Друзі всім привіт. Ми давно не виходили в ефір і не показували вам наші нові та нові роботи, так як у нас був дуже насичений період, ми так би мовити виходили на новий рівень, а саме переїжджали в більш велике приміщення, з набагато більшими можливостями, ми розширили персонал і тепер ми можемо приймати вже по 6 автомобілів одночасно. Тепер перейдемо до цього прекрасного автомобіля, у нас в гостях величезний джип Infinity QX80, завдання: побудувати максимально якісну акустичну систему з поканальним підключенням кожного динаміка з фронту.
- виготовити анатомічний сабвуфер стелс у крило.
- виготовити стійки під динаміки ВЧ\СЧ з перетяжкою в стельову тканину.
- зробити повну шумоізоляцію дверей, даху, багажника і ляди.
- Розмістити все обладнання в максимально прихованих місцях.
- Система має бути максимально детальною і водночас дуже гучною.

Почнемо з шумоізоляції, двері ми, як завжди, робимо в 4 шари, 2 шари робимо віброізоляції, шар теплошумоізоляції і шар м'якого антискрипу. Матеріали ми взяли фірми VibroFilter, так як у замовника вже була зроблена частково шумоізоляція, але дуже не якісно і тонко, ми це все виправимо.
Ляду ми робили полегшеними матеріалами, оскільки її не варто навантажувати, це призведе до несправності газоопор. Весь пластик ми обклеюємо шматками віброізоляції, щоб зробити пластик Infinity QX80 щільнішим і не таким живим, потім повністю затягуємо так званим антискрипом, щоб прибрати всі тертя пластика об метал або опуклі частини кузова.
Потім ми виготовляємо проставочні кільця з фанери, і фарбуємо їх фарбою, щоб мали пристойний вигляд, та навіть якщо вони всередині дверей, все одно це наше обличчя!
Далі, щоб побудувати правильну акустичну систему, ми заводимо новий акустичний кабель у кожні двері, з правильним перерізом і обов'язково мідний з гарною провідністю сигналу та потужності, ця процедура не дуже легка, бо практично завжди потрібно доопрацьовувати фішки, які з'єднують кабель у дверях.
Акустику в Infinity QX80 ми вибрали наших улюблених брендів: Hertz і Morel, фронт акустика Morel Tempo Ultra 692 і СЧ Hertz MP70.3.
Тил акустика буде так само компонентна, тільки розміром 16,5 см а не овальна як спереду. Лінійка та ж Morel Tempo Ultra 602. Задня акустика підключається до нової проводки і встановлюється повністю в штатні місця. Передня буде тільки мідбас у дверях, все інше ми виведемо і встановимо в стійки, таким чином ми направимо її правильно і коректно зробимо звукову сцену.
Після того, як ми встановили в дверях акустику, і перед, і зад, переходимо до виготовлення стійок під твітера і середньочастотники, це процедура досить тонка і вимагає досвіду, бо потрібно правильно розмістити динаміки, направити їх у потрібний бік і закріпити все так, щоб з обох боків напрямок і рівень динаміків були ідентичні, без досвіду цього не зробити_.
Під час роботи стійки очищаються від заводської тканини, і за допомогою тканини формуємо наш виріб. Далі ми зміцнюємо стійки скломатом і смолою і починаємо виводити їх за допомогою шпаклівки в ідеально красивий виріб.
У побудові хорошої акустичної системи Infinity QX80 стійки відіграють дуже важливу роль, адже саме динаміки в них творитимуть чудеса з об'ємним звучанням і формуванням правильної сцени. Тому прогадати з ними це означає стратити. Увага до них як завжди на максимумі. Наприкінці, коли вже стійки готові, ми їх перетягуємо стельовою тканиною, максимально схожою на тканину стелі, щоб це мало максимально природний вигляд.
Цей процес закінчили, і стійки стоять на своїх місцях, а динаміки в них під'єднані окремо кожен до процесорного підсилювача. Про нього ми поговоримо далі, в нашій системі буде два підсилювача звуку, перший - це найважливіший і найдорожчий підсилювач із вмонтованим процесором звуку фірми Audison, це 8-миканальний підсилювач, а ще - процесор звуку, що дасть змогу зняти сигнал зі штатної магнітоли, обробити його та перетворити на максимально чистий і рівний сигнал, який уже обробить і підсилить вмонтований підсилювач. У даного обладнання масу переваг, одне з них це компактність, в ньому з'єднано два підсилювача і процесор, в нових автомобіля місця практично немає, і ось це рішення якраз для таких завдань, плюс хороша потужність і висока якість обладнання, і італійський звук. Цей підсилювач звуку в Infinity QX80 ми розмістили в ніші під підлокітником, там йому комфортно, і місця достатньо, і плюс комутація проводки дуже зручна в центрі автомобіля, поруч ми розмістили адаптер, який дасть змогу вивести екран вашого смартфона на дисплеї штатної магнітоли, і це дасть змогу слухати улюблену музику зі смартфона, коли немає можливості замінити штатну магнітолу, яка слабка за функціоналом.
Другий підсилювач звуку призначений для сабвуфера, і він має бути дуже сильним у плані потужності і, звісно, таким, щоб його можна було зручно заховати, для цього завдання нам підійшов підсилювач звуку GroundZero GZTA 1.800DXII. Його ми розмістили в правому крилі, на місці заводського підсилювача Bose. Ми використовували штатний кріплення, так це було не легко але за допомогою доробок він там став, так дістатися до нього практично не реально, але його ми з легкістю будемо налаштовувати за допомогою процесора звуку. Підсилювач працюватиме у зв'язці з 2х Омним сабвуфером і його потужність буде в діапазоні 500 чистих Вт. а це для автомобіля цілком достатньо і з запасом, для щоденного використання.
Що до цього підсилювача, що до другого, було прокладено хороші товсті дроти живлення, щоб не було втрат за потужністю, проводку захищено зміїною шкірою, а в тракті стоїть 2 запобіжники для повної безпеки, це важливо в нашій справі!
Після цього ми комутуємо всі підсилювачі звуку до штатної магнітоли і тестуємо систему на працездатність. Тим часом ми виготовляли ще й сабвуфер стелс в Infinity QX80, це анатомічний сабвуфер, який ми робимо зі склотканини і смоли в крилі автомобіля, щоб він не займав багато місця в багажнику і виглядав як штатний, насправді це дуже популярна послуга в нашому Установчому Центрі. Спочатку обклеюємо крило і його готуємо до нанесення смоли та склотканини, потім чекаємо доки висохне наша так звана матриця, коли вона висихає ми починаємо з нею працювати далі, її укріплюємо та обрізаємо по краях, тож робимо границі нашого сабвуфера стелс.
Сабвуфер в Infinity QX, буде великим і так би мовити бойовим, це повноцінна 12ка змагальної серії GroundZero c невеликим опором і значною губою, яка щільно прокачає цей не маленький джип. Оскільки сабвуфер великий і потужний, він вимагає не маленького об'єму, отже, і короб під нього потрібен не менше 35 літрів, щоб правильно його налаштувати. Наш стелс, як видно з фото, якраз буде не дитячим. Процес йде, стінки короба ми робимо масивними, і було виставлено кільце посадочне з утопленням. Потім ми натягуємо лицьову стінку з тканини, і за допомогою смоли зміцнюємо її. Далі йдуть примірки, оскільки короб сабвуфера стелс дуже не маленький, його постійно потрібно підганяти, оскільки під час висихання смола вносить свої корективи. Після того, як передню стінку ми посилили так, як нам потрібно, переходимо до процесу шпаклівки і підгонки його по зазорах до обшивки, цей процес так само не легкий і вимагає знань, наступним етапом ми перетягнули короб спеціальним карпетом, який схожий за кольором з пластиком салону.


І закріплюємо наш сабвуфер в короб, який перед цим ми обклеїли віброізоляцією, щоб прибрати резонанс, і закріпили щільно до кузова, виглядає сабвуфер в Infinity QX80 так:
Також наприкінці ми ще встановили 2х канальний відеорнгістратор, який пише і спереду, і ззаду, ми підібрали не габаритну модель, яка має адекватний вигляд і не впадає в очі:
МИ НАБЛИЗИЛИСЯ ДО ФІНАЛУ, І ФІНАЛОМ ВВАЖАЄТЬСЯ ПОВНЕ НАЛАШТУВАННЯ СИСТЕМИ, В ДАНОМУ ВИПАДКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗНАНЬ І КОМП'ЮТЕРА, НАГАДАЮ, ЩО КОЖЕН ФРОНТАЛЬНИЙ ДИНАМІК МИ НАЛАШТОВУЄМО ОКРЕМО З ЧАСОВИМИ ЗАТРИМКАМИ І З ПОБАЖАННЯМИ КЛІЄНТА, У ПІДСУМКУ СМІЛИВО МОЖНА СКАЗАТИ, ЩО СИСТЕМА ДУЖЕ ЗБАЛАНСОВАНА, З ВИСОКОЮ ЯКІСТЮ ЗВУКУ І З ШАЛЕНОЮ ГУЧНІСТЮ, САБВУФЕР ПЕКЛО ПРОБИВАЄ ГРУДНУ КЛІТИНУ І ПАНЧИТЬ ПРОСТО ЧУДОВО.