Друзі раді представити вам апгрейд звуку в автомобілі Mazda CX-5, це доволі популярний автомобіль у наш час, і він підкорив багато сердець автовласників своїм виглядом і якістю, але, як і в більшості брендів японського автопрому, він має великі недопрацювання в шумоізоляції та звучанні аудіосистеми - нагадаю, японці не славляться цими опціями, тому й стають клієнтами нашої Студії. У двох словах що там стояло - на борту стояла система Bose, ця система повинна бути кращою за штатну звичайну - так і є, але не критично, дана система була навіть без сабвуфера - але єдине, що добре, - це наявність 20см динаміків в передніх дверях і центральний канал - на цьому все. Не станемо приховувати від вас - але на думку нас і наших партнерів з цієї сфери системи Bose вважаються найсумнішими за звуком серед фірмових аудіосистем в автомобілі, і це факт перевірений роками. І так мета - побудувати хорошу по-канальну аудіосистему в Mazda CX-5 на базі хороших компонентів і виготовити анатомічний сабвуфер у крило за типом стелс. Стартуємо.
Нагадаю, що шумоізоляцію автомобіля було зроблено до нас - не повністю, але здебільшого в автомобілі. Насамперед ми розводимо всю нову акустичну і силову проводку по автомобілю, і заводимо безпосередньо від підсилювачів до динаміків, у двері через фішки - це досить складна процедура, за яку ми окремо беремо гроші, хто робив, той зрозуміє... Далі виготовили проставочні кільця з фанери і закріпили в штатні місця, пофарбували і перетягнули м'яким матеріалом для щільності прилягання, і встановлюємо нові мідбаси, важливо що так само в розмірі 20см!!! Від бренду Audison AP 8 - це солідні мідбаси з дрібною глибиною посадки і рівним звуком - як завжди перевірені роками, для порівняння покажемо вам штатні і нові, виглядає це так:
Динаміки в Mazda CX-5, які відповідають за низькі частоти, стоять і чекають на решту, плавно переходимо до динаміків, які відповідатимуть за побудову сцени в даному автомобілі, - це СЧ-ВЧ динаміки, перед тим, як їх встановити й підібрати, кілька разів міняли концепцію, але в підсумку все ж таки прийшли до схеми, яку опишу нижче. І так заводські динаміки, які стоять у торпедо, - це три широкосмугові динаміки, які стоять у ряд, - їхня біда в тому, що вони не до кінця відіграють як твітери та як серединки, скажімо, трохи там і там, це як однією точкою - на 2-х стільцях - ми розділимо їх на окрему акустику. І так по краях в штатні місця ми встановили і підібрали СЧ динаміки бренду Audison Voce, вони компактні і мега круті в своєму бюджеті, і так само підібрані під завдання замовника. Для їхнього встановлення ми виготовили проставки під штатні кріплення, і закріпимо в штатні місця - вони гратимуть під скло з відображенням.
Твітера, звісно, найкраще встановити в стійки, але замовник поки що не хотів розпочинати роботи зі стійками, оскільки не було достатньо часу, тому ухвалили рішення тимчасово встановити їх на основі стійок і направити в центр, твітера дадуть високі частоти, і в нас буде повноцінна трисмуга - без провалів за частотними характеристиками; для твітерів зробили кріплення, які притискають сітками від сч-динаміків. Нагадаю, що кожен динамік спереду під'єднаний на окремий канал підсилювача, і наприкінці буде налаштовуватися дуже гнучко. Твітера встановили Hertz Mille Pro 25.3 - перевірений варіант:
Так само протягом роботи надійшло завдання і замінити задні динаміки - так як ми прибираємо штатний підсилювач в Mazda CX-5 і вони без нього будуть важко грати, для даного завдання ми вибрали динаміки бренду Ground Zero Radioactive, коаксіального типу зі зменшеним опором для того щоб грали голосніше, але все ж це акустика для задніх пасажирів, і трохи додасть об'єму, встановлені так само через проставки з фанери в штатних місцях.
Йдемо далі і наступний крок - це установка підсилювачів звуку, тут їх буде 2 - перший це серце системи - процесорний підсилювач звуку на 4 канали і 8 каналів процесора, який ми задіємо на СЧ-ВЧ динаміки, бренд Ground Zero DSP 4.80amp - одне з найкращих рішень на ринку, і від нього під'єднаємо другий підсилювач звуку - це буде хороший 3-х канальний підсилювач від бренду DLS RM30, який буде качати мідбаси і сабвуфер - це дуже гарне рішення за адекватні гроші + висока якість самого обладнання, так само був важливий момент що в даному автомобілі немає місць для встановлення підсилювачів звуку - тим паче аж 2-х, після довгих примірок ми підібрали і знайшли місце для них - воно єдине тільки під сидіннями. Для встановлення підсилювачів звуку в Mazda CX-5 ми провели мідний силовий кабель і за допомогою розподільника живлення розвели силову проводку на 2 підсилювачі, це найправильніша схем і ми нею користуємося роками - максимальний захист! Але це другий пункт захисту з трьох, ще один розташований біля акумулятора, це колба з запобіжником, а третій - це запобіжники на підсилювачах. Як ви зрозуміли захист вашого автомобіля - у нас на першому місці!
І один з фінальних етапів - це побудова сабвуфера стелс в крило, це найпопулярніша послуга в нашому Установчому Центрі Кілогерц, ми настільки багато зробили коробів зі скловолокна, що налагодили процес так, що робимо їх за 3 повних дні - замість тижня. Крило підготували до обклеювання смолою та скломатом, за допомогою скотчів у кілька шарів, і наносимо матеріали для формування матриці, що слугуватиме основою короба стелс. Другим етапом потовщуємо корпус - щоб зробити його жорсткішим, потім обрізаємо і формуємо виріб - для того щоб закріпити посадкове кільце для сабвуфера, воно виготовляється персонально під сабвуфер, з якісної фанери, закріплюємо його і виставляємо так, щоб динамік і сітка не заважали підлозі підніматися.
Далі формуємо лицьову стінку з тканини і починаємо потовщувати її смолою, щоб зробити такої ж товщини, як і решта виробу. Потім настає етап нанесення шпаклівки і шліфування, щоб навести зазори прилягання і вирівняти стінки - це брудний і кропіткий етап, який тягне так само багато часу, як і час на висихання смоли. Короб сабвуфера Mazda CX-5 перетягуємо в чорний карпет, і виріб готовий до встановлення, але перед цим ми підшумили крило за сабвуфером і зробили заставні для кріплення короба стелс до кузова, бо він має стояти дуже щільно, тоді не буде деренчання.
Короб закріплюємо і заводимо в нього кабель для сабвуфера з хорошим перетином, щоб не втратити потужність. Тепер розповімо про сабвуфер - оскільки місця в крилі не багато, ми вибрали 25 см динамік, це 10 дюймів, оскільки 12-й не влізе за посадкою, а об'єм буде не більше 20 літрів. Тут був запропонований сабвуфер, який нас не підводив - це Hertz Cento 250 + фірмовий захисний гриль від того самого бренду, щоб захистити динамік від пошкоджень у багажнику. Сабвуфер був опором 2 ом, тому потужність з підсилювача була ще вищою і так би мовити із запасом, цей сабвуфер дуже швидкий і видає щільний панч, у зв'язці з нормальною потужністю він покаже високі результати продуктивності й дасть максимальний об'єм в автомобілі Мазда. Сабвуфер встановлюємо і перевіряємо герметичність - це важливий фактор, який впливає на чіткість гри сабвуфера. Виглядає крило ось так:
Зовсім забули, для управління процесором ми ще встановили пульт управління, який допоможе зберегти так звані прісети, це налаштування під різні жанри музики, а також управління сабвуфером. Врізали його внизу консолі біля штатної флешки і аукс.
Коли всю аудіосистему в Mazda CX-5 побудовано, настає етап налаштування, оскільки в нас усі динаміки в автомобілі під'єднані через процесор звуку та окремий канал підсилювача, все це зводимо за допомогою софту на комп'ютері для налаштування звуку, ця процедура займає в деяких випадках і пів дня, доти, доки ми не будемо задоволені системою, яку побудували. Так само потрібно розуміти, що спочатку система сира, динаміки не розім'яті і не зіграні - тому спочатку система буде грати не на всі гроші, потрібна розминка близько 20 годин гри - лише після цього можна заїхати на доналаштування і витягнути результат ще вище!
Спасибі за увагу - сподіваємося вам подобається що ми робимо, і ви так само довірите нам свій автомобіль на звуковий тюнінг.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"