Усім привіт, у нашій студії побував автомобіль Mercedes ML W164 так би мовити на комплексній роботі з поліпшення звуку і розширення можливостей акустичної системи і доп. функцій. Автомобіль дуже цікавий і якісно зібраний, загалом нам він дуже сподобався, єдине, що залишило невеликий осад - це якість акустичної системи, впринципі з цією проблемою він до нас і приїхав! І був другий нюанс, що більшу частину обладнання він уже придбав через магазин, де йому, найімовірніше, продали те, що найпопулярніше, - але без урахування його побажань. Після консультації пари елементів навіть вийшло повернути, наприклад йому відвантажили 10-ти дюймові динаміки JBL найнижчої лінійки в задні двері, та ще й коаксіали, на замін заводських - які розміром 17см! Як так? Або ж активний сабвуфер для розміщення під сидінням - але він туди не влазить і він в пластиковому коробі, що вбиває його всі характеристики, та й його потужність геть, але як я вже говорив частина була куплена раніше і вже не вийшло повернути! БазаАвтозвуку привіт!
Приступаємо, завдання в Mercedes ML W164 стояли такі, зробити звук спрямований на рок музику:
- замінити заводську магнітолу на Android магнітолу.
- встановити камеру заднього виду
- під'єднати і настроїти роутер, для безперебійного WI-FI.
- встановити нову акустику, фронт і тил.
- підготувати і розвести проводку для підсилювача звуку, щоб потім його просто додати і ще глобальніше прокачати звук.
- встановити активний сабвуфер.
Почнемо із заміни магнітоли в Mercedes ML, нам пощастило і замовнику так само, в даному автомобілі часто зустрічається з'єднання магнітоли і підсилювача звуку по оптичному волокну, що тягне за собою установку недешевого адаптера, для підключення нової магнітоли, щоб не втратити звук, в нашій комплектації, так само була оптика, але вона відповідала тільки за CD-чейнджер і телефон.
Рухаємося далі, для того щоб під'єднати кнопки керуванням магнітоли на кермі, у будь-якому разі потрібен: адаптер кермового керування ACV, також антенний адаптер, щоб працювало радіо, і, звісно ж, перехідна рамка для цієї моделі автомобіля, щоб приховати зазори між новою магнітолою та консоллю, і сама магнітола, яку підбирали доволі якісну та перевірену, - бренду INCAR XTA-7707.
Заводська магнітола виглядала ось так, і мала дуже низьку якість звуку та слабкий перелік функцій і налаштувань.
Ми розбираємо основну магнітолу Mercedes ML W164 і починаємо під'єднувати наші адаптери, які допоможуть зберегти штатні функції та гарний прийом радіо, так само ми закріплюємо нову макгнітолу в перехідну рамку, і потім усю цю конструкцію будемо кріпити до автомобіля, так само розводимо GPS антену для прийому навігатора. Магнітолу встановили, під'єднали всю проводку, провели налаштування і результат такий:
Далі переходимо до установки камери заднього виду Mercedes ML W164, в наш час ніхто практично не може відмовитися від цієї простої, але дуже корисної послуги, так як камера заднього виду коштує не дорого, але під час паркування краще не придумати. Камера була підібрана хорошої якості і та яка ставати в штатне місце бренду PRIME-X. Процес заміни та встановлення займає близько 4 годин, і виглядає ось так:
Наступний етап це встановлення нової акустики, задня акустика залишилася та, що була куплена раніше - це комплект бюджетного JBL Stage, її було вирішено залишити ззаду для підзвучки системи. Передній комплект ми запропонували встановити Rockford Fosgate PUNCH, даний комплект має дуже напористий звук з гострими твітерами, які можуть відмінно передати стиль музики рокк, і дуже хороша для електронної музики, вся акустика рамположилась в штатних місцях, і була встановлена через проставочні кільця з фанери, які ми робимо під кожен автомобіль окремо, і були пофарбовані для зовнішнього вигляду, і щоб менше пропускати вологу. До цього ми ще завели нову акустичну проводку з міді в двері, щоб незабаром, коли він заїде на другий етап, просто і швидко підключити до підсилювача звуку. Проставні кільця з фанери були встановлені на свої місця і міцно прикручені, і готові до підключення та встановлення акустики в Mercedes ML W164.
Так само ми від себе трохи підкатали фільонку дверей віброізоляцією - щоб прибрати резонанс від роботи нової акустики, весь процес нижче на фото, Твітера так само стали в рідні місця, без сильних доробок.
Акустика стоїть у своїх місцях, і тепер нам залишилося довести всю проводку для підсилювача звуку, його ми будемо розміщувати під задніми сидіннями, там місця дуже багато! Тим часом ми так само провели всю проводку для під'єднання активного сабвуфера, який призначений для встановлення під сидіння - але туди, нагадаю, він не вліз, тому ми його розміщуватимемо в багажнику, всю проводку проведено, запобіжник стоїть, проводку всю силову ми захищаємо обплетенням зміїна шкіра, щоб не допустити протирання проводів і пошкодження! Сабвуфер закріпили до сидінь за допомогою кріпильних гумок, так як до підлоги не можна нормально закріпити, там лежить гумовий килим. Сабвуфер бренду Ground Zero з 25 см дінаміком в плоскому коробі з плоским сабвуфером, рішення, звісно, не найліпше, але що поробиш, в будь-якому разі результат буде по низьких частотах!
Під час побудови будь-якої акустичної системи, щоб почути всю красу гри і виконання, вся система має пройти так звану розминку, на заводі від 20 годин, і тільки потім вже видати всю глибину звуку і низьких частот.
Фінальним в даній роботі, стало установка і підключення WI-FI роутера, ми підібрали новий і за характеристиками хороший роутер, для бесприровной роздачі інтернету в автомобілі, дуже зручно, тим більше коли магнітола Android і через неї можна заходити в YouTUBE і слухати будь-які бібліотеки музики і кліпів, а так само дивитися фільми і мультики, без підключень телефону.
У підсумку робота зайняла 2 дні і результат вже навіть на цій стадії був однозначно кращим, ніж у заводському виконанні, мету досягнуто, але коли ми доставимо підсилювач звуку другим етапом, ми вийдемо ще на рівень вище, як за гучністю, так і за якістю відтвореного звуку.
.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"