Раді вітати вас в нашому Установчому Центрі, презентуємо вам нашу інсталяцію звуку в Lamborghini Gallardo, дуже цікавий автомобіль, з яким ми стикаємося вже не один раз! Даний автомобіль ми прокачуємо по звуку вже не один раз і знаємо всі тонкощі його конструкції і хороші місця для інсталяції нового обладнання! Внутрянка автомобіля це повністю баща автомобілів Ауді, магнітола + вся проводка і так само компоненти аудіосистеми - все це Ауді. Хоч і акустика в ауді з заводу вважається однією з найкращих - але розміщення в даному автомобілі - не найкраще, оскільки твітера знаходяться низько в ручках відчинення дверей, а точніше під ними - що не дуже круто для звукової сцени, та й плюс відсутній бас в апріорі, завдання стояло поліпшити якість звуку, додати блютуз, так як у магнітолі його немає, і зробити хорошу басову партію.
Спочатку ми пропонували зробити 3-смугову систему і винести СЧ*ВЧ динаміки на торпеду в куточки віконець і зробити під них подіум, але замовник відмовився від зовнішнього доопрацювання на панелі, зате погодився на установку сабвуфера на полицю ззаду за сидіннями.
І так що ми будемо робити в Lamborghini Gallardo, зробимо шумо-віброізляцію дверцят полегшеними матеріалами, замінимо акустику на топову хорошу, встановимо процесорний 4-х канальний підсилювач і до нього блютуз модуль, так само розведемо нову мідну проводку і встановимо сабвуфер, який акуратно розміститися за сидіннями автомобіля.
Приступимо почнемо з шумоізоляції дверей, вона робиться для того, щоб з дверей не було стороннього шуму, який прибере вашу зосередженість на аудіосистемі, і для того, щоб після встановлення потужної акустики, вона в парі з сабвуфером давала більший резонанс на двері, що призведе до деренчання дверей, і в третє, без неї мідбасовий динамік буде оформлено неправильно, тому, зашиваючи двері віброізоляцією, ми робимо закритий корпус для динаміка, і він грає більш зібрано.
Матеріал ми вибрали бренду STP Aero, наразі це найлегший віброізоляційний матеріал на ринку, оскільки автомобіль спортивний, його не варто обтяжувати сильно. Обклеїли всю внутрянку двері, а потім і зовнішню частину, там, де стоїть мідбасовий динамік, зашиваємо її повністю, і третім етапом армуємо дверну карту віброізоляцією і затягуємо м'яким матеріалом для того, щоб прибрати всі скрипи.
Так само для встановлення мідбасів в Lamborghini Gallardo знадобиться виготовити проставочні кільця, в нашому Установчому Центрі використовуються тільки кільця з високоякісної фанери - пластик ні, тому що пластик має більш слабку структуру і більш тонкий, а так само не для нікого не секрет, що динамік повинен стояти в дереві! Ми виготовили анатомічні проставки під штатні кріплення з декількох шарів фанери та обробили їх фарбою, щоб прослужили довше і мали максимально природний і красивий вигляд. Перед встановленням акустики в Lamborghini ми в двері затягнули нову акустичну проводку мідну для твітера і мідбаса, відповідного перерізу, адже твітера гратимуть окремо від двох каналів, а мідбаси - окремо, для більш детального налаштування кожного. Тепер про акустику, оскільки наш замовник слухає рокк і більш напористу музику, потрібна акустика напористого характеру і з дзвінкими твітерами, для цієї задачі ідеально підійде акустика Focal, а саме Focal K2Power, вона має впізнаваний характер гри та неперевершену деталізацію за умови правильного тракту решти всього іншого в системі. Тримає хорошу потужність якщо потрібно і виділяє чудово верхні частоти з металізованим характером. Загалом бомба. Твітера встановили в штатні місця, і постаралися їх направити максимально вгору. Встановлена акустика має такий вигляд:
Другий етап це розводка проводки всієї по автомобілю і установка процесорного підсилювача, це серце, яке і буде робити сигнал максимально чистим і високого рівня, для передачі на акустику. Так само ми проклали мідну проводку іменитих брендів, для для для того, щоб не було просадок по живленню і передачі сигналу, так само в системі стоїть кілька запобіжників для того, щоб захистити силову проводку від замикання, весь силовий кабель покладено в захисне обплетення. Для отримання чистого і сильного сигналу ми підібрали один з наших улюблених процесорних підсилювачів GroundZero GZDSP 4.80AMP. Це 4-х канальний підсилювач по 80 чистих Ватт, до якого в кожен канал ми підключаємо по нашому новому динаміку для по-канальної системи, також він має 8 каналів процесора, за допомогою якого ми можемо зробити якісні зрізи для кожного динаміка, а також зробити звукові затримки для переміщення сцени в потрібний бік, а ще - зняти кривий сигнал з магнітоли і обробити його процесором для виведення чистого сигналу. Звуковий процесор ми встановили за бардачком, там є ніша, в якій стоїть багато обладнання, там переносимо блок запобіжників і робимо новий подіум під підсилювач звуку в Lamborghini Gallardo, закріплюємо і підключаємо - і в нас все по штатному!
Через те, що немає блютузу в автомобілі, а зараз все слухає через дане джерело, ми встановили ще блютуз модуль, який можна окремо придбати для процесорного підсилювача GZDSP 4.80AMP, розповім чому він зручний і не втрачає якість - тому що він є одним цілим з підсилювачем і звук одразу передається на підсилювач, а не конвертується через магнітолу і потім вже далі. Він встановлений поруч з підсилювачем звуку в Lamborghini Gallardo.
Йдемо далі і наступний етап це підбір і встановлення сабвуфера, оскільки в автомобілі немає багажника, куди можна реалізувати сабвуфер, а в салоні немає жодного місця, окрім задньої полиці за сидіннями, але вона дуже обмежена місцем, і ми довго заміряли та підбирали рішення для цього авто з сабвуфером, багато чого не підійде, - а рішення, ті, що в пластикових корпусах і призначені для встановлення під сидіння, не грають круто, а просто гудуть. Тому ми знайшли рішення у вигляді активного сабвуфера BLAM CR 20, це компактний і плоский сабвуфер з хорошим об'ємом ящика і повноцінним 20 см сабвуфером, а також вбудованим підсилювачем звуку. Якщо ви подумаєте, що сабвуфер у тому місці буде довбати прямо у вухо, то це не так! Відіграв він чудово і об'ємно, вуха не страждають - вийшло дійсно соковито, і низів багато, і немає дискомфорту. Сабвуфер ми так само під'єднали через канал процесора і налаштували максимально точно, а також у сабвуфера є виносний регулятор баса, який ми встановили в підлокітнику, для максимального налаштування.
Підключили його так само якісною проводкою і закріпили так, щоб він не катався ззаду.
Фінальний етап перед здачею авто замовнику - це налаштування аудіосистеми в Lamborghini Gallardo через комп'ютер і спеціальний софт, який буде керувати всією системою.
Ця процедура зазвичай займає кілька годин, поки результат не влаштує всі сторони. Звертайтеся - ми фахівці в даному профілі, а не сто широкого профілю, де міняють масло і ставлять динаміки - це дуже важливо під час вибору фахівців у даній сфері.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"