Друзі сьогодні мова піде про поліпшення аудіосистеми в Audi Q5, якщо казати честно то, в автомобілях такого класу штатний звук як правило подобається багатьом, але не тим хто вже слухав якісний звук або має вподобання по якісного звучання, як вдома так і в авто. Ми покажемо як за допомогою якісного обладнання і не багато часу можна звук підняти на більш високий клас. Ще тут був один плюс, що магнітола була не оригінальна а замінена на магнітолу Teyes CC3 - це магнітола з якісним звуком, але в данному авто всі магнітоли по схемі роботи, передають сигнал в оригінальну магнітолу по ауксу, а потім вже на підсилювач штатний або до динаміків. В нашому випадку у нас є оптичний вихід з магнітоли, і так як ми будуємо нову аудіосистему в Audi Q5, то ми обійдемо все штатне щоб не втратити якість сигналу. Тому схема побудови аудіосистеми буде така: сигнал по оптиці в процессорний підсилювач, робимо по-канальне підключення на фронті + центральний канал, акустика вся в штатних місцях, також прибираємо запаску і робимо встановлення 2-х підсилювачів під полом, і додоємо короб сабвуферу і сабвуфер теж під пол, щоб інтерєр авто залишився без змін.
Поіхали, самим першим що робиться при побудові аудіосистеми це звісно шумоізоляція дверей, але вона вже була виконана нами до цього за пару років, тобто це в нас уже було, ідем далі для того щоб встановити нову і більш потужну акустику в Audi Q5 треба замінити аудіопроводку, на нову яка має більш товсту жилу і звісно якісніший матеріал, як безкиснева мідь, для цього ми взяли перевірені провода і завели їх від підсилювачів, через фішки в двері до самих динаіків, щоб не було розриву і втрати сигналу, такеж саме ми зробили з акустичною проводку на твітера і центральний канал, а також на задню акустику. Після того як розвели проводку, проводимо ще оптичний дріт, від магнітоли до процессорного підсилювача, він і слугуватиме основним передатчиком звуку, і на сьогоднішній день, це самий класний спосіб передати сигнал без втрат!
Далі ми демонтуємо штатну акустику, нагадаю що в передніх дверях стоять 20 см динаміки, розмір великий але магнітна система і корзина дуже бюджетна, вони виізджають лише із-за розміру динаміків. Далі виготовили нові проставочні кільця із фанери, в декілька слоїв і пофарбували в чорний колір. На ці подіуми проводимо встановлення акустики Audi Q5 а саме, акустика Blam Live 165 A - розмір акустики 165 мм але басс буде компенсований сабвуфером, а в штатному варіанті не було сабвуферу.. Данна акустика зарекомендовала себе як дуже детальна та прорисована модель, яка дуже чітко відіграє більшість жанрів, і тримає велику потужність, також ще плюс данного комплекту - що він має опір 2 Ом, це допоможе швидше розкачати данну акустику і вийти на максимальні показники, навіть на невеликій потужності. Мідбасси встановили в штатні місця і виглядає це так:
Наступні у нас це твітера і середній канал, в ролі твітерів ми взяли динаміки з комплекту акустики BLAM LIVE 165A - твітера мають розмір 28мм, вони дуже широко грають і мають напористий і детальний характер звучання, для іх встановлення ми виготовили подіуми в штатні місця з пвх панелей, і пофарбували - твітер підключили до окремого каналу підсилювачу і закріпили під штатними кришками. Центральний канал ми взяли також бренду Blam LM80 - це сч динамік який дозволить нам зробити сцену більш обємною і так щоб вона була рівномірною між передніми водієм і пасажиром. До динаміку довели нову проводку, але з встановленням були проблеми, так как як місця там мало - він не влазив, треба було за допомогою граверу розсверлити посадочний радіус, і потім закріпити, все вийшло але на жаль фото не залишилось.
Наступний єтап - це встановлення задньої акустики, так як в любій аудіосистемі які ми будуємо акцент іде на водія в переднього пасажиру, то задню акустику не треба робити такою ж самою як передню, я маю на увазі - що коли спереду все буде круто налаштоване, то задню акустику сильно чутно не буде, тому ми поставимо акустику теж, але вже не по-канально а через кросовери, і сама акустика буде трохи іншої лінійки, щоб було щось схоже, і така акустика це BLAM 165 RX, це також акустика високого рівня - але тут вона буде слугувати акустикою для задніх пасажирів, і підзвучкою... Робимо проставки, по тій же схемі - заводимо дроти, кріпимо кросовери і твітера ставимо в штатні місця, це стоять і рідні, виглядає це так:
Рухаємось далі, після того як провели всю проводку і встановили акустику в Audi Q5, переходимо до встановлення підсилювачів, нагадаю в Audi Q5 буде 2 підсилювача, один топовий процессорний 6 канальний Helix P Six DSP а другий 3-х канальний для центрального каналу і сабвуферу, з запасом потужності JBL GTO 3EZ - це також один з топових підсилювачів данного бренду. І так ми будемо знімати запаску і тому просторі робити встановлення підсилювачів Audi Q5, робимо подіум, кріпимо його до авто, а на нього розміщаємо наших два підсилювачи, також беремо проводку і розводимо ії акуратно, щоб воно дивилось і було єстетично. Також з процессорного підсилювачу виводимо сигнал на другий, щоб також його налаштовувати через звуковий процессор. На процессорний підсилювач маючи 6 каналів, аідключаємо передні твітера - передні мідбасси - задню акустику через кросовери. На другий підсилювач звуку - центральний канал і сабвуфер, так як він 3-х канальний він має два канали по 50Вт, і один канал в 500Вт для сабвуферу, таким чином у нас ще один канал залишився вільним, на випадок якщо захочеться змінити конфігурацію системи.
Останній єтап це виготовлення коробу для сабвуферу, перед цим треба вирішити який сабвуфер буде, щоб під нього розраховувати потрібний обєм а також саб треба підібрати компактний щоб він помістився під полом. Для цієї задачі як по звуку так і по розмірам, нам підійшов ідеально сабвуфер Audison APS 10 D - це потужний і в одночас плоский по конструктиву сабвуфер іменитого бренду, який ще й має захисну сітку, що дуже круто. По специфіці данний сабвуфер може грати в корпусах від 12 літрів, але навіщо такий мінімум, ми зробили більше щоб він був не зажатий і трохи глибже заходив, 18-19 літрів. Короб виконали із фанери, з утопленням щоб кришка полу лягла, і передня стінка була посилена із середини ще одним слоем фанери. Встановили термінал для сабвуферу Audi Q5 і так як наш сабвуфер був 2-х катушечний, скомутували його в 2 Ом щоб він мав більшу потужність. Закріпили в коробі, на короб наклеїли липучки, щоб він не юзав під полом і приклеїли до ворсового полу під кришкою, виглядає це так:
Що хочемо сказати, що побудувати аудіосистему в Audi Q5 не так важко, головне це правильно підібрати обладнання під задачу і встановити його в оговоренні строки. Данна аудіосистема була виконана за 3 робочих дні. Це не так вже і багато, на дорозу к якісному звуку. В кінці звісно було перше налаштування системи, і кліент поіхав на розминку, так как як зразу нова аудіосистема не заграє на всі гроші, так сказати, треба 20 годин її розмяти, потім зробити доналаштування і буде результат! Якщо вам сподобалась наша робота і ви хочете собі збудувати аудіосистему, звертайтесь до нас за консультацією і ми вам зробимо декілько варіантів прорахунків.
Петропавловская Борщаговка, ул. Петропавловская, 24, гостиница "Верховина"