Всім привіт, сьогодні покажемо вам просту але продуктивну роботу з випромінювання звуку в автомобілі BMW X3 G01, що це означає - це заміна фронт акустики на компонентну + шумоізоляція дверей + заміна так званих підсидушників, мідбасові динаміки під сидіннями + дооснащення процесорним підсилювачем. Другий підсилювач звуку BMW X3 G01 для сабвуферу буде наступним етапом та сабвуфер себе. Завдання на сьогодні покращити якість звуку за допомогою процесорного підсилювача і заміною акустики - так як хоч і спереду стоїть 3-х смугова система, але компоненти не високого рівня, що не дає розкрити аудіосистему на повну.
Стартуємо з шумоізоляції дверей, вона дуже важлива як і для комфорту так і для правильного оформлення акустики, адже коли йде шум з-за, ви можете більше зосередитися на якості звуку та глибині. Розібрані двері виглядають так:
Ми обклеюємо полегшеними та якісними матеріалами бренду Acoustics, високої лінійки – до речі подивіться як все-таки непогано обезшумлені двері – багато штатного герметика нанесено і на щиті ще є ватин, який допомагає гасити шум, але ми доопрацюємо на 100 процентний результат. Обклеюємо перший шар віброізоляції, клеїмо в нахлест щоб були ребра жорсткості. Другим шаром шумоізоляції дверей BMW X3 G01 наносимо тепло-шумоізолятор SOft 6, він сендвічем гасить шум і працює як тепло-шумоізолятор:
Далі у нас доробка пластикового щита, так само віброізоляцією, закочуємо його щільно - і це третій шар який гасить шум, що залишився з-за. А також додає жорсткості даної конструкції. І добре вкочуємо, правильно обробити щит, не так просто, тому що він дуже вигнутий і багато ребер. Динамік стоїть штатний.
І останній етап шумоізоляції BMW X3 G01 дверей - це дверна карта, її ми зміцнюємо листами віброізоляції, щоб зміцнити і прибрати резонанс, далі затягуємо картку повністю м'яким шумопоглотувачем, який фінішно не залишить шансів стороннім звукам, він на самоклейці і укладаємо по всій площині. По контуру карти наносимо ще антискрип, щоб усунути тертя карти з металом. На цьому двері по шумоізоляції готові - результат перевірений роками, ставати дуже тихішим і комфортнішим, так само без усяких скрипів - оскільки за досвідом, чим новіше машина тим менш якісно вона зроблена.
Ідемо далі і в нас на часі заміна фронтальної акустики в BMW X3 G01, штатна акустика - як ми й говорили дуже слабенька, пластиковий кошик і картонний дифузор, це класика не дорогих аудіо компонентів, які є і нормально - але ми це виправляємо, акустика підібрана німецького бренду MATCH, це акустика сегмента ціна-якість за дуже солодкою ціною, вона штатна - тобто, зроблена саме для БМВ кількох моделей, вона йде під штатні кріплення та конектори, але конструкція динаміків на голову вище, металева рама, хороший неодимовий магніт, і потужніший дифузор з просоченням. Це дуже зручно - круто підходить, без глобальних доробаток, для тих клієнтів хто не хоче сильно мудрувати з установкою. Так само в комплекті акустики для BMW X3 G01 йде і твітер, так звана пищалка, для прикладу ось такий штатний твітер йде, багато пластику і мало динаміка, а новий твітер - клацнути в штатне місце без доопрацювань, і все по штатному.
Переходимо до установки мідбасів під сидіннями, тобто підсидушники, це динаміки плоскої конструкції, які відповідають просто за бас, і виконують роль таких собі сабвуферів і мідбасів в одному, тому що в дверях немає величезного динаміка, який закриє це завдання. Ми демонтуємо сидіння та знімаємо сітку з підлоги, дістаємо штатні динаміки і вони виглядають так:
А нові за конструктивом схожі, але значно доопрацьовані і посилені, що дасть набагато вищий результат і глибше низькі частоти, все по тому, що все, що штатне робиться, це зроблено просто щоб було а не на результат. У підлозі динаміки стоять у пластикових коробах з трубою, яка робить деякий об'єм для динаміка, дістаємо короба та закріплюємо у штатні місця нові динаміки так само бренду MATCH, тієї ж серії – далі динаміки підключили у потрібному опорі та збираємо конструкцію у зворотному порядку.
Ідемо далі, наступний етап - це серце нашої нової аудіосистеми в BMW X3 G01 - процесорний 7 канальний підсилювач MATCH UP 7 DSP, це якісний процесор і підсилювач 2 в 1 так би мовити, він і обробляє звук і налаштовує і посилює, що потужніше ніж штатний відсотків 50. Але ми не демонтуємо заводський підсилювач, оскільки без нього магнітола не видаватиме звук, вони як цільне, тому ми просто дублюємо сигнал і пускаємо його через новий підсилювач, процесорний підсилювач BMW X3 G01 встановлюємо поруч зі штатним, який стоїть у лівому крилі, і ми ставимо з внутрішньої сторони, через виготовлений подіум. Виглядає так:
Так само для того щоб правильно все підключити або для тих хто хоче зробити максимально по штатному без врізання в штатну проводку, рекомендуємо використовувати не штатний комплект проводки він продається окремо і підбирається під комплектацію авто, таким чином він просто кільцює проводку і підключається до штатного підсилювача BMW X3 G01 фішка в фішку, єдине що просто доопрацьовуємо - це проводимо товстіший силовий кабель і маса, а так А ставимо колбу з запобіжником.
Все збираємо і в зібраному вигляді, все виглядає так – процесорний підсилювач новий, так само посилює та покращує сигнал на штатній акустиці, яку ми не змінювали, це центральний канал і тил акустика – але скажемо так – що навіть штатна акустика почала грати соковитіше, адже їй важливо, наскільки рівний сигнал до неї прийде, і її завдання просто його відіграти. Виходить, що ми прокачали сигнал на кожному динаміки в даному автомобілі, штатний він чи новий не має різниці, все це можна буде замінити і з часом, головне зробити якісний фронт та сабвуфер – фронт є, сабвуфер буде другим етапом.
І фінальна стадія це налаштування аудіосистеми через спеціальний софт і комп'ютер, таким чином ми керуємо кожним з 7 елементів звуку в машині, це дає гнучке налаштування, яке підганяє майстер налаштувач за побажаннями замовника, на основі свого досвіду і правильної обробки сигналу і підрізування сигналу.
Результат був очікуваним нами, тому що ми часто будуємо схожі системи в автомобілі марки BMW, якщо вас не влаштовує ваша аудіосистема в BMW X3 мі з радістю переробимо і запропонуємо вам 3 варіанти апгрейду вашої аудіосистеми на різний бюджет і з різними завданнями. Час будівництва даної аудіосистеми не великий - 2 дні, тому вам не потрібно довго бути без автомобіля, звертайтеся.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"