Друзі всім привіт, час йде і ми стикаємося все з новими і новими автомобілями для нас, так як зараз популярний напрямок автомобілі з США, то наш новий гість це один з найулюбленіших автомобілів американців: Ford F150 заїхав на комплекс робіт, а саме:
Поїхали, ми розбираємо автомобіль повністю, щоб обробити весь голий метал, який пропускає шум всередину автомобіля, бо автомобіль, як ви зрозуміли, зроблений для їзди не тільки по дорогах, а й по бездоріжжю іноді в ньому дуже шумно, ми взялися це виправити! Ось він красень.
Ви подумаєте, що там шумити тільки кабіну? Так, але там кабіна значних розмірів, повірте. Автомобіль розібрано і ми приступаємо до прибирання всього сміття і пилу, потім знежирюємо поверхні, і приступаємо до укладання віброізоляційних матеріалів. Двері Ford F150 досить великі, і вимагають не малої кількості матеріалів, з приводу матеріалів, в даній роботі ми використовуємо не преміальні матеріали, так як завжди пропонуємо варіанти на різний бюджет, тут він обмежений, з цього працюємо матеріалами ціна\якість фірми STP. Шумоізоляція дверей Ford F150 проходить у нас в 4 шари, перший клеїться всередину дверей і це віброізоляція, потім на неї клеїмо матеріал Splen, це теплошумоізолятор, матеріал, який тримає тепло в автомобілі взимку і влітку, таким самим чином не випускає прохолоду з салону автомобіля. Потім повністю обклеюємо так звану фільонку дверцят, в ній дуже багато анатомічних ніш, які сильно пропускають шум, ну і звісно після такого обклеювання 100 відсотків покращується акустичне оформлення динаміків.
Акустика стане грати краще і збалансовано, повірте це факт! 3 шари готово і ми допрацьовуємо дверні карти, таким чином, армуємо пластик віброізоляцією, щоб він став щільнішим і зібранішим, далі обклеюємо всю поверхню м'яким пористим матеріалом, який прибере всі скрипи пластику з металом дверей, так би мовити повний антискрип.
Переходимо до обробки даху, він дуже великий і, як виявилося, доволі рідкий, у нього мало ребер жорсткості, тому під основний шар віброізоляції ми вклеїли смужки жорсткої віброізоляції, так би мовити, армували метал, щоб він став не таким кволим, а потім вже обробляємо основним матеріалом від STP лінійки Gold 2.3 мм, цей матерал жорсткіший і максимально впорається з цим завданням, другий шар після віброізоляції це Splen, який є теплошумоізолятором. Виглядає це так:
З шумоізоляцією даху Ford F150 закінчили, і переходимо до підлоги і задньої стінки кабіни. Ці частини одні з найгаласливіших, під час їзди вони дуже багато пропускають шуму, їх ми опрацюємо більш товстими віброізоляційними матеріалами, товщиною 3 мм. Обклеюємо повністю всю підлогу і задню стінку кабіни, природно, що всі важливі отвори не обклеюють, тому процедура вимагає уважності та, звісно, фізичної сили, адже що товстіший матеріал, то складніше його укочувати. Ну і другим шаром укладаємо Splen, який зробить термос.
Так само ми обробили капот, щоб прибрати шум роботи двигуна, оскільки на тлі загального комфорту його буде чутно. Обклеїли і другим шаром обклеюємо матеріалом для цього завдання Soft Metal 6. Капот готовий.
Щодо шумоізоляції показали вам як ми обклеюємо автомобілі, перейдемо тепер до акустичної системи Ford F150. Завдання було зробити голосно і об'ємно, і обов'язково з сабвуфером, тому що систему не можна вважати повноцінною, якщо вона без сабвуфера. А ось де його розмістити, питання друге, та й у нашій системі буде ще два підсилювачі звуку, які так само нікуди розмістити, але нерозв'язних завдань немає, після довгих вимірів та обговорень було вирішено розмістити підсилювачі звуку на задній стінці кабіни за сидіннями, там їх не видно і їм там комфортно, ми виготовили подіум із фанери, а всю комутацію та підсилювачі закріпили на подіум, має це такий вигляд:
Кілька слів про підсилювачі звуку, їх 2, перший це 5ти канальний підсилювач Kicx, він буде качати всю акустику кабіни і сабвуфер. Другий підсилювач - це бюджетний 2х канальний підсилювач для акустики в багажнику, який ми під'єднаємо так, щоб можна було його вмикати та вимикати окремо від усієї системи за допомогою кнопки, підсилювач фірми Audiobeat. Всю проводку ми проклали нову мідну, як силову так і акустичну, акустичну проводку завели в кожні двері від підсилювача прямо до динаміків.
Акустику ми підібрали перевірену, фірми Rockford Fosgate лінійки Punch. Ця лінійка характерна високою якістю виконання, наполегливим характером і соковитими твітерами. Спереду стоятиме компонентна акустика, ззаду коаксіальна, все в штатних місцях. Нову акустику ми встановлюємо тільки через проставочні кільця, які ми зробили під штатні кріплення з фанери, і пофарбували в чорний колір, для максимальної естетики. Виглядає це так:
Акустику в Ford F150 встановлено у свої місця, і вона готова до тесту, вона, звісно, не підвела. Сабвуфер ми вибрали плоского виконання, бренду Rockford Fosgate, розміром 25 см і з опором 2Ом, що дасть змогу грати йому голосніше і з запасом потужності. Сабвуфер ми закріплюємо до підлоги, щоб він не катався по салону, а лежав у потрібному місці.
Ну і справа дійшла до акустики, яку потрібно було встановити в кузов автомобіля, її ми вибрали чорного кольору і вологостійку, оскільки кузов автомобіля так би мовити під відкритим небом, в агресивному середовищі. Акустика так само фірми Rockford Fosgate морської серії, для її встановлення ми вирізали посадочні місця в кузові автомобіля, потім виготовили проставочні кільця з вологостійкої фанери і перетягнули їх шкірзамом, щоб виглядало максимально естетично, і вийшло це так:
Ця акустика вмикається і вимикається за допомогою кнопки, яку ми врізали біля водія, це зроблено для прослуховування музики поза автомобілем, і в будь-який час і погоду.
Музика в Ford F150 вийшла збалансованою і гучною, так само система насичена басами і щільним панчем, мертвих зон в автомобілі немає, все звучить об'ємно і соковито, дана робота в нашому Установчому центрі була виконана за тиждень. Робимо швидко і якісно.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"