Усім привіт. Вступ до наступної роботи буде такий, у перегонах і конкуренції на ринку автомобілів навіть найтоповіші і люксові автовиробники економлять на комфорті своїх дітищ, які презентують як топ автомобілі. ситуація така, що навіть автомобілі Porsche не укомплектовані мінімальною шумоізоляцією.
Тому наш наступний клієнт саме на автомобілі Porsche Macan, замовник скаржився на шумоізоляцію і на брак низьких частот в акустичній системі, ми запропонували розв'язати ці проблеми за допомогою часткової шумоізоляції автомобіля, а саме всіх дверей і арок, а також виготовити анатомічний сабвуфер у крилі автомобіля, щоб не псувати дизайн автомобіля сабвуфером у коробі. Загалом рішення дивіться нижче:
І так поїхали доопрацьовувати цей автомобіль по комфорту і саббовій ланці. Почнемо з шумоізоляції, ми вибрали максимально галасливі місця, це двері і арки автомобіля. Розбираємо двері і бачимо штатну ізоляцію Porsche Macan, вона тягне на шумоізоляцію Шевроле Лачетті.
Ну ось і все, на цьому шумоізоляція закінчилася, двері та арки ми будемо обробляти топовим матеріалом фірми Acoustics, матеріал Xtreme, він володіє максимальним ефектом поглинання і мінімальною вагою. Обробляємо внутрянку дверей:
Наступний шар це тепло-шумоізолятор Soft 6, він клеїться на віброізоляцію і підтримує правильну температуру в автомобілі в будь-яку пору року.
Два шари є, тепер ми ущільнюємо фільонку дверцят і закриваємо всі слабкі та відкриті частини, за допомогою такого рішення ми перетворюємо об'єм дверцят на шухляду для динаміків, що дасть змогу додати якості звучання акустиці та ущільнити дверцята для підвищення комфорту.
3 шари готові, тепер ми доопрацьовуємо дверні карти Porsche Macan, армуємо їх віброізоляцією, а потім повністю обклеюємо м'яким матеріалом, щоб прибрати всі скрипи і тертя. А поверх ще вирішили залишити штатний килим.
Двері готові, і максимально захищені від сторонніх шумів. Далі робимо арки, арки це один з найгучніших елементів автомобіля, в даному автомобілі, підкрилки ганчір'яні, тому їх обезшумити не вийде, будемо допрацьовувати максимально метал. Знімаємо колеса, миємо і знежирюємо, далі обклеюємо товстим матеріалом Xtreme, добре вкочуємо і отримуємо таку картину:
Другим шаром наносимо матеріал Софт 6, який максимально притискається підкрилком.
Шумоізоляція арок це дуже ефективний процес по усуненню шуму від коліс, а також гравію і каміння, які летять на підкрилок, вода і пісок які б'ють по підкрилку, всього цього ви не почуєте після нашої шумоізоляції арок! І друга частина роботи по автомобілю Porsche Macan, це насичення акустичної системи сабвуфером, якого дуже не вистачає в даній комплектації. Завдання таке, що все потрібно максимально заховати, так би мовити по заводу. У таких автомобілях завдання не просте, оскільки вільного місця в них практично немає. Єдине рішення - це виготовлення короба за типом стелс. Робимо зліпок крила, обклеюємо крило двома видами скотча.
Наносимо смолу і волокно, чекаємо і отримуємо такий результат, у вигляді матриці:
Далі процес потовщення короба, і лицьову стінку вирішили виготовити з фанери і максимально підігнати її так, щоб сабвуфер не впирався в кришку, яка закриває цю нішу. Спочатку багажник мав такий вигляд:
Потім у фанері вирізаємо посадку під сабвуфер, і закріплюємо лицьову частину до основи короба за допомогою смоли і скломату, і допрацьовуємо короб шпаклівкою.
Виводимо лицьову стінку для перетяжки, так щоб не було глобальних нерівностей, і короб був ідеально герметичний. Примірка із сабвуфером:
Сабвуфер і підсилювач звуку були підібрані за озвученим бюджетом замовника, і ми вибрали максимально найкраще обладнання за невеликий бюджет, це 10-ти дюймовий сабвуфер фірми Rockford Fosgate R2D4-10. І підсилювач звуку вибрали максимально компактний з нормальним показником потужності, Pride Uno. Далі беремося за перетяжку нашого короба, щоб він мав естетичний вигляд:
Короб ми щільно закріпили до крила, щоб він не бовтався і завели в нього сабовий кабель, і заізолювали всі кріплення, щоб не отримати сифони. Далі ми закріплюємо сабвуфер у Porsche Macan і ставимо заводську обшивку на місце:
Підсилювач звуку ми під'єднали до штатної магнітоли за допомогою перетворювача сигналу і керуючих кабелів, і сховали за обшивкою з правого боку.
У заклушку ніші ми врізали гриль, для того щоб звук сабвуфера виходив з-за обшивки, вийшло акуратно і результативно, тепер у багажнику так:
Ми додали низьких частот в даний автомобіль за допомогою даного рішення, яке виглядає як штатний сабвуфер, а так само дуже добре додали комфорту в автомобілі за допомогою шумоізоляції дверей і арок, дана робота була виконана за 5 днів. Звертайтеся ми покращимо автомобіль будь-якого класу!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"