Дуже цікава комплексна робота зі встановлення повноцінної акустичної системи в Mercedes C-class, перейдемо до завдань: викинути штатну акустику і магнітолу з плоским звуком, знешумити передні двері, - встановити нову компонентну акустику на фронт, - замінити автомагнітолу на 2-Din пристрій Pioneer, - встановити два підсилювачі звуку, - встановити конденсатор, - встановити мультикермо та антенний адаптер, - а також встановити універсальну камеру заднього виду. Як ви зрозуміли роботи багато і на автомобіль чекають акустичні зміни!
Для побудови якісної акустичної системи, не обійтися без шумоізоляції дверей, в даному автомобілі шумоізоляція торкнулася тільки передніх дверей, двері були обклеєні шумоізоляцією фірми Acoustics і STP. Двері було зроблено в 5 шарів, ми зробили 4 шари і залишили ще один штатний шар, оскільки він досить якісний, всі отвори в дверях було закатано, і двері перетворились на так званий короб для акустики, зменшився сторонній звук із зовні, а двері стали збитими і зібраними! Увага, так виглядає штатна акустика Mercedes C-class, і вона реально не грає!
Після шумоізоляції дверцят заключним етапом ми зашумили карту, вона була армована шматками віброізоляції і заклеєна м'яким і шикарним матеріалом від фірми STP, що прибрало всі тертя карти об метал.
Так само ми проклали якісну мідну проводку для під'єднання мідбасів і пищалок, їх було під'єднано по-канально від 4-х канального підсилювача звуку. Кабель був фірми Tchernov cable перетином 2,5 мм. А також замовник привіз із собою подіуми під акустику, виготовлені на замовлення на верстаті і пофарбовані, досить багато вони виглядають і якісно зроблені.
тепер поговоримо про акустику, в даній установці за бюджетом підійшла акустика Morel Tempo 6, одне з найкращих рішень в даному бюджеті. Акустику було під'єднано і встановлено в подіум.
Усі клеми максимально ізольовано і добре закріплено. Загальний вигляд встановленого мідбаса такий:
Твітера були встановлені в штатні місця, в куточки, і підключені від підсилювача звуку на пряму без кросоверів. І ми розпочали протягування всієї проводки для під'єднання 2-х підсилювачів звуку в Mercedes C. Силову проводку було прокладено перерізом 20 мм (4 Ga) з мідною основою, до багажника, в якому було розміщено розподільник живлення. На силовий кабель було встановлено якісний тримач запобіжника і запобіжник типу ANL, все це ми максимально сховали в районі акумулятора.
Силова і міжблочна проводка розділилися і були прокладені по різних сторонах, щоб уникнути наведень. Тепер з приводу підсилювачів звуку, це були два красені іменитого бренду Audison, лінійок SR. завдання стояло розмістити їх в багажнику, максимально естетично. Для вирішення цього завдання було вирішено виготовити подіум під підсилювачі і конденсатор. Процес мав такий вигляд:
Матеріал фанера, перетяжка карпет чорний, спочатку кріпився до полиці подіум, потім на нього підсилювачі і все інше, було зроблено максимальну кількість точок кріплень, для максимальної щільності конструкції. Після закріплення обладнання ми приступили до підключення, цей процес сміливо можна назвати найскладнішим, адже все це відбувається в багажнику і на витягнуті руки, плюс було дуже багато проводки під два підсилювачі, розподільник живлення і конденсатор, процедура тривала близько 5 годин. І система підключень була така:
Задню акустику ми не міняли, оскільки вона була для підзвучки і приглушена, але все одно вона справлялася зі своїм завданням. У багажник було встановлено сабвуфер, який привіз замовник, фірма Focal з фазоінвертором.
Так само було встановлено камеру заднього виду (врізна) фірми Fighter, з високою роздільною здатністю і високим ступенем захисту від вологи. Камера була закріплена в цьому місці і під'єднана до заднього ходу і до нової мультимедійної магнітоли.
Виглядає вона акуратно і повернута злегка в бік центру автомобіля. І ключовий етап це демонтаж штатної заводської автомагнітоли і встановлення нової 2-Din магнітоли Pioneer SPH DA-120 через перехідну рамку. Для цього демонтуємо все що знаходиться на центральній консолі.
Коли ми демонтували магнітолу, ми порівняли її з новою, яку закріпили в перехідній рамці:
Так само запропонували встановити адаптер рульового управління, що дасть змогу керувати автомагнітолою кнопками на кермі. Для встановлення автомагнітоли в Mercedes нам ще знадобився ісо-адаптер і антенний адаптер, все це дає нам можливість правильно під'єднати магнітолу з мінімальними доробками. Процес підключення:
Як бачите купа проводки, з якою може розібратися тільки професіонал своєї справи.
Після складного процесу підключення, і закріплення всієї проводки так що влізла автомагнітола, ми можемо збирати консоль і закріплювати автомагнітолу Pioneer SPH DA-120.
Як бачите автомагнітола дуже акуратно розмістилася в консолі автомобіля Mercedes C-class, і перехідна рамка відмінно стала по зазорах консолі, так що не бійтеся експериментувати і міняти плоскі по звуку і функціоналу заводські автомагнітоли на будь-якому автомобілі. У нас в наявності є перехідні рамки практично під всі марки і моделі автомобілів, а також широкий вибір автомагнітол і всього необхідного обладнання, для якісного звуку і мультимедіа. Цю роботу було зроблено за 2 дні, що дало змогу не поспішаючи зробити все акуратно і якісно, для досягнення максимального ефекту. P.S. Таким чином ми домоглися максимального поліпшення акустичної системи в даному автомобілі, завдяки по-канальному під'єднанню фронтальної акустики, і максимально глибоким налаштувань кожної ланки, а також за допомогою нової автомагнітоли замовник тепер може слухати різні формати аудіозаписів з різних джерел, керувати автомагнітолою за допомогою кнопок на кермі, а також виводити картинку зі свого смартфона на екран автомагнітоли, і виходити в інтернет, і врешті-решт безпечно паркуватися за допомогою огляду камери заднього виду!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"