Автомобіль Mercedes Benz E-class є одним із преміальних автомобілів на ринку, і більшість автолюбителів, які обрали дану модель, мають почуття смаку, але не мають басової ланки))) У цьому автомобілі акустика в штатному виконанні грає на гідному рівні, як для штатної - але! критично не вистачає низьких частот, і щоб їх отримати в автомобілі з відмінною шумоізоляцією, потрібно трохи постаратися і слабким сабвуфером тут не обійтися. Ось власне і стояло завдання не псувати інтер'єр багажника великим коробом, а зробити короб у стилі стелс, тобто анатомічний у крило.
Кілька слів про сабвуфер, він має бути в цьому автомобілі - тільки 30см, щоб пробитися і добре зіграти, і короб об'ємом у 25 літрів, для глибини баса. Але про це пізніше.
І так завдання стояло таке, додати низьких частот за допомогою установки анатомічного сабвуфера, установка підсилювача потужності, і підключення всього цього! І так починаємо, як завжди, з виготовлення шкаралупи, для подальшої роботи по автомобілю, без самого автомобіля, оскільки цю роботу ми можемо робити дистанційно, або за допомогою обшивки! Ось така шкаралупа у нас вийшла:
Ми ущільнюємо стінку до потрібної товщини, і оскільки наша лицьова стінка буде рівною, здебільшого її ми виготовимо з фанери 15 мм, і проводимо примірку.
Як видно вже на фото, всі частини починають складатися в один цілий виріб! Наступним кроком ми виготовляємо посадкове кільце під динамік, але для більшого його заглиблення й ущільнення лицьової стінки, ми вирішили зробити зсередини ще один шар фанери. І лицьова стінка стала виглядати так:
У фанері було вирізано посадкове кільце з утопленням за допомогою фрезера, щоб все мало естетичний і акуратний вигляд.
І переходимо до обрізки зайвого корпусу, і закріплення лицьової частини до основного корпусу для подальшої перетяжки тканиною, щоб закрити порожні простори, і згладити всі кути. І цю тканину ми мажемо смолою і чекаємо поки вона стане міцною для подальшої роботи зі з'єднання всього короба.
Тепер ми з'єднуємо скломатом і смолою всі місця, де натягнута тканина, і лицьову фанеру із задньою частиною, доти, доки товщина відповідатиме потрібним критеріям усього короба. І настає найретельніший процес - це шпаклювання короба, і виведення його контурів!
А також короб зсередини був проклеєний віброізоляцією для зменшення демпфірування короба, короб вийшов літражем 25 літрів, це ідеальний об'єм для сабвуфера, який ми підібрали.
І ось так ми його перетягнули в чорний карпет, який найбільше підійшов під колір карпета багажника, і пару слів про сабвуфер. Сабвуфер був обраний фірми Hertz, а саме Hertz Es 300.5. Це 30 см сабвуфер із широким спектром потужності, який потребує не великі об'єми короба і має високий запас потужності. Номінал 350 Вт і пік 1050 Вт. Цей сабвуфер ми встановлюємо часто і знаємо його можливості!
Скажемо кілька слів про встановлення підсилювача потужності для сабвуфера, підсилювач підбирався потужний і в рамках бюджету! Наш вибір припав на нові підсилювачі Kicx AP 1000D, які вмістили в собі високу потужність за невеликі гроші! Даний підсилювач звуку, має потужність в 4 Ом - 420 Вт, в 2 Ом -800 Вт. Сабвуфер було під'єднано в 4 Ом, і на половині рівня потужності підсилювача він уже показував потрібні нам результати. Щоб не псувати інтер'єр салону або кріпити на сидіння, підсилювач був закріплений на подіумі до низу полиці, там його найменше видно, і охолодження з усіх боків. Підключався підсилювач потужності силовими проводами перетином 20мм, з колбою високої якості, і надійним запобіжником! І загальний вигляд підсилювача звуку в Mercedes E W211 став такий:
Ну і наприкінці розповіді покажемо фото вже встановленого короба з сабвуфером Hertz, короб кріпився у фільонці крила двома потужними точками кріплення + липучка, яка добре тримала короб до обшивки багажника.
Якщо і у вас з'явилося бажання встановити акустичну систему в автомобіль і виготовити короб за типом стелс, телефонуйте для консультації за номерами в розділі "Контакти".
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"