:
Так само для під'єднання нової акустики, нагадаю, що це буде по-канальне під'єднання, що означає під'єднання кожного динаміка в автомобілі безпосередньо до підсилювача звуку, ми проводимо нову акустичну проводку хорошого перерізу і тільки з безкослородной міді, ми завели проводку в дверях і до кожного динаміка, які розміщені в торпедо під склом і на полиці. Проводку ми захищаємо тканинною ізоляційною стрічкою, щоб прибрати тертя і пошкодження нової проводки на роки.
Закріплюємо динаміки в свої місця, підключаємо їх і результат ось такий, твітера і центральний канал поки що чекають на своє підключення, оскільки автомобіль був зі знятою торпедо. Центральний канал ми так само замінили на невеликий СЧ динамік з дуже високою чутливістю бренду KICX, для максимальної об'ємності звуку і насиченої сцени.
Тепер кілька слів про задню акустику, вона розміщується в полиці, і вона так само збільшеного розміру, для встановлення в полицю її спочатку було зашумлено, і ми виготовили проставки з фанери і пофарбували їх, щоб вони мали максимально естетичний вигляд, акустику для тилу було обрано іншого бренду, це потужний виріб відбренду Hertz коаксіальні динаміки овального розміру дуже високої лінійки і з великим запасом потужності і ходу дифузора. Вони слугуватимуть потужним підзвучуванням і створять об'єм у салоні автомобіля. Ми закріпили динаміки до проставок і щільно закріпили до корпусу автомобіля. Вони відмінно розмістилися в штатних місцях автомобіля Chevrolet Camaro.
Динаміки готові, і переходимо до роботи в багажнику, насамперед було зроблено шумоізоляцію багажника в 2 шари, перший шар - матеріали, що поглинають викиди, а другий - тепло-шумоізоляція, таким чином багажник автомобіля не буде піддаватися сильним резонансам від роботи потужного сабвуфера, а також підвищиться комфорт автомобіля.
Рухаємося далі, наступний етап це заміри і планування, оскільки в нашій системі буде 3 підсилювачі звуку і звуковий процесор, купа проводки, розподільники живлення і маси, потужний і габаритний короб для сабвуфера, в даних інсталяціях важливо все це заміряти і розкласти, як це буде лежати, і що потрібно буде переробляти і доробляти, тому спочатку планувалося зробити красиву інсталяцію 3-х підсилювачів звукубренду JBL, хорошої лінійки GTO, процесора звуку GroundZero, який допоможе нам налаштувати 8 каналів і всієї проводки під підлогою в ніші, але, на жаль, ніша не дуже велика і все обладнання в неї не влізло.
Та й дуже багато штатних блоків і заводський підсилювач лежали в даній ніші, ми переносили всі ці блоки в крила, тому один з підсилювачів звуку ми перенесли в ліве крило, зробили 2-х ярусний подіум і закріпили його разом із заводським підсилювачем в крилі. Для встановлення всього іншого ми почали споруджувати подіум зі стінками в ніші під підлогою, все перетягуємо карпетом, щоб виглядало строго.
Після планування, вже був план як і куди рухатися, і понеслася.
Ми дізналися, що салон автомобіля буде чорний і з мінімальними штрихами помаранчевого кольору, тому так само додали помаранчеву родзинку, у вигляді обплетення на кабелі та дизайну сабвуфера.
Далі ми приступили до виготовлення фальш-підлоги, вона зроблена з якісної фанери, за штатними вирізами, з використанням петель, щоб вона піднімалася, і перетягнута, як і штатна підлога, в чорний карпет, але це не все, ми спланували зробити ще у фальш-полі отвір під оргскло і красиво все оформити, тому ми прорізали отвір, замовили скло + на нього зробили гравіювання з моделлю автомобіля, так би мовити, розгулялися))) І ще нюанс, така кількість обладнання в невеликій ніші буде явно перегріватися, тому вирішили ще встановити два кулери, один працював на вдув повітря, другий на видув, і з цим ми закрили питання. У фальшпідлозі все було зроблено впритул до рівня підлоги, ніяких горбів і елементів, які випирають.
Проводка в даній інсталяції звуку Chevrolet Camaro абсолютно вся мідна і з гарною передачею звуку, як по керуючим кабелям, так і по силовим і акустичним. Підсилювачі звуку було трохи піднято над підлогою, щоб під ними можна було провести проводку, оскільки під час встановлення 3-х підсилювачів і процесора звуку - проводки просто джгути. Усю проводку красиво укладено, кулери під'єднано, підсилювачі так само, з цим все, перейдемо до сабвуфера в Chevrolet Camaro, спочатку планували короб стелс, але місця там не багато і великий сабвуфер якщо і влізе - то буде огидної форми. Тому перепланували на бойовий короб під 2 сабвуфери 25 см розміру, 10 дюймів іншими словами. Для нашого бюджету і завдання були обрані потужні губаті сабвуфери бренду GroundZero.
Дані сабвуфери ми запланували підключити в меншому опір для того щоб взяти максимально якісний і потужний результат. Короб і дизайн ми прораховували за допомогою програм і вирішили зробити ось такий дизайн, з прихованим підсвічуванням і фазоінвертором, який збільшить потужність двох цих малюків і дасть змогу пограти з налаштуванням короба. Короб складався з двох частин, перша це лицьова стінка з вмонтованим підсвічуванням і дизайном - друга частина - це сам короб, який ми зробили з 18-ї фанери, з герметизацією внутрішніх швів, клеєм і купою саморізів, для того щоб він був бункером.
Так само ми взяли такі типу захисні дуги, з металу, і пофарбували їх порошковим фарбуванням у чорний мат із шигренью, це слугувало і не великим захистом, і для стайлінгу.
Короб був перетягнутий і зібраний, а також встановлений в автомобілі, його нижні стеки були максимально підігнані до анатомії багажника, так щоб він не рухався, тому що Chevrolet Camaro нагадаю, що це спортивний автомобіль, і він не буде стояти явно в пробках)
У підсумку акустична система в Chevrolet Camaro вийшла такою, так само її попередньо налаштували за допомогою комп'ютера і спеціального софта для налаштування процесорів, і результат такий:
Нам здається що вийшло круто, сподіваємося і вам сподобалося.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"