Всім привіт, зараз покажемо як ми прокачали аудіосистему в новому автомобілі Jaguar I-Pace, в якому стояла система Meridian, для звичайного користувача ця штатна аудіосистема здасться непоганою, але наш замовник до цього будував вже в попередньому автомобілі хорошу аудіосистему, тому цей звук його відповідно не влаштував. Чому так? Все просто - все що встановлюється на заводі - все це просто маркетинг, навіть якщо у вас в машині купа динаміків, і в дверях і в торпедо і на стелі і на стійках, це не означає, що звучати буде круто, так як якість самого обладнання дуже низька. Краще навіть менше – але якісніше. І так як завдання перед нами стоїть, зробити більш детальний і якісний звук, так щоб усе було в штатних місцях - без доопрацювань зовнішніх, так щоб підсилювачі і проводка були максимально заховані і не видно. Також зробити максимально гнучку налаштування системи, щоб кожен динамік можна було підігнати по налаштуванню, як захоче клієнт.
Стартуємо склад аудіосистеми Jaguar I-Pace:
- зробити якісний 3-х смуговий фронт
- тил акустику не чіпаємо
- Виконаємо якісну шумоізоляцію дверей
- встановимо процесорний 8-ми канальний підсилювач
- Встановимо моноблок для сабвуфера
- розведемо нову проводку авто
- поставимо сабвуфер у багажник
- якісно налаштуємо аудіосистему через спеціальний софт.
Початок як завжди з шумоізоляції дверей Jaguar I-Pace, розбираємо і наносимо перший шар Xtreme віброізолояція, кладемо в нахльост - і повністю закриваємо поверхню. Другим шаром наносимо тепло-шумоізолятор, у нас виходить сендвіч, який в основі гасить шум. Далі у нас йде частина дверей, де щит і стоїть динамік, його ми так само обробляємо і закочуємо повністю, так само робимо антискрип, того що може принести скрип. Так обробляємо передні двері і задні.. Також нам потрібно ще зробити дверні карти, на карту наносимо віброізоляцію пластами, щоб зміцнити пластик і далі наклеюємо матеріал хвиля, це шупоглатитель, який повністю ущільнить двері і погасить залишковий шум.
Для правильної побудови автозвуку в Jaguar I-Pace нам потрібно розвести нову проводку з правильним перетином, і затягнути її у двері безпосередньо від підсилювача до динаміків, до кожного окремо, у таких авто це завдання не просте - оскільки потрібно проводити роботи з фішками та тонкими пінами, але результат у нас такий. Кабель акустичний використовували мідний німецький GLADEN:
Задню акустику в Jaguar I-Pace ми не змінюємо, тому що вона зазвичай йде підзвучка для задніх пасажирів, а ухил йде на якісний фронт та сабвуфер. Тому ми тільки проводимо шумоізоляцію. Передня акустика, з нею ми попрацюємо, і замінимо всі 3 елементи, і так для установки мідбасів, ми виготовляємо з якісної фанери, вони 2-х складові і ми їх забарвлюємо, тому що все має виглядати естетично та прослужити довго:
З приводу акустики на фронт, був підібраний дуже крутий комплект акустики, це 3-х смуговий комплект бренду GroundZero Uranium, дана лінійка акустика завжди була у нас в топі, навіть до рестайлінгу дуже круті моделі були, а ці перевершили ще наші очікування. У комплекті йде крутий мідбас з неодимовим мотором, так само дуже детальний твітер і найцікавіше що в комплекті йде сч динамік купольного типу, та він вимогливий до напрямку і установки, але ми проведемо експеримент і він буде в штатному місці - подивимося як він впорається. .От такий чіткий комплект:
Твітер був встановлений в штатні куточки, на місце заводського, динамік так само ми встановили в штатні місця, для цього ми виготовили проставочні посадкові кріплення з пвх і закріпили динамік а потім цю конструкцію встановили на штатні кріплення. Мідбас ми підключили до нової проводки, і закріпили через проставні кільця в штатні місця, у тозі все стоїть на своїх місцях і результат тут такий:
Переходимо до встановлення підсилювачів звуку, їх буде 2 - один це серце аудіосистеми Jaguar I-Pace процесорний 8-ми канальний підсилювач з 9 каналами процесора Audison AP F8.9Bit, даний підсилювач звуку допоможе нам коректно зняти сигнал і обробити його, очистити і вирівняти а потім підсилювач вже його посилить, і відправить далі, а другий підсилювач звуку це 1-канальний моноблок, високої потужності Hertz HCP 1Dk - цей підсилювач і компактний як для своєї потужності і якісний, а головне він видає саме ту потужність, що заявлено. Два підсилювачі звуку Jaguar I-Pace ми довго думали де розмістити, та єдине місце де це було можливо, це у пінопластовій ніші під підлогою, для цього ми зробили такі опори, з дерева та перетягнули карпетом, до них ми закріпили підсилювачі а їх знизу до пінопластового органайзера. Довели проводку, силову та акустичну, яка захищена оплетками від перетирань.
Так само ми демонтували штатний сабвуфер, який розміщувався в районі задньої арки з боку підкрилка, щоб він не заважав - так як буде новий сабвуфер, навіть інакше у людини був сабвуфер вже і він його привіз, це був корпусний сабвуфер, на жаль фото було втрачено.
І один з важливих факторів це було налаштування звуку в авто, через звуковий процесор, дана послуга не дуже проста і вимагає навичок і знань, так як там дуже багато дрібних і прихованих функцій, тому це потрібно залишити нашому фахівцю, в середньому це налаштування проводиться близько 3-х разів та більше. Перший раз налаштовує майстер сам, перед здаванням машини - друга донастройка, ще зазвичай проходить вже в присутності клієнта з урахуванням його побажань, і після побудови нової аудіосистеми потрібно, щоб пройшло близько 2-х тижнів, щоб обладнання розім'ялося і зігралося - а потім ще потрібно буде зробити налаштування, тому що все гратиме вже інакше.
Друзі результат вийшов на який ми очікували, адже якщо ви працюєте в цій сфері більше 7 років, то ви можете вже за бажанням людини сформулювати йому кошторис і пояснити що і як звучатиме. Тому після вибору бюджету ми ставимо перевірене обладнання - яке ставимо вже роками і знаємо чого очікувати. Звичайно ми готові запропонувати будь-який бюджет - просто там будуть підібрані компоненти може і не перевірені нами - ось там результат ми вже виводитимемо і отримуватимемо досвід, що гідно звучить а що ні.
Але навіть при першому запуску ще без налаштування результату одразу вже було чути, а це означає вже успіх, якщо звучить круто ще без налаштування.
Заміна акустики в Jaguar I-Pace та встановлення всієї аудіосистеми зайняла – 3-4 дні, тому що автомобіль був новим для нас – поспішати не хотілося. Все на своїх місцях - і нічого не виділяється в авто, крім сабвуфера - який можна відключити за 15 секунд і зняти якщо.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"