Приїхав на доопрацювання автомобіль Seat leon, який колись виступав на змаганнях, і був дуже добре підготовлений музично, але в ньому було одне але! Не було сабвуфера, вірніше він колись був і займав весь багажник, до нинішнього власника автомобіль потрапив без сабвуфера, і наш замовник хотів додати його, але тільки щоб компактно розмістити, так як пів багажника вже зайняла інсталяція підсилювачів потужності.
У даній ситуації нема чого міркувати, а потрібно робити анатомічний корпус в крило за типом стелс, це саме ергономічне розміщення сабвуфера в автомобілі. Ну давайте познайомимося з автомобілем, ось він:
І так все погоджено, і ми приступаємо до виготовлення зліпка крила багажника, обрано лівий бік, ми його готуємо і обклеюємо двома видами скотча, і закриваємо всі елементи які можна випадково забруднити, процес має такий вигляд:
Отже, наносимо смолу і скломат, і чекаємо, поки смола і тепло зроблять свої справи і перетворять рідку субстанцію на міцну матрицю для подальшої роботи з нею, як правило, ця процедура займає 4-5 годин.
Підсохло, робимо позначки для зрізу і демонтуємо нашу матрицю з автомобіля, і автомобіль від'їжджає, подальшу роботу ми проводимо без присутності автомобіля, тому не варто переживати, що при замовленні такого короба, потрібно позбудеться автомобіля на тиждень! Далі ми потовщуємо дану матрицю до необхідної товщини, налагоджуючи шар за шаром, і витримуємо поки кожен шар засохне, щоб не отримати порожніх повітряних просторів. Виріб став потрібної товщини, і ми по контуру обрізаємо виріб і формуємо рівні стінки та зрізи, потім вирізали посадкове кільце з утопленням, так акуратніше сідає сабвуфер у короб, встановили кільце в потрібному напрямі та натягнули щільно лицьову частину зі спеціальної еластичної тканини, фотографії загублені, але все було зроблено за таким типом:
Щоб не зіпсувати гладкість лицьової стінки смола і склотканина наносяться зсередини, і так робимо доти, доки не доб'ємося необхідної товщини стінок короба сабвуфера для Seat Leon. Нарешті короб готовий і відправляється на перетяжку карпетом чорного кольору, короб перетягнутий і ми приміряємо його в крилі.
Хоч і форма не звичайна, але короб відмінно вписався в інтер'єр багажника, приступаємо до закріплення сабвуфера стелс в крилі, ми зробили отвори і закріпили на три точки кріплень в металевій фільонці всередині крила Seat Leon. Так само завели кабель сабовий в короб, під'єднали до сабвуфера і закріпили сабвуфер Hertz в коробі. Пару слів про сам сабвуфер, вивчивши потужність підсилювача звуку і об'єм, який можна отримати, дійшли висновку, що найкраще підійде сабвуфер фірми Hertz Італія, не найбюджетнішої лінійки, а саме серії Energy, Hertz Es 250.5D, це шикарний сабвуфер у своєму класі, з гарною чутливістю і м'якістю гри.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"