Дорогі друзі, раді вам представити комплексну роботу по прокачуванню звуку і світла в автомобілі Hyundai SantaFe, і так що ми маємо з заводу, це пластиковий звук, що виходить із заводських динаміків ціною 2 долари, кострубату магнітолу з низькою якістю звуку, по відчуттях дуже слабка шумоізоляція авто, так як все прекрасно чути, що відбувається з зовні і якість світла - на низькому рівні, світло розмите і видно тільки на 4-5 метрів від автомобіля, далі морок! Цю роботу ми робили трьома етапами, перший був часткова шумоізоляція і музика, без сабвуфера. Другий це встановлення ще одного підсилювача звуку і виготовлення анатомічного сабвуфера стелс. І третій етап - це доопрацювання автомобіля по світлу.
І так почнемо, автомобіль 2014 року, досить свіжий і практичний у використанні. Завдання зробити якісний звук, з по-канальним налаштуванням і звуковим процесором, так само встановити сабвуфер, приємний і м'який бас, встановити хорошу магнітолу в штатному виконанні, камеру заднього виду, прокласти нову мідну проводку, встановити нову хорошу акустику в авто.
Хтось до нас уже намагався зробити шумоізоляцію, але, схоже, не дуже вийшло, оскільки вся вона була наклеєна шматками, з великими проміжками між ними, в такому виконанні вона не дуже працює, здебільшого як обважнювач! Фото не збереглося, тільки на фільонці, де стоять динаміки - буде видно шматочки. Ми переробимо її, обклеїли ми матеріалами Acoustics Profy. Два шари всередину дверей, це віброізоляція і шумо-теплопоглинач, потім фільонка дверей, її так само обклеїли шматочками, її ми закатали повністю - як і потрібно! Дверна карта - була повністю обклеєна м'яким матеріалом, так як ми робимо завжди, повний антискрип.
Далі перейдемо до акустики в Hyundai SantaFe, там стоять динаміки розміром 16.5 см, ми ставитимемо туди хорошу акустику від бренду Focal - це один із лідерів ринку за якісними продуктами, на будь-який смак, цей комплект акустики має дуже напористий характер із яскраво промальованими твітерами, які мають підвищений дзвін, він, звісно, не всім подобається, але цей варіант підбирався саме за запитом замовника.Акустика Focal PS165 V1 це відмінний комплект, який на 100 відсотків покаже результат, дана акустика була встановлена на фронт, без кросоверів, і була підключена до підсилювача звуку на пряму, нової мідної проводкою з хорошим перетином. Так само закріплена через проставочне кільце з фанери. Твітера були встановлені в штатні місця, і так само на пряму підключені до підсилювача - новою проводкою. Задній комплект акустики був тієї ж лінійки Focal Performance, але тільки коаксіального типу, це означає, що твітер вбудований в основний динамік. Цей комплект називається так: Focal PC 165. І він точно так само встановлений і під'єднаний до підсилювача - новою проводкою, чому проводка під час встановлення нової системи не може залишитися штатною - відповідь проста, штатна проводка розрахована на потужність до 40 Вт плюс*мінус, по-перше, а наша потужність буде значно вищою, по-друге, найчастіше вона не мідна, і має слабку провідність, що знижує якість звуку, що передається, тому її варто міняти!
Акустика стоїть, далі по підсилювачу звуку, так як у нас планується процесорна система, було запропоновано встановити ідеально компактний і мультифункціональний пристрій від бренду Audison Італія, це 8 канальний підсилювач звуку з потужністю 80Вт на канал з вбудованим 9ти канальним процесором звуку Audison AP F8.9Bit, даний підсилювач має компактні форми і легко може поміститься де завгодно, Другий плюс в тому що вам не потрібно гору проводки, міжблочних кабелів між процесором і підсилювачем звуку, а тут це все вже всередині, просто підключай і налаштовуй! Цей процесорний підсилювач звуку в Hyundai SantaFe ми розмістили під водійським сидінням, на подіумі, який виготовили та перетягнули, а потім і міцно закріпили до підлоги, вся проводка прийшла до нього, вона вся з гарним перетином, а схема під'єднання була такою:
фронтальні мідбаси підключені мостами, щоб розкрити їхній потенціал. Задні динаміки по каналу на динамік, і твітера так само кожен твітер до окремого каналу на процесорному підсилювачі звуку. І один канал процесора залишився для під'єднання сабвуфера, другий підсилювач звуку ми вибрали бренду JBL - це моноблок-підсилювач суто для сабвуфера, так само з великим запасом потужності, його ми розмістили під пасажирським сидінням, за такою самою схемою на виготовленому нами подіумі. Другий підсилювач так само було під'єднано до процесора звуку на окремий канал для сабвуфера, так щоб можна було налаштовувати через процесор звуку в Hyundai SantaFe. Під час під'єднання двох підсилювачів звуку і більше ми завжди робимо два пости захисту силового кабелю, перший відразу біля акумулятора, другий біля підсилювачів звуку, це для максимального захисту електропроводки в автомобілі!
Далі ми замінили заводську магнітолу низької якості на нову мультимедійну штатну магнітолу Hyundai SantaFe, яка зроблена саме для цього автомобіля, і підходить за всіма зазорами та з'єднується із заводськими фішками. Ця магнітола фірми RedPower, це Android магнітола з великим 9-ти дюймовим екраном і нормальною якістю вихідного звуку. Виглядає вона ось так:
Так само було встановлено камеру заднього виду, замість штатного плафона, камеру було підірано, бренду Prime-X досить хороше обладнання і найголовніше 2 роки гарантії!
Рухаємося далі, і наступне завдання - встановлення та виготовлення анатомічного сабвуфера стелс в Hyundai SantaFe, є непогана ніша зліва в багажнику, але вона не глибока, і короб сабвуфера потрібно було зробити так, щоб відкривалася ніша підлоги, без перешкод! Ми вирізаємо обшивку багажника, щоб поглибити короб всередину, робимо зліпок зі скломату і смоли, далі його зміцнюємо, обрізаємо кути, виготовляємо посадкове кільце з поглибленням, і виставляємо його з урахуванням всіх нюансів, за допомогою тканини формуємо лицьову частину сабвуфера стелс. Далі зміцнюємо лицьову стінку до потрібної товщини - заміряємо об'єм короба, який вийшов, він вийшов 23 літри, за нашими вимогами він повинен був бути від 20 - до 25 літрів. Приміряємо його в автомобілі, і бачимо, що під час висихання він трохи стиснувся, тому за допомогою шпаклівки виводимо всі зазори, щоб він мав ідеальний вигляд, без зазорів.
Далі процес шліфування і підгонки, а також перетяжки його в чорний карпет, який максимально підходить до кольору карпету, який у багажнику.
І тепер можемо розповісти про сабвуфер, сабвуфер був підібраний за стилем гри акустики, це 25см сабвуфер, бренду Hertz лінійки Cento. Опір цього сабвуфера 2 Ом, це дасть змогу зробити його голоснішим і потужнішим, для сабвуфера й акустики дуже важливо пройти так звану розминку, упродовж 20 годин роботи, не на повній гучності, лише тільки після цього вся система заграє так, як потрібно, глибоко і соковито! Захисний гриль для сабвуфера Hyundai SantaFe був встановлений акуратний бренду Dynamic State, оскільки в нашій країні є дуже велика проблема із захисними грилями, вибору реально немає. Підсумок такий, сабвуфер стоїть на своєму місці.
І фінальний 3й етап роботи по Hyundai SantaFe це встановлення хорошого світла. У даному автомобілі з заводу стоять прямокутні лінзи, це така, звичайно, дивина, оскільки вибору таких лінз практично дуже мало, було вирішено спробувати поставити круглі BI-LED лінзи високої якості та з потужним світловим потоком, після кількох порівнянь ми вибрали лінзи виробника AMS.
Вони показали найбільший і найчіткіший світловий потік, порівняно з усіма. Лінзи розміром 3 дюйми, найбільші і зроблять відчутне покриття світлового потоку на дорозі. Наш майстер розпакував фари і розібрав їх на деталі, потім почався процес установки і підгонки лінзи в свою посадку, щоб вони стояли максимально близько до окантовки ми виготовили посадковий подіум, який допоміг висунути лінзу. Ці лінзи мають свій радіатор охолодження у вигляді вбудованого вентилятора, який працює практично беззвучно. Після розбору заводської лінзи було зрозуміло, що весь відбивач усередині був уже каламутним і вигорілим, оскільки якість заводських лінз у будь-якому авто - досить низька!
Лінзи закріпили і виставили, ідентично другій, перевірили коректор фар на роботу, і запакували назад, за допомогою нового герсетика і спец інструменту.
Результат був очевидний ще навіть коли з автомобілем просто поруч увімкнули лінзу не встановлену, а зараз потік світла був узагалі колосальним, ці лінзи виконали своє завдання - і вирішили це питання!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"