Всім привіт, на вулицях з'явилося багато цікавих автомобілів, але один з них особливо приваблює, це автомобіль VW ID4. Це автомобіль елетрокар, з дуже модним дизайном та інтер'єром, але після прослуховування аудіосистеми, стало сумно - і нам, і замовнику, бо в нього в минулій машині стояв не штатний звук, а злегка прокачаний. Завдання нам поставили зробити приємний звук в обмеженому бюджеті, так би мовити зробити невелике диво. Завдання зрозуміле - і після того, як ми дізналися про всі переваги замовника в звуці, приступили до першого етапу - це, звісно, шумоізоляція дверей, це одна зі складових під час побудови хорошого звуку, правильне оформлення дверей + правильний об'єм для динаміка і повна тиша без сторонніх звуків - це запорука хорошого результату. При розборі дверей, у нас така картина, це стандартні двері всіх VW після 2012 року - є щит пластиковий і штатний бюджетний динамік, який не з найгірших. Наносимо перший шар віброізоляції - і виробляємо укладання матеріалу, за допомогою укочувального валика, матеріалом потрібно закрити близько 90 процунтів оброблюваної поверхні...
Далі у нас йде другий шар - це тепло-шумоізолятор, який допомагає сендвічу з віброізоляцією гасити продуктивніше сторонній шум і так само, зберігати мікроклімат в салоні, в різну погоду, коли холодно - буде довше зберігатися тепло в салоні, коли жарко на вулиці - відповідно прохолода буде довше в салоні. Далі йдемо, і у нас третій шар - це шар віброізоляції, який несе в собі функцію ущільнення частини дверей, де буде грати динамік, щоб погасити резонанс від роботи акустики, і зашити двері зроби не посередньо закритий об'єм для правильного оформлення акустики. Матеріал ми використовуємо той самий, Acoustics Profy. Три шари у нас є - і залишився тільки 4-й шар, це шумоізоляція дверної карти - ми знежирюємо поверхню і зміцнюємо поверхню шматками віброізоляції, щоб зробити карту щільнішою, а потім усю карту затягуємо м'яким матеріалом, який поглине всі залишкові шуми, фінальний шар, так би мовити.
Переходимо до акустики, оскільки наш клієнт має історію ще з попередньої машини, з акустикою Morel - це ізраїльський бренд з дійсно якісною лінійкою акустики, перевіреної роками, тому ми не стали мудрувати і домовилися, що буде вона сама, тільки лінійка вища - для роботи з підсилювачем звуку. Ми провели якісну проводку в двері - кросовери встановили під торпедо, і в дверях через проставочні кільця встановили акустику Morel Tempo Ultra 602 на фронт - це компонентна акустика, а твітер ми провели і встановили так само в штатне місце, в стійках. Мідбаси розміром 16,5 см встановлені в штатні місця, через проставки з якісної фанери, так само зробили кантик для того, щоб звук не розсіювався під картою. Особливість цієї акустики це дуже промальований звук і м'який оксамитовий шовковий твітер. Ззаду ми встановили акустику Morel Tempo ultra integra 602, це акустика коаксіального типу з вмонтованим твітером, яка дуже широко грає завдяки втопленому в конструкцію твітеру. Акустика у VW ID 4 була встановлена, і все це має такий вигляд:
Переходимо до встановлення підсилювача звуку в VW ID4, оскільки автомобіль новий і це була перша інсталяція, нам потрібно все оглянути і вивчити місця для встановлення, після розбору консолей виявилося, що місця для встановлення 5-ти канального підсилювача практично немає. Оскільки підсилювачі ці не дуже компактні - ми взяли кілька - і методом де влізе, приміряли - єдине місце для встановлення підсилювача звуку в VW ID 4, виявилося, що це тільки ніша в багажнику під підлогою, ми туди провели нову проводку, захистили її зміїною обплетенням, щоб не перетерлася, і через подіум встановили підсилювач там, і все під'єднали. Але чому 5-ти канальний, тому що наш клієнт привіз нам ще штатний сабвуфер, який стоїть у тій самій ніші, він дуже маленький і має сам сабвуфер, розміром десь 16см і в пластиковому корпусі. Ми довго вмовляли його не ставити - бо ми в нього не вірили, а пропонували зробити новий короб і поставити туди більший і потужніший сабвуфер. Але клієнт, маючи вже сабвуфер у VW ID4, побажав його залишити - з цього працюємо з тим, що є, ми, щоправда, запропонували зміцнити за допомогою закачування його віброізоляцією, щоб корпус зробити міцнішим. Підсилювач звуку, який підійшов нам, це 5-ти канальний ALPINE з функцією автоувімкнення, що дасть змогу правильно інтегрувати його в штатну систему. Ось так у нас вийшло:
Так само у нас були в справі доопрацювання з центральним каналом, ми вирішили його поліпшити і замінити, прослухали кілька динаміків, і вибрали який краще і мелодійніше співає, після підключення виявили, що там йде дуже широкий сигнал і його потрібно обрізати, ми встановили фільтр, який зріже низькі частоти, і динамік заграв так, як потрібно. Єдиний момент, що через кілька днів ми зрозуміли, що всі штатні сигнали йдуть через центральний канал і нашим фільтром ми все зрізали, через це вилізла помилка і перестали працювати партронники по звуку. У підсумку було вирішено повернути штатний динамік - і це закрило відразу всі питання. Це так як досвід.
Загалом, якщо порівнювати нашу аудіосистему в VW ID 4 зі штатною, то різниця, звісно, на обличчя, звук із пластикового начебто ожив і наситився фарбами, стало краще чути вокал, а мідбаси почали соковитіше видавати нч і сч частоти. Навіть сабвуфер, в який ми не вірили, дав нам об'ємний бас, він, звісно, не глибокий - але він так само доповнив картину. Загалом непогано за обмежений бюджет ми витягнули систему середнього класу із заміною всіх елементів, звертайтеся! Ми можемо вам запропонувати побудувати як просту аудіосистему, так і складну процесорну HI-END з по-канальним під'єднанням і професійним налаштуванням.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"