І так, наступна комплексна робота пройшла на автомобілі Toyota Avensis, спочатку коротко розповімо про поставлені завдання:
Почнемо з того, що першим видом робіт завжди йде шумоізоляція, по-друге, під час побудови хорошої акустичної системи шумоізоляція хоча б дверей необхідна, бо двері стають більш зібраними та щільними, плюс двері перетворюються ніби на короб для акустики, і вони передають повний спектр звуків і глибину гри. У нашій Майстерні автозвуку двері ми закочуємо в 4-ри шари, для отримання максимального ефекту від шумоізоляції і відчуття максимальної тиші в салоні автомобіля.
Ось такий вигляд мають закатані віброізоляцією двері. Тепер всі вібрації дверей залишилися в минулому, і ми можемо приступити до виготовлення проставочних кілець, ну власне в цьому випадки вони не будуть схожі на кільця, так як в передніх дверях стояла овальна акустика. Форма проставок вийшла дуже кумедною, тому ми не втрималися і трохи додали гумору, вийшло дуже смішно))) Хвилинка гумору.
Але трохи пізніше ми закрили наше мистецтво м'яким матеріалом і приступили до встановлення компонентної акустики фірми JBL лінійки GTO. Ця акустика чудово підходить для побудови хороших акустичних систем, і чудово підходить для роботи з підсилювачем потужності.
Тепер, коли фронтальні мідбаси встановлено, ми переходимо до встановлення проставочних кілець і задньої акустики в двері.
У задні двері ми встановили коаксіальну акустику такої ж фірми JBL, і тієї ж лінійки JBL GTO. Пищалки від фронтальної акустики ми встановили в штатні місця, які розташовані в торпедо. Тепер перейдемо до встановлення двох підсилювачів потужності, для цього ми використовували більш потовщені силові дроти, розподільник живлення і зміїну шкіру, щоб максимально заховати різнокольорові дроти.
Було вирішено розмістити підсилювачі потужності на задній спинці сидінь, під кожен підсилювач потужності ми виготовили подіум і перетягнули його карпетом, щоб виглядало максимально природно.
На фото зверху ми встановили розподільник живлення на 2-а підсилювача потужності, і додатково два запобіжники, все як годиться. Перший підсилювач потужності це Моноблок, це сабовий підсилок, він бюджетний, але за своїми показниками потужності досить сильний, фірма CalCell. Другий підсилювач потужності, який ми встановили в Toyota Avensis, це 4-х канальний підсилювач JBL потужністю 4 по 60 Вт. Але тепер перейдемо до виготовлення та встановлення гостя програми це сабвуферу за типом стелс. Довгий процес описувати ми не станемо, оскільки він є майже в кожній статті, тому покажемо коротко. Ось початковий етап виготовлення матриці.
Тепер коли матриця висохла, ми тепер приступаємо до потовщення стінок, процес займає кілька днів, але машина в нас не стоїть, ми працюємо дистанційно, і до початку встановлення всієї системи, ми за тиждень до цього розпочали роботу з виготовлення короба стелс у цей автомобіль. Далі ми вирізаємо посадкове кільце під майбутній сабвуфер і виставляємо його в потрібному положенні, оскільки в автомобілі є дуги, що опускаються в багажник, тому форма короба вийшла така:
Цей виріб ми потовщуємо зсередини, щоб не псувати лицьову частину короба, а потім за допомогою шпаклівки вирівнюємо лицьову частину, щоб він був гладким і красивим. Після цього ми приступаємо до перетяжки нашого короба в чорний карпет, і результат такий:
Тим часом поки один наш майстер займається виготовленням короба під сабвуфер, інший розпочав віброізоляцію крила, щоб його трохи скріпити і прибрати вібрації. Розбираємо крило і закочуємо щільною віброізоляцією.
А також протягується вся проводка як від акумулятора, так і від магнітоли, максимально розбираючи все, щоб правильно укласти дроти, з різних боків автомобіля.
Повернемося до перетяжки нашого короба стелс у чорний карпет, після цього корпус має такий вигляд:
Приміряємо гриль від майбутнього сабвуфера, все стає, отже, все добре, і ми приступаємо до останньої примірки, а потім і до встановлення.
Має чудовий вигляд і став по зазорах відмінно! Після затягування дроту до корпусу сабвуфера і підключення, ми закручуємо сабвуфер фірми Hertz DS 300.3 і тепер наш виріб виглядає так:
І наприкінці коли ми під'єднали два підсилювачі потужності до Toyota Avensis, багажник цього автомобіля мав такий вигляд:
Вся роботи була виконана за 2 повних дні, тож якщо вам сподобалися наші роботи телефонуйте і приїжджайте до нас на консультацію!!! т. 063-384-10-10. Всі контакти ви можете знайти в розділі "Контакти"
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"