Всім привіт, до нас звернувся замовник з бажаням зробити якісний звук в автомобілі Toyota Camry V55, так як автомобілі Тойота не мають гарного звуку навіть у дорогих комплектаціях, то для нас ця задача буде не дуже складною - ну все одно, треба було гарно попрацювати щоб витягнути крутий звук з фіксованого бюджету. І так що треба для якісного звуку в авто, звісно він складається з багатьох єлементів, таких як якість акустики, гарна магнітола, процессорний підсилювач, нова проводка, якісні підсилювачі, і звісно шумоізоляція і сабвуфер, тому що є таке поняття, що ваша аудіосистема буде грати як гірший в ній компонент...
Почнемо, в цьому авто ми поміняли все що відповідає за звук і мультимедіа, склад системи у нас буде такий : новий головний пристрій, потім на фронт 3-х полосна акустика сч-вч буде в стійках направлено правильно, 3 підсилювачі і сабвуфер в виконанні стелс в багажнику.
Стартуємо з шумоізоляціі дверей, так як ми хочемо зробити і іформити правильно мідбасс, ми не будемо клеіти теплоізоляцію в середину дверей, просто робимо плотно віброізоляцію і переходимо до філенки де стоіть динамік, тут ми маємо великі дірки і нам треба іх зашити поплотніше, спочатку зашиваємо іх металевою основою в 200 мікрон, а потім поверх зашиваємо віброізоляцією, це дасть додаткову плотність всій конструкціі, і тим самим покращить гру мідбассу. І потім ми обробляєму дверну карту, армуємо іі шматками віброізоляціі і потім повністью зашиваємо шумопоглиначем SoundVawe, який фінально погасить шум з дверей і дозволить сконцентруватись на музиці і додасть комфорту.
Також ми виготовили проставочні кільця з фанери для встановлення акустики в Toyota Camry v55 пофарбували іх, і встановили на штатні місця, паралельно ми розводимо нову якісну і потужну акустичну проводку, від підсилювача до кожного динаміку окремо, і через штатну фішку ми провели новий акустичний дріт мідний, і встановлюємо наш мідбасс, в якості мідбассу у нас буде Rockford T1675 - це потужний мідбасс, який грає напористо і дуже низько, а також може тримати високу потужність - це те що треба..
Рухаємось далі, переходимо до встановлення 3-х підсилювачів, чому 3 ви спитаєте? часто ставлять просто універсальне рішення для всіх динаміків один підсилювач і для сабвуферу інший, но тут ми будуємо схему по іншому, так як стояла задача зробити плотні мідбасси, ми на них взяли окремий 2-х канальний підсилювач з високим демпінг фактором, що дає супер панч мідбассам, це STeg k2.01 його ми встановили під водійською сидушкою, і від нього розвели проводку на мідбасси і до місця де стоіть дистрибютор живлення і процессорний підсилювач. Серце нашоі аудіосистеми в Toyota Camry v55 це процессорний підсилювач за допомогою його, ми зможемо правильно опрацювати сигнал - очистити його підсилити і відправити далі на підсилювачі і акустику, в цій інсталяціі був вибраний 4-х канальний підсилювач Musway M4+ це якісний 4-х канальний підсилювач, з вбудованим процессором, який в нашій аудіосистемі буде качати твітера і сч динаміки, які ми встановили у стійки. В нашій системі кожен динамік буде окремо підключений від каналу підсилювачу і потім через спеціальний софт налаштований так, щоб вивести максимальний єфект і сцену.. Його ми встановили під сидінням пассажира, та зробили розводку проводки, на акустику і на інші підсилювачі в аудіосистемі Toyota Camry. Наступний підсилювач у нас це потужний моноблок, на 1 канал чисто для сабвуфера, який ми брали для запасу потужності нового бренду на ринку Uyava MARA, це Украінський виробник, який в адекватний бюджет зробив якісні підсилювачі. Його ми розмістили в багажнику під полкою, виготовили подіум, довели проводку і закріпили, так щоб він тримався дуже стабільно, і таким чином не займав багато місця в багажнику. Підсилювач Toyota Camry мав запас по потужності і видавав 800 Вт, а для нашого сабвуферу потрібно було 400Вт робоча потужність, таким чином ми змогли налаштувати його так, щоб він навіть на невеликій потужності вже вступав в баланс. Чим погано, коли підсилювач дуже мало потужний на сабвуфер, а тим що, сабвуфер буде виходити на робочу потужність лише, коли ви будите викручувати звук на максимум, а тоді вже сигнал буде не чистим і буде каша..
ААА важливий момент, що сигнал з новоі магнітоли на процессорний підсилювач ми передали найкращим методом, через оптичний вихід, по оптичному дроті, в цьому випадку ми не втратили сигнал - а взяли максимально чистий який тільки можливо було.
Ідем далі, наступний єтап це виготовлення анатомічного сабвуферу в крилі по типу стелс, це корпус сабвуферу який ми виготовляємо по обшивці, з урахуванням всіх ліній і анатомій, робимо підготовку крила і робимо скорлупу, це перший шар який робимо зі скловолокна і смоли, і далі вже знімаємо і нарощуємо товщину, далі починаємо формувати виріб по кордонам. Наступний крок це виготовлення посадочного кільця під сабвуфер, воно буде з 2-х частин щоб трохи притопити сабвуфер в Toyota Camry v55 так він буде виглядати краще.
Потім ми виставляємо кільце в потрібному положенні і формуємо лицьову стінку, за допомогою спеціальноі тканини, натягаємо і промазуємо смолою до повного висихання і затвердіння. Далі ми потовщуємо стінку передню із середини і зрощуємо з задньою... Потім шпаклюємо і шліфуємо щоб виести всі краі і стінки до ідеального під перетяжку, підбираємо карпет по кольору схожий з обшивками авто, і перетягуємо, перед цим ми пошумили крило, і зробили закладні під кріплення.. Проводим кріплення щоб короб стелс в Toyota Camry v55 тримався міцно, заводимо проводку високого січення і тепер пару слів про сабвуфер. Сабвуфер Toyota Camry був підібраний під задачу, це наш один з найлюбленіших Helix K12W - це самий універсальний сабвуфер, який закриває будь які жанри музики, має високу потужність і саме головне захистну решітку, що зараз дуже рідкість на ринку. Монтуємо сабвуфер в корпус і перевіряємо його на герметичність, все ок - тоді виріб якісний і даст велику продуктивність при роботі і правильне оформлення, також ми робили максимально правильний обьєм.
Далі у нас залишились тільки стійки під сч вч динаміки і магнітола, стійки ми виготовляли на основі штатних, спочатку виставили напралення куди будуть дивитись динаміки, і почали формувати виріб, стфйки формуються за допомогою скловолокна і смоли, а потім шліфується і виводиться під перетяжку. Для перетяжки підібрали матеріал замінник алькантари, але якісний бо в такому кольорі був лише він, жовтий колір, який максимально схожий на стійки і стелю. Акустику для стійок підібрали по побажанням замовника і по нашим рекомендаціям, це Ground Zero Uranium сч і вч. Однієі серіі - які себе показали дуже єфективно, ще нас не підводила...
Магнітола, на штатній магнітолі витягнути нормальний сигнал не вийде - там слабка схемотехніка, тому без якісного головного пристрою не побудувати якісний звук. Вирішили замінити магнітолу на нову нашого флагману Teyes CC3 6GB - 128GB, що має самий якісний звук і можливо вивести його по оптиці, що ми і зробили і як нагорода, отримали класний сигнал який полетить на підсилювач і потім дасть крутий звук, а також магнітола освіжили інтерьєр автомобіля і центральну консоль, так як має крутий єкран і дизайн сучасний. А також додало корисних функцій CARPLAY - ANDROIDAUTO, а також безперебійного інтернету в авто.. Ось таку систему ми побудували в Toyota Camry v55 за 4 робочих дні, і в кінці якісно настроіли аудіосистему і вивели максимально обьємну сцену. Все це разом + потужний сабвуфер дали дуже сочний басс і фронт.
Петропавловская Борщаговка, ул. Петропавловская, 24, гостиница "Верховина"