Прослухавши штатну акустику в цьому автомобілі, ми дійшли висновку, що вона не така вже й погана, тому, щоб кардинально поліпшити звук у цьому автомобілі, треба було щільно попрацювати, а це тягнуло за собою не скромний бюджет. Нашому замовнику було подаровано сабвуферний динамік розміром 12 дюймів. На заміну всієї акустичної системи він не погодився, але на встановлення сабвуфера в короб стелс і встановлення підсилювача моноблока він погодився. І так завдання було поставлено виготовити анатомічний короб під 30см сабвуфер Focal-Auditor, і встановити підсилювач звуку одноканальний, але ще суть була в тому, що всього цього повинно було не бути видно в салоні автомобіля, так би мовити штатний варіант. Завдання було зрозумілим і ми приступили до роботи:
Розмістити короб сабвуфера стелс було вирішено в лівому крилі та виготовити його так, щоб не було видно його через обшивку, приступаємо до обклеювання крила двома видами скотча. Ще є питання в тому, що в цій моделі, в цій ніші був розташований механізм для висунення фаркопа, нам потрібно було його зберегти, і ми відгородили його картоном, і тим вивели край короба.
Тепер, коли матрицю виготовлено, ми приступаємо до її потовщення і виготовлення посадкового кільця під наш сабвуфер, його ми вирізаємо з невеликим утопленням, що трохи прикрашає зовнішній вигляд і дає змогу втопити сабвуфер, якщо місце обмежене.
Це кільце виставлено під невеликим кутом і добре закріплено, контури короба стелс в Mersedes E були обрізані і зачищені, пройшла примірка і короб готовий до перетяжки тканиною для формування лицьової стінки.
Далі на лицьову стінку наносимо смолу і чекаємо поки вона затвердіє, тільки після цього на неї можна наносити скломат зі смолою, і тільки зсередини, щоб не зіпсувати рівну поверхню лицьової стінки.
Після цього копіткого процесу, і достатньої товщини стінок нашого короба, ми його шліфуємо і за допомогою шпаклівки виводимо всі нерівності лицьової і бічних стінок, і готуємо короб до перетяжки чорним карпетом. І отримуємо такий результат:
Оскільки простір під виготовлення короба був обмежений, а об'єм вимагав 25 літрів для цього сабвуфера, наш короб вийшов чистим літражем у 21 літр, у такому разі ми додаємо в короб синтапон, він збільшує об'єм для сабвуфера, і тепер ми приміряємо готовий короб у нішу, яку ми трохи підготували м'якими матеріалами, щоб уникнути деренчання:
Короб був закріплений на два кріплення, які не дозволяли йому рухатися в крилі, і були проведені дроти перетином 4 мм, для повної передачі потужності. І перейшли до встановлення самого сабвуфера:
Щоб сабвуфер не грав повністю за обшивкою, ми зробили проріз в обшивці багажника і вставили в неї металеву решітку для виходу баса за обшивку, і розмір її такий, що не впадає в око через штатну сітку, і ще трохи проклеїли виброю і м'якими матеріалами.
Вийшло непогано і без сильних змін штатного вигляду багажника, далі ще була установка моноблока, дуже довго ми підбирали де його встановити, і прийшла фантастична ідея, сто це можна зробити в ніші між багажником і салоном, підсилювач звуку був обраний фірми Kicx, номінальною потужністю 350 Вт, але так як сабвуфер був 2-х котушковим, ми його скомутировали в опір 2 Ом, і наш підсилювач тоді зміг видавати потужність в 500 Вт пікову. Сигнал ми взяли з магнітоли, і вивели його за допомогою перетворювача сигналу, і установка вийшла такою:
Після установки сабвуфера в Mersedes E-класу, акустика заграла набагато цікавіше, більш насиченою і більш соковитіше, тому для тих, хто не хоче міняти штатну акустику, а хоче зробити звук цікавіше, наша Майстерня запропонує різні варіанти установки сабвуфера в будь-який автомобіль. Звертайтеся.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"