Привіт, сьогодні розповімо наш апгрейд звуку в автомобілі Ауді А4, найчастіше навіть штатний звук в автомобілях цього бренду непоганий, але потребує невеликих доопрацювань, щоб, скажімо, довести до розуму, і додати того, чого не вистачає. Низькі частоти в цьому автомобілі трохи розмазані і не виражені, твітера грають добре - але ми знаємо, що можна зробити ще кращим, навіть простою заміною твітерів, а також, щоб більше виразити акустику в дверях, треба зробити хоча б мінімальну шумоізоляцію дверей, а також додати сабвуфер - адже жоден динамік у машині не зіграє так само, як сабвуфер, - це факт. І так ми з'ясували, чого бракує замовнику, і взялися за підбір компонентів, це насправді важливий етап у побудові системи звуку, оскільки не все подобається замовнику, як і тобі, це факт, тому потрібно чуйно промацати, що ж хотів отримати власник Ауді.
Великий бюджет тут не обумовлювався, але скажімо він був все таки - і це радує, постаралися вичавити з нього максимум.
Перший етап стартував з шумоізоляції дверей, під час поліпшення аудіосистеми - без неї не обійтися, ми зміцнимо двері і правильно їх оформимо, тим самим ще зробивши аудіопідготовку. Матеріали були бренду STP, і двері ми зробили в 4 шари, перший шар віброізоляція всередині дверей - другий шар сендвічем нанесено на перший, що дає максимальний ефект з блокування шуму ззовні, а також тримає клімат в салоні більш довше. Третій шар - це шар на так звану фільонку дверей, в якій стоїть сам динамік, він повністю закочується і ще плюс сам динамік навколо, щоб додати і йому жорсткості, оскільки він на пластиковій проставці.
І 4 шар шумоізоляції дверей - це армування пластикової карти віброізоляцією, щоб зробити жорсткішою карту дверей, і повністю заклеюємо її м'яким чорним матеріалом, який прибере всі скрипи і тертя карти.
Так само ми зробили заміну твітерів в AUDI A4B8 єдине, що не зберегли в потоці фотографії процесу, можу сказати, що ми вибрали перевірені твітера, які нас не підвели і додали соковитості звуку та об'ємності, твітера бренду HERTZ MP25.3, а також нові емоції від вокалу і високих частот, їх встановили в штатні місця, під торпедо.
Йдемо далі, і наступні дії щодо поліпшення звуку - це встановлення підсилювача звуку в AUDI A4B8, підсилювач звуку обирали компактний в D класі, і такий щоб мав високу потужність, так би мовити, із запасом - це важливо, тому що з часом кожен прислухається і стає замало, у цьому випадку є куди рухатися і додати потужності сабвуфера. Ми виготовили подіум на який встановили підсилювач звуку, а саме моноблок KICX AngryAnt 1.1000, а також провели нову проводку, захистили її в обплетенні та встановили колбу з запобіжником, щоб уникнути замикання, кабелі всі мідні та кабель для сабвуфера з гарним перерізом, щоб не втратити потужність.
Переходимо до встановлення та виготовлення анатомічного короба за типом стелс з AUDI A4 B8, ми вибрали ліве крило, і там було купа блоків і пластикових конструкцій - довелося попрацювати, щоб це все коректно перенести, і розкласти в крилі, - для того, щоб можна було дістатися до них. Після цього ми за допомогою картону сформували стінки для майбутнього сабвуфера стелс. Після, підготували крило до обклеювання смолою і нанесли кілька шарів скотчів - щоб захистити все від смоли і було легко витягнути короб з крила. Нанесли скломат і поліефірну смолу, після застигання матриці, зняли її і приступили до потовщення стінок короба сабвуфера. Далі, як завжди, зробили посадкове кільце для сабвуфера з фанери і виставили його так, щоб став сабвуфер і зовнішня обшивка багажника. Оскільки стелс у нас буде прихованої установки - тобто за обшивкою і закритий кишенею, було важко все це підігнати один до одного. Далі коли сформували лицьову частину короба, її зміцнили до потрібної товщини, поміряли об'єм і взялися за перетяжку короба, хоч він і за обшивкою, все одно має бути шикарним на вигляд. Focal Access A25 - це сабвуфер, який ми встановили в стелс, це гарний і універсальний сабвуфер розміром 25 см, який вирішує будь-які питання щодо низьких частот в обмеженому бюджеті.
Закріпили короб до кузова дуже щільно і підшумили крило, щоб нічого не деренчало. Нам ще довелося доопрацювати обшивку, за якою стоїть сабвуфер, - щоб бас виходив у салон, а не гуляв за обшивкою. Ми вирізали внутрішню частину обшивки, потім виготовили каркас із фанери і пофарбували, щоб зробити форму для сітки, зсередини вставили металеву сітку, щоб нічого не пошкодило сабвуфер. Наприкінці каркас перетягнули радіотканиною і закріпили до обшивки.
Ці роботи виконали за 4-5 днів, це недовго, але було того варте - комплекс неглобальних доопрацювань аудіосистеми в AUDI A4B8 дав хороший результат.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"