І знову наша улюблена робота з виготовлення анатомічних корпусів сабвуферів, цього разу покажемо роботу в прекрасному автомобілі Hyundai I30, це хетчбек, в даному автомобілі багажник не закритий від салону, тому сабвуфер гратиме соковитіше і потужніше, і для цього завдання цілком згодиться сабвуфер розміром 25 см, 10 дюймів. До цього в автомобілі був встановлений моноблок потужністю 500Вт, він розмістився під пасажирським сидінням. А так само був обезшумлений багажник, щоб прибрати зайві скрипи і вібрації. Тепер перейдемо до поліпшення акустичної системи в автомобілі за допомогою сабової ланки, встановленої в короб сабвуфера стелс, щоб не займати багато зайвого місця в багажнику, і додати стайлінгу автомобілю.
І так, як завжди, ми обклеюємо праве крило двома видами скотча і починаємо наносити скломат з поліефірною смолою для виготовлення шкаралупи, з якої далі буде формуватися короб за типом стелс. Після того, як шкаралупа підсохла, ми її витягаємо з крила і окреслюємо межі, за якими незабаром шкаралупу буде обрізано.
Наступний етап - ми потовщуємо задню стінку майбутнього короба, наносячи шари смоли і скломату. І після цього, коли потрібної товщини досягнуто, ми обрізаємо межі корпусу і вирізаємо посадкове кільце під обраний сабвуфер, і робимо його подвійним з поглибленням для того, щоб сабвуфер був притоплений і мав естетичний вигляд! Закріплюємо кільце, виготовлене з фанери, в потрібному положенні, щоб динамік не торкався корпусу.
Далі, коли кільце закріплено, ми переходимо до формування лицьової частини за допомогою еластичної тканини, яку максимально натягують з усіх боків, щоб вона під час висихання не провисла і не піддалася деформації.
Тепер ми маємо чіткі обриси сабвуфера стелс в Hyundai i30, і лицьова стінка обробляється смолою і сохне, щоб стати щільною і мати щільну основу для нанесення наступних шарів скломату, тільки зсередини корпусу, щоб не псувати гладкість лицьової частини, і таким чином стінка ущільнюється до потрібної товщини. Але іноді ця стінка трошки деформується, і виводиться вона за допомогою шпаклівки, і всі зазори і нерівності ми обробляємо нею.
Після висихання смола і скломат трохи тягнуться, тому короб завжди потрібно доводити за зазорами в крилі автомобіля, щоб він максимально стояв ідеально! Цей процес має такий вигляд, фото зверху! Коли було зроблено кріплення для цього короба до крила Хюндай, за допомогою укосів і болтів зсередини крила, на які буде одягнено та закріплено корпус, ми розпочали обклеювання короба чорним карпетом, під колір багажника, клей використовуємо 88-й, він найкращий для цього завдання!
Так само всередину короба був поміщений сінтіпон, який покращує музичні дані сабвуфера і збільшує об'єм короба, оооо про об'єм - даний короб виготовлявся під прекрасний сабвуфер Morel 25см, який вимагав об'єм в 20 літрів, короб перед установкою ми заміряли і він був на 21 літр чистого об'єму, плюс в короб для захисту сабвуфера були використані захисні грати Morel Octopus. І ось такий вигляд має перетягнутий короб стелс під Hyundai I30:
Вийшов дуже стиляговий. Тепер ми встановлюємо короб в автомобіль, болти вже закручені в фільонки крила багажника, на них ми наживляємо короб і закручуємо шайбами з гайками зсередини! Заводимо дріт сабовий перетином 2х4мм. І займаємося підключенням сабвуфера Morel і встановлюємо саб з решіткою в короб, на чорні комплектні саморізи.
Корпус став ідеально по зазорах, і має максимально естетичний вигляд у крилі цього автомобіля, і стоїть як штатний, гриль і сам сабвуфер дуже красиві і відмінно прикрасили інтер'єр багажника! Ось вам готове рішення для даного автомобіля, для консультації телефонуйте за телефонами вказаними в розділі: Контакти.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"