Всім привіт. Йтиметься про нашу нову роботу з виготовлення корпусу сабвуфера за типом стелс, а саме про анатомічний корпус сабвуфера в крило автомобіля. Цей виріб ми виготовляємо із застосуванням поліефірної смоли та скломату, в поєднанні з фанерою. Процедура дуже складна і по-своєму цікава. На сьогоднішній день це одне з найпопулярніших рішень зі встановлення сабвуфера в багажник автомобіля. І так почнемо фото звіт з того що представимо вам прекрасний автомобіль Skoda Octavia A5:
Тепер ми перейдемо до багажника і процесу обклеювання потрібної нам ніші двома скотчами для зняття матриці з обшивки багажника.
Після нанесення смоли і скломату, чекаємо, поки засохне матриця, і знімаємо наш виріб з крила багажника і відпускаємо автомобіль, ця процедура займає близько 4-х годин, і подальша робота йде дистанційно, автомобіль нам потрібен буде тільки для примірки та встановлення. Ось так виглядає знята матриця, на яку наносяться шари:
Тепер, коли задня стінка стала досить міцною і товстою, ми можемо приступити до лицьової стінки, в цьому виробі вона буде з фанери з глибокою посадкою для сабвуфера і гриля. Щоб сітка стала врівень з лицьовою стінкою. Ми вирізаємо з фанери лицьову стінку і закріплюємо до неї ще одну посадкову стінку зсередини, виглядає це так:
Наступний крок, це заточування всіх кутів, щоб лицьова стінка лягла рівно в матрицю. І коли ми з'єднали ці два елементи у нас вже вимальовується загальна картина, між собою ми скріпили для початку терм-клеєм, потім скріпимо зсередини смолою і волокном.
Як ви бачите, у нас залишилося зайве волокно, з ним ми прощаємося і зрізаємо його, тим самим згладжуючи лицьову стінку сабвуфера стелс. І отримуємо такий зовнішній вигляд короба під сабвуфер.
Тепер нашим завданням варто скріпити дві кришки за допомогою скловолокна зсередини корпусу і не одним шаром, а 5-6 шарами, щоб корпус був герметичним і міцним, і забиваємо зовнішні щілини смолою. І починаємо виводити всі зазори і контур за допомогою шпаклівки, щоб наш корпус був ідеально красивим і природним.
І трохи спилюємо лицьову стінку, щоб вона плавно переходила в кути обшивки, процедура не легка, вимагає зусиль і акуратності. Потім ми фарбуємо задню стінку виробу.
І одразу ж перетягуємо карпетом під колір обшивки багажника, акуратно загортаючи краї зсередини. Далі дивимося як вийшов короб стелс в octavia a5.
Потім приміряємо як лягає сабвуфер у цей короб. І робимо напрямні для шурупів.
Короб вийшов дуже акуратним і максимально схожим, скажімо, із заводським виробом. Короб кріпився на липучки до обшивки і на саморізи, щоб його можна було швидко зняти для заміни лампочки. А також у коробі було розміщено синтапон для збільшення об'єму короба. І у нас вийшла така краса, погляньте:
Дізнатися повну інформацію про виготовлення сабвуферів стелс за таким типом ви можете в розділі "Контакти".
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"