Ну що озвучимо Toyota Venza, усім привіт, перед нами завдання зробити хороший якісний звук з тих компонентів, які нам привіз замовник, і трохи додати наших компонентів для того, щоб завершити загальну картину. Склад системи:
Автомобіль був уже зашумлений до нас, тому з шумоізоляцією все вже добре і з акустичним оформленням, ми будемо встановлювати 3-х компонентний фронт, 2-а підсилювача звуку, новий головний пристрій і виготовлення анатомічного сабвуфера. Заводимо силову проводку від акумулятора до салону і встановлюємо колбу з запобіжником:
Після зняття заводського головного пристрою в Toyota Venza, ми прокладаємо якісну сигнальну проводку Tchernov cable.
Після замірів ми вирішили питання з розміщенням 2-х підсилювачів звуку в даному автомобілі, один з них доволі габаритний, але після доопрацювань йому знайшлося місце під водійським сидінням, а другий розмістили під пасажирським сидінням, підсилювачі розміщено на подіумах з фанери, які закріплено добре до підлоги, так само поряд було розміщено розподільник живлення, для розводки силових кабелів. Трохи доопрацювали килим і під'єднали два підсилювачі звуку, виглядає це так:
Тепер кілька слів про підключення, 5-ти канальний Audison SR серії живив передні мідбаси без кросоверів і СЧ/ВЧ від двох каналів через кросовери, 5-1 канал - сабовий, його під'єднали до сабвуфера, другий підсилювач звуку 2-канальний - заживлював задню штатну акустику, щоб на високій гучності не псувала звук, а слугувала як легке підзвучування. Далі переходимо до встановлення 3-х компонентного фронту, спочатку замовнику запропонували виготовити стійки під СЧ/ВЧ, але бюджет уже був вичерпаний, після вимірів у штатне місце, ми зрозуміли, що встановити туди СЧ не вийде, та й вихід з під сітки дуже мінімальний, може сильно урізати звуковий потік. У зв'язку з цим ми запропонували середньочастотники і твітера врізати в захисну кришку під твітера.
Серединки і твітера було під'єднано до підсилювача звуку через кросовери, за допомогою мідної акустичної проводки, так само для мідбасів було заведено в двері хорошу за перетином і якістю проводку з мідного кабелю.
Акустика в Toyota Venza встановлена, переходимо до виготовлення сабвуфера стелс, нам потрібно було виготовити анатомічний сабвуфер об'ємом 20 літрів для нашого сабвуфера Morel Primo 104. Готуємо крило до обклеювання:
В автомобілі до нас було зроблено фальшпідлогу і обклеєно карпетом, який не підходить за кольором, тому було завдання зробити короб анатомічний, який би зливався з підлогою і мав гармонійний вигляд.
Після виготовлення матриці ми вирізаємо посадкове кільце з утопленням для саба і виставляємо це кільце в потрібному нам положенні.
Кільце виставили, тепер формуємо лицьову стінку короба сабвуфера Toyota Venza за допомогою спеціальної еластичної тканини.
Зміцнюємо лицьову стінку, збираємо її із задньою і виводимо всі нерівності і стики за допомогою шпаклівки.
Останній етап і він готовий до перетяжки, перетягувати будемо таким самим карпетом, як фальш-підлога, тому що з іншим матеріалом не виглядає взагалі. Закріпили ми короб 3-ма точками кріплень до металевої фільонки. Завели якісний кабель в короб, і встановили і закріпили сабвуфер в Toyota Venza.
Гриль для цього сабвуфера поки що не був встановлений, оскільки ми його робимо на замовлення, і терміни виготовлення затягнулися, він буде звичайно! І підлогу ми підрізали за формою стелса і підігнали, виглядає все це так! Тепер фінальний етап це заміна магнітоли Toyota Venza на шикарну процесорну магнітолу INCAR AHR-9280, це одна з наших найулюбленіших магнітол на Android з високою якістю звуку і великим спектром налаштувань. Її ми встановили через перехідну рамку, і під'єднали керування кнопками на кермі, без допомоги спеціальних адаптерів, має це такий вигляд:
І один з найголовніших процесів - це налаштування системи, як правило, якісно налаштувати систему займає від 2-х годин і до нескінченності, в даній системі більшість налаштувань відбувається через DSP магнітолу. Система вийшла дуже скомпонованою і деталізованою, сабвуфер працює дуже м'яко і глибоко, акустика дуже панчить, і вийшла дуже об'ємна сцена на фронті, завдяки тому, що акустика розташована під лобовим склом.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"