Всім привіт! хочемо донести до вас наш чудовий інсталл у цьому прекрасному автомобілі! Роботи було багато так що нам є що вам показати! Було поставлено завдання зробити сабвуфер стелс і виготовити короб під підсилювач, короб потрібен був для того, щоб не пошкодився підсилювач, оскільки господар постійно перевозив крупно-габаритні предмети, і, звісно, для дизайну авто загалом))... було поставлено завдання зробити сабвуфер стелс і виготовити короб під підсилювач, короб потрібен був для того, щоб не пошкодився підсилювач, оскільки господар постійно перевозив крупно-габаритні предмети, і, звісно, для дизайну авто загалом))
ось він цей красень:
і так не витрачаючи час ми обговорили весь дизайн із замовником і приступили до роботи. Ми підготували місця, куди будуть робитися зліпки зі скло-волокна, і приступили до процесу виготовлення матриць:
Вирішили розмістити на штатних подіумах, таке враження що вони самі туди напрошувалися))
І так все було нанесено, і тільки чекали поки все висохне, і матриця буде готова.
ось такі вийшли матриці, тепер будемо приводити їх до ладу і будувати конструкції, в цьому нам допоможуть дерев'яні вироби у вигляді листа і рівні руки)))
виставили все рівненько і настав момент, коли всі ці вироби ми закріплюємо за допомогою того самого скловолокна та епоксидної смоли. Загальна картинка потроху вимальовується...Після закріплення лицьових панелей ми перейшли до прорізу отвору під динамік.
і будемо виконувати роботи із закриття другого короба в який плануємо розмістити підсилювач.
вирізали і лицьову панель з отвором під скло
ось ми і закрили короб, начебто не погано вийшло! Тепер будуть виконані роботи з вирівнювання всіх зазорів, верхня кришка була зроблена так, щоб закрити простір до стінки впритул.
І так прийшов час розповісти де ми взяли динамік)) Замовник привіз нам сабвуфер корпусний фірми Infinity, і попросив виготовити сабвуфер стелс саме з нього, але в чому суть фото? Чому він вирізаний?Річ у тім, що якийсь розумник посадив його на герметик і він прижився там намертво!!! Тому в хід пішов лобзик і ми з акушерами його вирізали))) І так на світ з'явився сабвуфер розміром 12 і фазаоінвертор з кільцем.
Під це кільце ми вирізали подіум із дерева, щоб воно випирало вперед і його можна було добре закріпити.
кільце було розміщено на лицьовій панелі і міцно закріплено. тепер ми вирішили нанести шар скловолокна щоб вирівняти весь цей виріб!
Процес іде, а роботи ще сила-силенна.
Після нанесення декількох шарів, рівняємо поверхню за допомогою спеціальної шпаклівки і наждачного паперу)
Вуаля і короб готовий під перетяжку))))Поїхали. Перетягувалися корпуси спеціально підібраною цупкою тканиною з прогумованою основою ... що несла в собі стійкість до пошкоджень, так як все це знаходитися в багажнику!
Стелс зсередини був проклеєний віброізоляцією для поліпшення своїх якостей, а короб під підсилювач був проклеєний карпетом чорного кольору. Всередину стелса ми засунули ще спеціальної вати для збільшення об'єму!
На передній кришці підсилювача ми зробили повітроводи, щоб підсилювач не перегрівався і живився повітрям, навіть техніці потрібне повітря!
Тепер робимо примірки, дуже відповідальний момент))
Все чудово - головне все на своїх місцях)) У короб під підсилок ми вирішили додати лед-тюнінгу у вигляді підсвічування, а потім і в сабвуфер стелс так само! Дивимося
А і на лицьовій панелі було встановлено скло. І наша установча станція вирішила зробити не великий сюрприз господареві автомобіля у вигляді логотипу з підсвічуванням на решітці сабвуфера, вийшло досить круто, та й лед лампи ми ще розмістили всередині стелса навколо фазоінвертора!!! Креатив не кому ще не шкодив))
Ще хотіли розповісти вам про те, що підсилювач Infinity 5-ти канальний і ми вирішили його не багато прокачати, а саме дати йому додаткове охолодження у вигляді кулера, ідеї на ідеях))
І на цій ноті ми перейдемо до іншої частини інсталяції в цьому автомобілі ... всі були не задоволені головним пристроєм - і йому винесли вердикт - заміна!
А замінили ми його на чудовий ресивер розміру 2-дін від лідера ринку головних пристроїв ALPINE-це запорука успіху будь-якої системи, так як це якість і багатий функціонал!!!А саме Alpine CDE-W296BT...
По салону провели всі потрібні дроти, лінійні, ремоути, і акустичні.
Для такого інсталла підбиралося все хорошої якості-так як якщо щось буде дешеве-то вся система буде слабкою!!! Тепер розповімо вам про двері, для дверей що найголовніше? Звісно ж вібро-шумо ізоляція... І ми це не пройшли повз... проклеїли всередині шумовкою і вібро ізоляціями, а потім ще раз так само і верхні шари металу... Загалом, як то кажуть, по-правильному))
Одне здивувало, то що в дверях стояли овали!!! несподівано іншими словами. природно для них ми вирізали проставки з правильного матеріалу, щоб їх посадити по-правильному))
Далі з'явилася ідея ще встановити і компонентну акустику, щоб розбавити жорстке звучання овалів, Шукали місце куди? куди? І знову допомогла кмітливість - вирішили розмістити на заглушках штатних динаміків на торпеді автомобіля ... Чому б не вставити в штатні місця? ці місця дуже малі і в них нормальну акустику не помістиш, і ми взялися за конструювання подіумів під чудову акустику Focal, а саме Focal Access 130 AS. вирізали кільця, закріпили ... і знову стали в нагоді смола і скловолокно. І перетягнули їх чорною алькантарою. око радує)))
Знову примірка ... все на місцях і все чітенько по зазорах)) Твіттера були закріплені на стійках і виставлені в потрібному напрямку,
Звук вийшов відмінний-замовник задоволений!!! Думаю вам сподобалася наша робота, з повагою Інсталяційний центр магазину АВТОЗВУКУ "Кілогерц"...
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"