Всім привіт любителі автозвуку і люди, які цікавляться цією культурою, йтиметься про нашу улюблену тему: встановлення сабвуфера в машину, а саме стелса (тобто в крило автомобіля, для того щоб у багажнику було більше місця, і для більш естетичного вигляду). Встановлення сабвуфера в авто - процес, який бажано доручити фахівцям, оскільки є багато нюансів під час його підключення.
Ми займаємося встановленням сабвуферів у Києві вже не перший рік, і сміливо можемо заявити, що не варто швидко їхати в магазин і купувати сабвуфер, який вам порадить продавець, а спочатку проконсультуватися з майстрами-установниками, тому що сабвуфер, як і вся акустика, підбирають під музичні вподобання кожного, плюс під ту акустику, яку ви маєте, і найголовніше - під підсилювач, який ви маєте або матимете. Загалом процес не потребує поспіху! І так перейдемо до нашого гостя корейця SsangYong.
Після знайомства з цим автомобілем він дуже сподобався, особливо салон та інтер'єр автомобіля. І так почнемо з того, які стояли завдання: - Була поміняна акустика до нас, і підключений підсилювач потужності, акустика стояла фронт Morel Tempo, тил Morel Maximo. Але для тих, хто стикався з Morel Tempo, вони зрозуміють, що баса в ній майже немає, оскільки акустика переважає промальованою серединою і твітером, але не як не басовими властивостями. Тому Завданням номер 1 було встановити додатковий сабвуфер, вибір зупинився на коробі типу стелс, а динамік сабвуфер ми підбирали під його акустичну систему. - Наступним завданням було злегка обезшумити крило, де буде стояти сабвуфер стелс. - І останнім завданням була шумоізоляція передніх дверей! Почнемо з останнього. Під час побудови будь-якої акустичної системи, одним з найважливіших чинників гарного звучання - є шумо-вібро ізоляція, як мінімум передніх дверей, тому ми запропонували нашому замовнику почати з цього, оскільки акустика потребує цього поліпшення. Двері розбираються і готуються до шумоізоляції. Спочатку відбувається мийка всередині, потім знежирення і сушка дверей. Далі за допомогою фена, ножа, валика починаємо вкочувати віброізоляцію усередині дверей, матеріал ми обрали фірми Стандарт СФ2. На неї ми клеїмо такий матеріал як SOFT 6, який є власне шумодавом. Далі закочуємо фільонку дверей повністю, потім злегка армуємо карту віброізоляцією і всю карту заклеюємо ізоскрипом. У підсумку шумоізоляція середнього класу в нашій майстерні автозвуку наноситься в 4 шари!"
Наступним етапом було злегка зміцнити і зменшити вібрації з заднього крила в якому буде наш майбутній сабвуфер стелс. Ось так виглядає крило:
Слабенько звичайно, але процес віброізоляції пішов. Для цього була обрана віброізоляція трохи товстіша, ніж на дверях.
Після укладання цього матеріалу її ми проклеїли ізоскрипом, для того щоб крило пластикове під час вібрації не терлося об метал, а це дасть сторонній шум!
І так крило майже готове, залишилося наклеїти один шматочок). І переходимо до власне до виготовлення короба стелс зі скловолокна. Для цього нам не потрібен був автомобіль, а тільки його пластмасова частина крила, ми її зняли і працювали дистанційно!
На фото вище видно, що отвір під сабвуфер не достатній, тому його потрібно вирізати і зробити більшим.
Вийшло так. Тепер починаємо обклеювання малярським скотчем і звичайним, а оскільки у нас немає задніх стінок, їх потрібно зробити, зазвичай ми їх робимо зі щільного картону, і закріплюємо за допомогою клейового пістолета. Виглядає так:
Тепер коли корпус майбутнього стелса готовий, наносимо два шари скотчів:
Тепер ми замішуємо смолу з затверджувачем, і наносимо скломат, який просочуємо смолою:
Тепер ми можемо витягнути засохлу форму, і почати з нею роботу.
Тепер мета набити як мінімум 5-6 шарів скловолокна, для товщини виробу!
Все йде за графіком, і тепер ми вирізаємо посадкове кільце під наш динамік, і виставляємо кільце в потрібному положенні:
Після цього ми затягуємо виріб спеціальним матеріалом Біфлекс, для формування передньої стінки короба. Важливий момент добре натягнути тканину, щоб при нанесенні смоли, вона не обвисла! Після того як підсохла тканина, наносимо шари волокна зсередини, щоб зайвий раз не деформувати лицьову кришку. І злегка шліфуємо, цим вирівнюємо лицьову частину стелса.
Тепер у роботу вступає шпаклівка, це основний борець із вирівнюванням поверхні короба, наносимо-сохне-шліфуємо, і так кілька разів, бо короб під сабвуфер був під перетяжку алькантарою, а вона тонка, і відмінно покаже всі нерівності, тому потрібно максимально вивести лицьову сторону. На фото знизу відзначаємо проблемні місця і виводимо зазори.
Після того, як ми вивели добре лицьову частину, беремося за віброізоляцію всередині корпусу сабвуфера, і вирізаємо місце під установку терміналу для підключення сабвуфера.
Усе під'єднано, термінал із кабелем. Тепер можна і зробити обклеювання алькантарою, її обрано сірого кольору, цей колір найбільше пасував до кольору пластику.
До речі про сабвуфер! Сабвуфер ми запропонували перевірений і досить потужний, а саме італійської фірми Hertz, моделі Hertz ES 250.5, номіналом 250 Вт. Розмір 10 дюймів.
Тепер коли все готово до встановлення, ми приступили власне до нього. Встановлення сабвуфера займає теж деякий час, оскільки потрібно просвердлити канали для саморізів, кинути кабель акустичний для сабвуфера до підсилювача і закріпити корпус стелс до обшивки. Обшивку ми, до речі, теж армували віброізоляцією. Підсумок вийшов такий:
Для установки ми ще використовували захисну решітку для цього динаміка Hertz ESG 250 grille. Так як потрібно захистити сабвуфер від механічних пошкоджень.
Встановлення сабвуфера за типом стелс дає такі переваги: - ергономічність багажника. - додає інтер'єр вашому автомобілю. - і звичайно ж подарує вашій акустичній системі щільний, промальований бас. Встановлення сабвуфера Київ. Встановлення сабвуфера в Києві.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"