Друзі ради вітати вас, і хочемо вам показати як ми зробили тюнінг аудіосистеми в Audi A6C7. Задача стояла зробити якісну аудіосистему з по-канальним підключенням на фронті, встановленням декількох підсилювачів а також заміною акустики і дооснащенням сабвуфером. Всі знають що в автомобілях у яких клас вище середнього завжди стоїть і краща штатна аудіосистема, в Audi A6C7 такаж сама ситуація. По перше тут стоять 20 см акустика в передніх дверках, а твітера стоять в торпеді під лобовим склом. Також є штатний сабвуфер в польці, але він не потужний - а лише слугує як підзвучка, і для якісного звуку він не підійде, так як він не грає дуже низько. І так стартуємо, що будемо робити:
- так як у нас в дверках є штатне місце під сч динаміки в Audi A6C7 то ми задіємо ії щою розширити кількість динаміків на фронті.
- проведем шумоізоляцію передніх дверей
- встановимо два підсилювачи
- зробимо короб сабвуферу на замовлення і встановимо 12 дюймовий сабвуфер.
- виконаємо налаштування музики за допомогаю звукового процессору.
Починаємо з шумоізоляції передніх дверей, дверь розібрали і нанесли перший шар - віброізоляція Acoustics Xtreme це крутий матеріал, який дає гарні показники поглинання шуму. Далі ми не наносили шумоглинач, щоб мідбасс краще бассив. І наносимо наступний шар віброізоляції на наступну частину двері, де стоїть динамік, щоб погасити вібрацію від потужних динаміків, а також більш укріпити дверь. А також дверна карта теж проходить оклеювання, ми наносими віброізоляцію на карту - щоб зібрати її до купи, а далі затягаєио її всю в мякий шумопоглинач, щоб загасити остаточно шум, який іде з вулиці. Тим самим, це допоможе зусередитись на комфорті і якості гри динаміків.
Далі ми віготовили проставочні кільця із фанери для встановлення мідбассів, вони перехідні від 20см до 16,5см - ми підібрали акустику по запросу замовника, і це були різні компоненти, акустика була вся напористого характеру більш дзвінка з потужними мідбассами. Це Rockford Fosgate T-серіі це топова серія, яка тримаю велику потужність і дає максимальні ємоціі, від звуку та бассу. Також для по-канальної системи ми ще завели нову акустичну проводку для мідбассів, а сч підключили від штатної.. Сч динаміки підібрані бренду ETON це німіцький бренд з багаторічними інноваціями і високою якістью, за допомогою яких ми вирішили питання провалу в частотній характеристиці, ми встановили в штатні місця - де їх не було, за допомогою проставочних кілець, і гарно закріпили і підігнали до штатних сіток. Ааа питання ще у тому, що ці штатні сітки ідуть глухі без дірок під вихід звуку, тому ми замовили сітки з розборки з іншоі комплектації де стояли динаміки. Таким чином ми вже розширили частотну характеристику.
Також ми провели всю нову акустичну проводку до кожного динаміку спереду, для підключення по-канальної схеми - це все поьрібно для гнужкого налаштування. І твітера ми встановили в штатні місця, виготовили перехідні проставки і звкріпили в торпеді і накрили штатними сітками.
Переходимо до встановлення підсилювачів в Audi A6C7, їх буде два, один буде процессорний підсилювач 4 канальний, з 10-ма каналами процессору Helix M Four DSP, а другий це 5-ти канальний компактний підсилювач для акустики і сабвуферу Crunch PZ2-2030.5D - це якісний і потужний підсилювач який буде качати мідбасси спереду, задню штатну акустику щоб вона не випала з картини і сабвуфер. Для підключення підсилювачів ми взяли якісні провода, за допомогою якмх, зняли сигнал зв штатного підсилювачу в багажнику а також з акумулятору, встановили блок з запобіжниками. І віготовили два подіуми під підсилювачі, навкруги запаски і гарно закріпили підсилювачі і розвели і закріпили проводку, щоб це єстетично виглядало. За допомогою процессорного підсилювачу ми зможемо підняти і опрацювали сигнал зі штатної магнітоли, щоб зробити результат вище. Якщо не встановити процессорний підсилювач або процессор, в автомобілях такого классу тяжко підняти якість звучання, тому ми рекомендуємо тільки встановлення аудіосистеми через звуковий процессор. Після встановлення підсилювачів звуку в Audi A6C7 переходимо до сабвуферу.
Нагадаю що тут стояв штатний сабвуфер Audi A6C7 який стоїть у польці, і він має буже бідний конструктив і магніт, в як правило сабвуфери в польці вони ідуть як підзвучка більше, а не як потужне сабове звено, а при піднятті якості і потужності системи, сабвуфер хочеться потужніше, тому ми вирішили зробити короб на замовлення, під класний і якісний сабвуфер бренду Helix K12W - це рішення подобається всім, і ще великий плюс це наявність захисної сітки. Короб ми зробили із якісної фанери 18мм зі здвоєнної лицьової стінки, також ми зробили його витягнутим і плоским, щоб не багато займав місця. Також ми розрахували короб під фазоінвертор, щоб сабвуфер був більш потужніший і глибше грав, короб сабвуферу перетягнули в карпет схожий на обшивки багажника і встановили фазоінвертор збоку, щоб він не сильно виділявся, а також правильно підключили сабвуфер, так як він 2-х катушечний. В кінці короб закріпили до полки, щоб він не літав по багажнику.
І тепер фінальна стадія це налаштування аудіосистеми Audi A6C7 вона проходить в 2 єтапи, перший раз зразу після встановлення аудіосистеми, а потім через 10-14 днів, коли вже система розімнеться іде доналаштування. Це напевно сама важна процедура, при побудові аудіосистеми так як вона потребує знань і звісно гарного слуху, також налаштування процессору і аудіосистеми проходить за допомогою компьютера і спеціального софта, іноді ще за допомогою спеціального мікрофону.
Данна аудіосистема була побудована за 3 дні, тому що якщо ви хочете прокачати вашу аудіосистему в Audi A6C7 звертайтесь за консультацією!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"