Друзі всім привіт, сьогодні ми вам покажемо яку аудіосистему ми побудували в найпопулярніший спорткар Dodge challenger, який не залишить нікого байдужим. І так тепрь ближче до справи, в даному автомобілі, основний нахил йде на швидкість і стиль, а ось на додаткове обладнання - уваги не приділили. Йдеться про звук в авто, вірніше про його відсутність - як звук, що може радувати слух і дарувати нові емоції та заряджати вас позитивом - а не тим, щоб швидше вимкнути цю кашу. І так завдання: побудувати хорошу аудіосистему на базі процесора звуку, підсилювачів і по-канального підключення фронтальної акустики - для того щоб вивести повноцінну сцену, а також зробити хорошу сабвуферну ланку, яка доповнить систему Dodge challenger і дасть максимальний сік! Хочемо вам представити нашого красеня - ось такого хлопця ми стартуємо прокачувати по звуку:
Почнемо з того, що в автомобілі в потрібних зонах вже була зроблена шумоізоляція - тому двері і багажник вже готові і ми стартуємо прямо з побудови аудіосистеми в авто. Розбираємо двері і там у нас із заводу стоять овали, але вони дуже низької якості - до жаху, ми плануємо встановити так само, акустику овальну в штатні місця, для цього ми виготовили проставки, так звані подіуми під акустику з фанери, також пофарбували їх, щоб довше прослужили і мали приємний вигляд, у двері до цього ми завели нову мідну акустичну проводку. Далі закріплюємо і підключаємо мідбаси від бренду Hertz CPK 690, це компонентні овали високого рівня для побудови аудіосистем середнього класу. Виглядає це так:
Переходимо до наступних динаміків, це твітера - це динаміки, які призначені відтворювати тільки високі частоти, їх ми встановлюємо в штатні місця, під лобовим склом у куточках торпедо. За допомогою кріпильних елементів, і закріплюємо в штатних кріпленнях. Ці динаміки під лобовим склом максимально об'ємно зіграють і зроблять сцену максимально широкою.
Так само для підключення всіх цих динаміків ми провели нову акустичну проводку, її ми завжди підбираємо якісну і мідну, так як вона прослужить роками і не згниє, через пару місяців. Так само у нас є центральний канал, який ми не залишимо поза увагою - бо він досить важливий у сцені. Ми підібрали хороший динамік, від бренду Hertz Mille Pro, це сч динаміки, які продаються комплектом, але нам потрібен один! Дана акустика нас ніколи не підводила, і в своєму ціновому діапазоні - має найкращі характеристики, вона допоможе згладити провал в середніх частотах між мідбасом і твитером. І додасть об'єму всій сцені, прибирає провал і таким чином звук у Dodge challenger буде повноцінним.
Акустика на фронт встановлена, і можна збирати - і переходити до наступного етапу, щоправда замовник ще захотів для об'ємності і встановити задню акустику, тому в полицю в штатні місця ми так само встановили динаміки, від бренду Focal Access, які будуть служити суто підзвученням для задніх пасажирів, це коаксіальні динаміки гарного рівня, які будуть грати від магнітоли, і будуть трохи приглушені - щоб не зіпсувати загальну картину по звуку. Динаміки були встановлені через проставочні кільця з фанери.
Тим часом відбувалися процедури зі встановлення підсилювачів звуку і серця системи - звукового процесора хорошого рівня. Для встановлення підсилювачів звуку, було проведено мідну товсту проводку від акумулятора і в багажник, так само підвели всю проводку від динаміків у багажник. Там було виготовлено подіум для встановлення всього обладнання під підлогою, там ми розмістимо: два підсилювачі звуку + процесор звуку + розподільник живлення для розведення всієї проводки між підсилювачами. Склад підсилення:
- підсилювач звуку 6 каналів Mosconi One 6.
- підсилювач для сабвуфера JBL Club 1kW.
- звуковий процесор 8 каналів Ground Zero DSP 6-8pro.
Всі ці елементи оброблятимуть звук з головного пристрою і посилюватимуть його, потім чистий і посилений сигнал передаватимуть на динаміки, і потім наприкінці ми налаштуємо систему через комп'ютер, за допомогою спеціального софту - з налаштування динаміків.
Так само у нас було завдання, виготовити компактний сабвуфер, який не забере багато місця в багажнику, і дасть гарний результат по низьких частотах в Dodge challenger. Для виготовлення сабвуфера в Dodge challenger ми будемо робити зліпок зі смоли і скловолокна, так званий корпус сабвуфера стелс, який ви можете замовити в нашій студії автозвуку Кілогерц. Робимо зліпок і починаємо його ущільнювати, набиваючи шари - яких має бути чимало, далі ми обрізаємо зліпок за вимірами, щоб його підігнати до обшивок. І приміряємо в крилі:
Йдемо далі, і в нас іде виготовлення посадкового кільця під сабвуфер, і виставлення його в коробі, потім формуємо лицьову частину короба зі спеціальної тканини, і зміцнюємо його смолою, щоб отримати таку саму товщину, як і в задньої частини короба сабвуфера. Після приміряємо і потрібно довести зазори - оскільки після висихання короб трохи змінює геометрію країв, ми це виправляємо за допомогою шпаклівки, вирівнюємо стики і нерівності, і переходимо до шліфування, під перетяжку. Так само пару слів про сабвуфер, так як нам потрібно було зробити потужний сабвуфер в Dodge challenger, ми вибрали хороший і соковитий саб від бренду Hertz Mille Pro, дуже гідний сабвуфер, який може тримати високу потужність і максимально правильно відігравати бас, яким ми можемо керувати через процесор звуку.
І фінальний етап в установці звуку в Dodge challenger, це установка сабвуфера в короб, який перетягнули карпетом, схожим на обшивку багажника, так само ми встановили захисну сітку для сабвуфера, для того щоб не пошкодити сабвуфер в процесі використанняавтомобіля. Так само сітку було підібрано з максимально дрібним зерном - щоб сабвуфер не сильно виділявся в багажнику - у всіх різні вимоги.
Наприкінці аудіосистему Dodge challenger ми налаштовуємо за допомогою комп'ютера і софту, який йде з процесором звуку, кожен динамік ми налаштовуємо окремо, і робимо на нього зрізи і затримки, які призводять до виведення хорошої звукової сцени. Ця процедура, як правило, займає кілька годин, іноді доходить навіть до 6 годин налаштування, оскільки побажання у всіх різні, так само якщо ви замовляєте пульт для процесора звуку, то ми можемо вам зберігати кілька налаштувань для різних побажань - це дуже зручно!
Як бачите, побудова хорошої акустичної системи вимагає знань і досвіду, а також чимало сил - тому ви маєте розуміти, що хороший звук - вимагає хорошої роботи! Звертайтеся, для наших клієнтів ми можемо прорахувати кілька кошторисів, під різний бюджет.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"