Всім привіт, прогрес у сфері автопрому стрімко йде вперед і оновлення лінійок автомобілів стає дедалі швидшим і швидшим, цьому сприяє дуже висока конкуренція на ринку автобудування, і якщо не йти в ногу з технологіями і новим дизайном, можна залишитися на дні і стати банкрутом. А якщо ще у вас і один з найвідоміших брендів на ринку, то тут помилок не терплять і ваші конкуренти відразу зламають вас. Так ось, до нас на Станцію приїхав новий продукт від Mercedes, вірніше оновлений в 2019 році Mercedes GLE, природно автомобіль новий і кожен з наших замовників запитує, а ви вже працювали з даним автомобілем, питання зрозуміле - і кожен переживає, і не хоче, щоб на його автомобілі тренувалися, але так не буває, чийсь автомобіль все ж таки повинен бути першим, це не уникнеш, і навіть якщо вичитати інформацію в інтернеті, а її ще немає толком, то це не допоможе координально розібратися в системі автомобіля. Оскільки бренд Mercedes з роками перейшов на схожу побудову аудіосистеми як у BMW. Це не великі середньочастотники в дверях + твітера + мідбасові динаміки в ногах, без сабвуфера його заміщають власне ці низькочастотники в ногах! Але з заводу вони ставлять не 2 динаміки - а 1, економія має бути економною, грає цей один бідолаха ну дуже сумно, по-перше він не 20 см, а 16,5 см, ще й у пластиковому оформленні, ще й у пасажира, та й узагалі фаталіті він під килимом, без прорізів і виходу звуку. З моїх слів ви вже зрозуміли короткий опис звуку з нього. Звичайно є комплектації зі звуком Burmeister, які як опція коштують 6000-8000 євро. Так от ми сміливо вам скажемо за 2800-3500 доларів ми робимо реально крутіше, але це навіть з шумоізоляцією дверей і сабвуфером.
Але що в основі хотіли донести, це те, що у нас був уже один Mercedes GLE в роботі до цього і ми його так би мовити щільно вивчили і зрозуміли, як у ньому все побудовано, і зіткнулися з купою нюансів, що стосуються встановлення акустики в цей автомобіль. Про це трохи нижче.
І так що ж ми будемо робити в Мерседес ГЛЕ по звуку:
Будувати по-канальну систему по фронтальній акустиці, міняти всі динаміки в автомобілі на якісні, встановлювати процесорний підсилювач для максимально якісного звуку і високої деталізації, встановлювати підсилювач для сабвуфера і власне сабвуфер, з усього цього замовник привіз сабвуфер - валявся без діла. Все інше привезли ми, нагадаю, що вам не потрібно спочатку все купувати, а потім їхати до установників і питати, чи можна це все встановити, ви все це можете зробити в нас на місці, ми проконсультуємо, підберемо обладнання, привеземо його та встановимо, вам варто лише наприкінці забрати свій автомобіль та розрахуватися, уявіть, скільки часу ви заощадите!
Ну почнемо з нашого проекту, як завжди стартуємо з шумоізоляції, її ми робитимемо полегшеними матеріалами бренду Acoustics, це наш Український виробник, який робить все за такими самими технологіями, як і інші іменніті бренди, тільки в нас, і за якістю питань до них немає! Перший шар наносимо на зовнішню частину дверей зсередини, даний матеріал має супер клейовий шар і вагу на 25% легше ніж інші. Він гасить основні шуми, які намагаються проникнути в автомобіль.
Другий шар, наносимо на перший, роблю таким чином сендвіч, щоб погасити шум на етапі входу в двері, і це матеріал тепло-шумоізолятор, він зберігає тепло взимку довше в авто і влітку так само тримає прохолоду довше.
Третій шар віброізоляції Mercedes GLE це обклеювання щита двері, в даній моделі щит дуже сильно ребристий і на 100% укотити його не реально, так як купа ребер, тому робимо по максимуму ті зони, куди можливо вклеїти, це так само зміцнює щит, і гасить решту шуму, так виробляємо антискрип проводів, перевіряємо, що може деренчати, і усуваємо.
І фінальний етап шумоізоляції дверей Mercedes GLE V167 це шумоізоляція карти, вона відбувається таким чином: армуємо пластик шматками віброізоляції, тим самим зміцнюємо пластик, і він стає не таким кволим, і менш схильний до передачі резонансу. Потім затягуємо повністю м'яким шумоізолятором, у вигляді пірамідки, яка прибере тертя між картою і дверима, а також погасить увесь шум, який пройшов уже три етапи. На нашу думку, це найправильніша і найрезультативніша шумоізоляція дверей, яка дійсно приносить максимальні результати.
У Mercedes GLE new динаміки стоять в дверних картах, це середньочастотники, вони за допомогою спеціальних кріплень замикаються в посадки і потім закриваються декоративними сітками, і ось з ними є нюанс, бо в більшості моделей мерседес, динаміки замикаються зсередини карти, виробники акустики, яка створена для установки саме в Мерседес, зробили такі ж кріплення, а ось в GLE з заводу вирішили по іншому, і після установки в одну модель по всій Україні закінчилися динаміки з правильними кріпленнями, їх дуже мало було.Динаміки встановлюємо фірми BLAM. Довелося допрацьовувати кріплення, це не дуже складно - але потрібно розуміти, що ти робиш! Кріплення зовнішні зрізали і встановлюємо на болти в те саме місце. І для того щоб не втратити якість звуку, в таких системах ми завжди протягуємо нову мідну акустичну проводку прямо до кожного динаміка, по-канально! Ця процедура не дуже легка, тому що потрібно доопрацьовувати фішки дверей, щоб пройти через них - і завжди вхід у двері це окрема послуга в нашому Центрі.
Далі заміна твітерів, це так само важливий момент, так як твітера на 50% вирішують звук в автомобілі, ми ставимо їх так само бренду BLAM, як і всю акустику в даній інсталяції, бренд нас не підводив, це Французьке якість, а там знають толк в звуці. Твітера ставимо так само штатні місця, так як завдання стояло зробити все по штатному в салоні. І підключаємо так само до окремого каналу на підсилювачі, новою проводкою.
Йдемо далі, третій комплект акустики в Mercedes V167 ми ставимо в ногах, під килимом, для заміни акустики потрібно багато чого розібрати, щоб дістатися туди, але тут нас зустріли нові труднощі, до яких ми вже були готові, цього разу ми замовили три різних комплекти цієї акустики, від трьох різних виробників, і знаєте що, жоден з них не підходить і не стає в штатні кріплення, він то по завданню підходить, а ось по посадці і кріпленням ні, але ми знаємо як їх встановити, за допомогою інструменту потрібно доопрацювати корпус динаміків і кріплення, через півтори години вони там закріплюються. І ви знаєте, ми подзвонили ще партнерам і виявляється, на Гле все зробили трохи по іншому, і без доопрацювань не встановлюється жоден комплект, тому, якщо ви захотіли замінити їх самі, ми не рекомендуємо)) Тепер у нас два динаміка стоїть а не один, і ще більшого розміру ніж штатний, а це означає хороший приріст по низьких частотах і по об'ємності звучання, а так само за потужністю, для даних динаміків ми укладаємо нову товстішу проводку мідну, щоб не втратити потужність, і будемо підключати їх так само по-канальному для гнучкості настройки, так і ще не сказав, що вони у бренду BLAM йдуть з опором 2 Ом, а не 4 Ом! Це дасть їм змогу грати ще потужніше від підсилювача, оскільки опір менший.
І так фронтальна акустика в Мерседес встановлена, перейдемо до задньої, її так само встановлюють у дверні карти, але там місце тільки під СЧ динамік, а хотілося б зробити і якийсь об'єм, бо ззаду у замовника їздить сім'я. Ми знайшли місце під ще один динамік, в задній стійці, яке дивилося в потилицю заднім пасажирам, але там не виявилося динаміка, пустушка для багатшої комплектації. Ми вирішили його використовувати і встановити туди твітер від задньої акустики, так як ми на тил взяли так само компонентну акустику BLAM, виготовили посадкове кільце для кріплень в штатні місця, пофарбували і встановили твітер, це в підсумку збільшило обсяг в автомобілі.
Також під час огляду торпедо виявили, що місце під центральний канал є, але самого динаміка немає, і вирішили його доставити для більшої фронтальної сцени, і не помилилися: звук у підсумку огортав людей, які їдуть спереду, динамік цей не вдалося під'єднати через процесор і підсилювач, оскільки вже не було вільних каналів, ми його під'єднали від магнітоли.
Тепер у нас йде встановлення підсилювачів звуку в Mercedes GLE V167, у нас планувався спочатку один 8-ми канальний підсилювач з процесором, але наприкінці проекту замовник все таки погодився на сабвуфер, хоча думав ставити його, але не відразу. Місце для встановлення основного підсилювача ми знайшли в багажнику, під так званою фальш-підлогою, там було 4 болти, які стирчали, ми зробили подіум із фанери, пофарбували та закріпили його там, під час установлення обшивки підлоги підсилювача взагалі не видно. Підсилювач звуку 8-ми канальний ми взяли перевірений бренду Audison AP F8.9Bit - це 8 каналів підсилювача з вбудованим звуковим процесором на 9 каналів, щоб під'єднати і підсилювач сабвуфера через процесор. Ми його під'єднали якісними мідними проводами, з двома постами захисту від замикання, вся проводка покладена в захисне обплетення зміїна шкіра, а акустична замотана в ганчір'яну ізоляційну стрічку, щоб уникнути пошкоджень кабелю з роками. У нас є 8 каналів по 80 Вт, що дасть нам змогу посилити практично всі динаміки в автомобілі. А звуковий процесор зняти не якісний сигнал з магнітоли, діеквалізіровать його, потім обробити і вирівняти в ідеальний, а підсилювач вже посилить його, ось такий тракт проходить сигнал, до виходу з динаміків. Виглядає це так:
Підсилювач для сабвуфера підібрали мегакомпактний і сегмента ціна*якість бренду Kicx Angry ANT 1.1000, його можна заховати за обшивкою і він може дати потрібну потужність нам за певні гроші. Встановили його ми за лівою обшивкою в багажнику, так само виготовивши подіум для нього, і закріпили дроти, щоб вони ні за яких умов не відключилися.
Сабвуфер нагадаю замовник привіз свій, який лежав без діла у нього в гаражі, форма короба не звичайна, але він є чому б і ні! Ми його освіжили - перетягнули новим карпетом, провели ревізію і перепідключили, тим паче сам сабвуфер там стояв бойовий і хороший бренду Kenwood, старої школи. Короб закріпили в багажнику, а пульт від підсилювача, для управління сабвуфером, довели і встановили в підлокітнику, біля водія.
І ось зараз момент, коли акустичну систему Mercedes GLE складено, і вона готова до налаштування, налаштування це так само один із важливих моментів, оскільки воно проводиться за допомогою комп'ютера та спеціального софту, спочатку майстер налаштовує систему за своїми параметрами, як йому подобається, та перевіряє, чи досягли ми того, чого прагнули, а потім кличемо замовника та разом із ним, під його треки й музичні вподобання, налаштовуємо систему під нього. Так само існує виносний регулятор для процесора, який можна придбати окремо, на якому можна зберегти кілька налаштувань системи під різні жанри музики, щоб замовник міг без приїздів на станцію сам обирати потрібний прісет.
Загалом такі системи ми робимо досить часто і вже знаємо, чого від них очікувати, і зібрали відгуки замовників, грає чудово і дуже детально порівняно зі штаткою, сцена набагато ширша й обволікає водія та всіх пасажирів автомобіля. Нищкочастотная партія йде по всьому салону - а не тільки в багажнику де стоїть сабвуфер. І всі, хто слухав систему Burmeister, кажуть, що вона і поруч не стояла, і ми так само сміливо можемо це констатувати, тож якщо ви ще слухаєте штатний огидний звук в автомобілі та не знаєте, що його можна вивести на рівень вище й зробити в штатних місцях, - вам до НАМ!
Спасибі за увагу у нас все.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"