Всім привіт.. В нас в гостях дуже цікавий автомобіль на ринку України та більшості країн, це Volvo s60 PoleStar, це спортивна версія звичайного Volvo s60 яка має яркі кольори, прокачаний двигун і більш якісну тормозну систему. Наша задача, зробити його ще більш комфортним і зробити більш приємний звук в авто, тобто кращу аудіосистему. Скажемо ще так, що тут стояв Harman Kardon, але він був дуже бюджетний і не схожий на повноцінний, такий на мінімалках, динаміків багато - але звук був сильно пластиковий і не виразний, без соковитості і дзвінкості - іншими словами він просто був.
Працюємо, і починаємо ми звісно з шумоізоляції дверей, це основа будь якої якістної аудіосистеми в авто, для цього знімаємо карти і дверні щити, далі наносимо перший шар облегшенної віброізоляції Acoustics Xtreme 2, гарно вкатуємо і наносимо другий шар тепло-шумоізоляції Multisoft 6, він разом з віброізоляцією сендвічем максимально гасить весь основний шум, і дає правильно оформлені двері.
Ідем далі, тепер ми шумимо пластиковий щит, щоб зняти резонанс від роботи нового більш потужного динаміка, оклеїли такою ж віброізоляцією як і всередині, проводку підматали антискрипом. Скажемо ще так, що наша нова аудіосистема в Volvo s60 буде зроблена по-канально тобто, кожний динамік буде грати від окремого каналу підсилювачу і налаштовуватись окремо. І для цього нам треба завести в двері ще два дроти, акустичні - щоб правильно все підключити. Виглядає це так, але по секрету в Вольво ця процедура максимально важка за всю історію інсталляцій.
Тепер ми берем щит, і трохи прорізаем посадочний отвір під мідбасси, так як у них більш потужна магнітна система, а далі ми виготовляємо подіуми з якістної фанери, в штатні місця і фарбуємо іх в чорний..
Наступний єтап, це ми розповімо яку акустику ми підібрали і будемо встановлювати, це наш один з найулюбленіших комплектів, Ground Zero RadioActive, це акустика середньої лінійки, до прикладу у данного бренду їх 7 лінійок, вона в собі ввібрала дуже якісні компоненти, які перевірені роками і дають дуже виражену сч - вч - і потужний мідбасс, так на передок ми ставимо 3-х компонентну акустику на зад коаксіали, так як там і мідбасс і твітер стоять поруч, нема різниці - і плюс на задню акустику ми завжди не робимо сильного акценту. Задача від кліента щоб акустика була басовита, а на першому єтапі сабвуфер не планувався...
Мідбасси ми встановили через проставочні кільця, в своі рідні місця, і вони будут грати в обєм двері:
Середньочастотні динаміки ми встановили теж в штатні місця, вони були над мідбассами, це не супер класне місце для встановлення акустики в Volvo s60 але задача стояла все по штатному. Ми встановили сч через проставки, також закрили іх віброізоляцією від мідбассів, щоб не було акустичного замикання.
Також ми зашумили дверні карти, за допомогою віброізоляції і мякого матеріалу, який служить звукопоглиначем. Виглядає це так:
Твітера, ми також встановили в штатні кутки, там з ними теж складна історія, щоб демонтувати твітера штатні - треба розпаювати куточки, так як вони складаются з декількох єлементів, але твітера стали і ми зробили розєми для зєднання, щоб іх можна було відключати.
По заднім дверкам провели всі ті ж самі роботи, зробили повну шумоізоляцію і встановлення коаксіальної акустики GZRF 6.5 SQ - це 16,5 см коаксіали високого рівня для роботи з підсилювачем.
Наступний єтап - це встановлення підсилювачів і перетворювачу сигналу Тріома TosLink Most - для чого цей адаптер? так як у Вольво і більшості німецьких авто іде сигнал по оптиці, по шині так сказати і зразу в підсилювач, то знімати сигнал на нові підсилювачі зі штатного не дуже круто, але має право на життя, по правильному треба ставити адаптер Мост, який замінить штатний підсилювач, і візме максимально правильний сигнал а потім передасть його по оптиці в наш процессорний підсилювач. Такий адаптер ми мали, але на сьогоднішній день, він дефіцидний на ринку.. Його ми встановили замість штатного підсилювачу, який ми зняли, плюс данного адаптеру, це те що він є ємулятором штатного підсилювачу, що дає змогу і далі передавати всі штатні сигнали від магнітоли до динаміків. Отже ми його встановили, підключили штатний оптичний дріт, також провели новий оптичний дріт до нових підсилювачів, тому що на сьогоднішній день, це сама якісна передача сигналу. Підсилювачі ми встановили в багажнику, зробили подіуми з фанери і пофарбували, закріпили до полки, а на них вже встановили наші 2 нових і якісних підсилювачів бренду HELIX - 1-й Helix M Four DSP - це 4-х канальний процессорний підсилювач з 10ма каналами процессору, а 2-й це 6ти канальний HELIX M SIX - просто 6 каналів в компактному розмірі, тобто в нас буде задіяно 9 каналів і один вільний. Також ми підлючили центральний канал через процессор, протягнули дріт від динаміка до підсилювача. Від процессорного підсилювачу ми передали вихідний сигнал на 6-ти канальний за допомогою якісних сигнальних дротів.
Також ми провели товстий силовий дріт, довели до багажнику і поставили розгалужувач живлення, і в ньому буде другий пост безпеки з запобіжниками. А від нього вже розвели окремі дроти до кожного підсилювачу. Виглядає це так:
Після того як аудіосистема в Volvo s60 вся підключена ми проводимо налаштування аудіосистеми через звуковий процессор і спеціальний софт, при налаштуванні ми підтягуємо кожний динамік, щоб вивести правильну звукову сцену. Це приводить до того, що на виході ми отримуємо максимально обємний і якісний звук.
Також ми ще робили часткову шумоізоляцію, щоб авто було комфортніше і тихіше в дорозі. Що було виконано:
- шумоізоляція багажника, спочатку ми оклеїли пол багажнику і боковини а також колісні арки зі сторони багажнику, віброізоляцією Xtreme 3, яка більш товстіша і поглине багато шуму, як від коліс так і від вихлопу. І так як обшивки та кришка підлоги, дуже сильно підігнанні між собою зверху ми нанесли тонкий але дієвий матеріал Noise Block, який тонкий і дуже єластичний, також він класно зробить свою справу разом з віброізоляцією:
Також виконали шумоізоляцію передніх арок, але вже зовні, демонтуємо підкрилки, потім все вимиваємо і проводимо якісне обезжирювання поверхні. Потім ми наносимо товсту віброізоляцію Xtreme 4 мм, що стане основою поглинання шуму, далі ми нанесли тепло-шумопоглинач на мастичній основі, який сендвічем поглине шум. І в кінці, так як підкрилки були тряпчанні, то іх поклеїти не вийде, тому на них ми нанесли шумоізоляційну мастику, яка зробить локер глухим, щоб він не передав шум далі до арок. Це дуже популярна послуга, яка гасить шум дороги, гул від резини і шум від каменів, піску і води, спробуйте і ви, вам сподобається. Шумоізоляція колісних арок Volvo s60 займає один день.
Петропавловская Борщаговка, ул. Петропавловская, 24, гостиница "Верховина"