Друзі всім привіт. Ми знову в ефірі і готові вам показати як ми прокачали по звуку автомобіль Nissan Rogue, при приїзді замовника ми прослухали штатну систему і зрозуміли, що впринципі за якістю звуку вона не пішла від систем більшості автомобілів, які ми слухали. Грає голосно - але звук пластмасовий і плоский, завдання зробити більш насичений звук з сабовою ланкою і більш вищою деталізацією! Тепер подивися як ми поліпшили звук у Nissan Rogue:
Які роботи будемо проводити:
- Шумоізоляція дверей та акустичне оформлення динаміків.
- Заміна фронтальних динаміків і тил акустики.
- Встановлення хорошого 5-ти канального підсилювача звуку.
- Виготовлення анатомічного сабвуфера в крилі, і установка сабвуфера.
- Заміна заводської магнітоли на Android магнітолу з великим екраном і широкими можливостями.
Поїхали, як завжди при установці нової і хорошої акустики в автомобіль, тим більше яка буде працювати з підсилювачем, обов'язково її правильно оформити за допомогою ШВІ дверей, та й це ще додає комфорту в автомобілі і ще прибере вібрації від роботи мідбасів.
ШВІ робимо як завжди в 4 шари, перший шар віброізоляція всередину, на неї наносимо Тепло-шумоізолятор. Далі оформляємо фільонку дверей, там де стоїть динамік, закочуємо всі анатомічні отвори, тим самим зміцнюючи каркас дверей. І найостанніший етап - це підготовка пластикової карти, ми її обклеюємо шматками віброізоляції для того, щоб зробити її не такою кволою, а потім повністю затягуємо м'яким матеріалом, щоб прибрати всі скрипи і тертя пластику з металевими частинами дверцят.
Далі ми вирізаємо проставочні кільця з фанери, так звані подіуми з фанери, вони потрібні, щоб висунути динамік уперед, і за правилами побудови хорошого звуку, кожен динамік має стояти в дереві! Ми їх пофарбували, для естетики і для того щоб менше впливала волога на дерево. Наступний етап - це встановлення акустики, щоправда, перед цим ми затягнули нову якісну мідну проводку в дверях, щоб не втратити потужність і поліпшити якість сигналу, що передається. І так перед побудовою системи ми дізналися, що замовник слухає електронну музику, тому обов'язково підбирати компоненти під стиль музики, яку слухає замовник, а не пропонувати те, що подобається саме вам без консультації із замовником. Для цього завдання за нашим досвідом і позитивними відгуками від попередніх замовників, ми запропонували встановити акустику Rockford Fosgate серії PUNCH, дана акустика заточена під напористий звук і витримує будь-які навали електронних інструментів, а також має більш різкий твітер, який видає соковиті і різкі звуки. Мідбаси були встановлені на подіуми, і твітера ми встановили в штатні місця, які розташовані під лобовим склом, що впринципі є правильним розміщенням. Виглядає це так:
Задня акустика тієї самої лінійки тільки коаксіального типу, з вмонтованим твітером, задня акустика слугує для підзвучки системи та об'ємності, встановлена так само на подіуми та під'єднана на новий акустичний кабель нормального перерізу з міді.
Переходимо до вибору і встановлення підсилювача звуку в Nissan Rogue, підсилювач нам потрібен був 5-ти канальний для того щоб зазвучати фронтальну акустику, тил акустику і сабвуфер. І одним з важливих факторів - потрібен підсилювач якісний і не дешевий, для того щоб максимально поліпшити сигнал з магнітоли і якісно його обробити, щоб видати хороший і чистий звук. Для цього завдання ми вибрали топовий підсилювач звуку від JBL серії GTR, це інноваційні підсилювачі звуку з вбудованим Bluetooth приймачем і модним виносним пультом. Так само до цього ми випробували його в інсталяціях у своїх автомобілях, і результатом його роботи ми були задоволені, тим паче, що ціна на нього була переглянута дистриб'юторами на кілька десятків відсотків! Розташування підсилювача звуку в Nissan Rogue було обрано під підлогою в багажнику, там є ніша, яка закривається підлогою, там йому буде комфортно як по охолодженню, так і по розміщенню далеко від агресивного середовища. Цей підсилювач має заявлену потужність, яка відповідає номіналам запобіжників, 4 канали по 75 Вт і 200 Вт на сабвуфер, для хетчбека це достатньо. Для під'єднання підсилювача звуку нам знадобиться проводка силова, акустична, і міжблочна. Все це ми підібрали за бюджетом і протягнули проводку салоном автомобіля, силову проводку ми захистили зміїною шкірою обплетення, щоб не допустити перетирань і пошкоджень проводки. Міжблочні кабелі провели від магнітоли до підсилювача. Підсилювач звуку ми закріпили в ніші за допомогою липучок, на випадок якщо його потрібно екстрено підняти, для безпечного зняття запаски.
Рухаємося далі і наступний елемент це заміна головного пристрою Nissan Rogue, як і всі заводські магнітоли, тут вона на вигляд може бути і непогано, але якість звуку, яку вона передає - сумна, тому ми замінимо і її, плюс є гарний варіант з максимально великим дисплеєм і підтримкою всіх штатних функцій. Ми демонтували заводську, розвели по стійках GPS-антени і 3G 4G антени, під'єднали керівні кабелі, акуратно розклали проводку і закріпили нову магнітолу в штатне місце, стала як рідна, виглядає Агонь і підтримує всі камери, систему кругового огляду тощо.
Фінальна стадія це виготовлення анатомічного сабвуфера стелс в крило автомобіля Nissan Rogue Кашкай. Для цього завдання ми будемо використовувати праве крило автомобіля, воно глибше, і нам підходить. Правда сабвуфер туди підійде тільки FLAT плоский, щоб не різати заводську обшивку, ми запропонували таке рішення, у вигляді одного з найбільш плоских сабвуферів, це новинка цього року BLAM RELAX RS 10. Це 25ти сантиметровий сабвуфер, з мінімальною посадкою і непоганою заявленою потужністю, те що потрібно для невеликого короба в крилі, і для хорошої басової ланки. Виклеюємо двома скотчами крило і робимо матрицю зі склотканини і смоли, далі зміцнюємо виріб і обрізаємо за контурами, позначеними нами.
Далі виставляємо посадкове кільце з дерева, яке ми вирізали за допомогою фрезера з утопленням для сабвуфера і гриля захисного. Натягуємо спеціальну тканину, для формування лицьової стінки короба, і знову наносимо смолу, ЩОБ СФОРМУВАТИ ЛИЦО КОРОБА. Наступний етап, щоб не зіпсувати цю стінку і добре проклеїти посадкове кільце, ми зсередини наносимо скломат і смолу, шар за шаром, доти, доки не буде потрібної товщини, щоб стінка з кільцем не прогиналася і тримала вібрації сабвуфера.
Ось настав момент примірки і вирівнювання зазорів, які з'явилися з висиханням смоли, за допомогою шпаклівки, яка мега міцна. І виводимо лицьову частину в максимально гладку й естетичну. Короб для сабвуфера стелс в Nissan Rogue практично готовий, залишилося його перетягнути і закріпити до кузова автомобіля, для кріплення ми закріпили дерев'яні планки до кузова автомобіля, і до них будемо притягувати короб стелс. Так само перед установкою сабвуфера в Nissan Rogue ми обезшумили крило в которм буде стояти стелс, І АНТИСКРИПОМ ПРОКЛЕїли всі пластикові елементи. Ось ми перетягнули короб чорним карпетом на самоклейці і закріплюємо його в крилі, провівши в короб кабель для під'єднання сабвуфера, правильного перетину. Закріплюємо сабвуфер BLAM, перевіряючи короб на герметичність, і в самому кінці встановлюємо захисний гриль, від бренду Morel. Готовий короб стелс для сабвуфера в автомобілі має ось такий вигляд, і найголовніше ще те, що ніша з підлоги може підніматися!
Якщо вам сподобалася наша робота, і так як ми спеціалізуємося тільки на автозвуку, а не сто широкого профілю, Звертайтеся до нас за консультацією, в РОЗДІЛІ: *КОНТАКТИ*
Встановлення автозвуку в Nissan Rogue Київ.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"