Встановлення сабвуфера стелс в Skoda octavia a7, для нас було новинкою, так як автомобіль останніх років, і ще не сильно піддавався переробкам після офіціалів. Але суть була в іншому, а саме в тому, що замовлення надійшло з іншого міста - це означало, що потрібно було зробити сабвуфер дистанційно, не маючи автомобіля, в таких випадках ми просимо переслати нам обшивку багажника, по ній ми можемо виготовити короб, але і цей варіант у замовника не виходив. Є ще один варіант в таких випадках, ми шукаємо таку машину в місті і беремо на кілька годин в оренду у власника для знімання матриці, процедура зазвичай нервова і затяжна, ось і цей випадок став не виключенням, 2 тижні ми шукали автомобіль, і знайшли.
Ура, тепер можемо приступити до виготовлення матриці:
Першим йде малярський скотч, потім звичайний, і ми максимально ізолюємо місця, що прилягають, щоб робота пройшла акуратно.
Далі наносимо смолу зі скловолокном і чекаємо засихання, процес займає близько 4-х годин. Далі ми переходимо до набивання шарів короба, товщина стінок повинна бути в області 1 см. І коли задня шкаралупа вже доволі товста, ми виставляємо кільце під посадку нашого майбутнього сабвуфера, як завжди, кільце ми робимо з утопленням, що додає естетики сабвуферу.
А ще перед тим, як натягувати тканину, потрібно красиво обрізати границі короба, які ми спочатку позначаємо маркером, коли робимо матрицю, це дуже важливо, бо якщо їх неправильно обрізати, вийде кострубатий короб. І ось тепер ми за допомогою тканини і клейового пістолета виводимо лицьову стінку!
Короб дуже приємної форми, тому з натягом тканини не виникло питань, зморшок і нерівностей. Далі просочуємо тканину смолою і чекаємо, поки вона стане твердою, і потім зсередини починаємо набивати шари скломату.
Після зміцнення лицьової стінки, ми приступаємо до шпаклювання лицьової частини, на предмет позбавлення від нерівностей і грудочок смоли. Плюс прибираємо дерев'яні підпірки, якими кріпили посадкове кільце, і займаємося шліфуванням шпаклівки.
Обрізаємо всю зайву тканину і виводимо рівні куточки. Але так як ми завжди просимо заїхати до нас на примірку перед фінальною перетяжкою карпетом, а автомобіля немає! Довелося виходити з ситуації, ми зателефонували людині, яка нам допомогла з автомобілем, знайшли його в місті, і на парковці довели шпаклівкою зазори, які вийшли в результаті натягнення тканини, і стягування корпусу завдяки висохненню смоли.
Всі зазори виведені, і ми можемо розпочинати фінальну підготовку короба, перед перетяжкою його карпетом, зсередини ми закочуємо короб віброізоляцією, для поліпшення його характеристик, і вставляємо термінал для підключення сабвуфера.
Тепер кілька слів про сабвуфер в Skoda octavia a7, його ми обговорили із замовником і зупинилися на відмінному варіанті, та й ще останнім на складі України, сабвуфером розміром 10 дюймів Focal P25F, це легендарний сабвуфер високого класу з дифузором зробленим з пресованого льону, за фірмовою методикою фірми Focal. Цей сабвуфер досить музичний і глибокий за своєю грою.
І тепер перетягуємо корпус темно-сірим карпетом, і наш корпус набуває такого вигляду:
Корпус дуже акуратний без гострих країв, має шалений вигляд! Плюс ми додали гриль, на прохання замовника, оскільки в багажнику постійно переміщуються різні предмети!
Сподіваємося вам подобаються наші роботи))
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"