На установку приїхав автомобіль німецького автопрому, а саме Audi A6 в кузові С6, в даному автомобілі дуже відмінно об'єдналося поєднання комфорту і стилю, але як завжди є питання до акустичної системи, а саме: - Після прослуховування акустичної системи Audi A6, стало зрозуміло, що в дверях стоїть 3-х компонентна акустика з доволі високим рівнем звучання - приємно здивувало - але дуже не вистачало низьких частот, саме сабвуфера, який би доопрацював дану акустичну систему. І по-друге, в даному автомобілі можна прослуховувати тільки диски і радіо, а зараз вже століття флешок і цифрових технологій - потрібно було вирішити питання з розширенням можливостей автомагнітоли, але про це нижче:
І так було вирішено встановити підсилювач звуку (моноблок) - це одно-канальний підсилювач звуку для сабвуфера, його було обрано хорошої якості та з достатнім запасом потужності, його ми вирішили встановити під полицею в багажнику, так, щоб не впадати в око. Підсилювач звуку в Ауді А6 ми підібрали фірми Clarion, це японська якість за гідні гроші. Для встановлення підсилювача ми виготовили подіум з фанери, і перетягнули його карпетом, оскільки підсилювачі звуку не можна закріплювати в метал, оскільки вони можуть давати додаткові спотворення в звуці. Щодо проводки: силову проводку було прокладено мідною і якісною, фірми Tchernov cables, також було встановлено якісний тримач запобіжника і запобіжник, міжблочний кабель було виготовлено довжиною 1 метр, його зробили в Майстерні з кабелів та конекторів тієї самої фірми. Пару слів про встановлення сабвуфера в Audi A6, короб ми виготовляли самі, він був зроблений за вимірами, так щоб на укосі він стояв рівно, він мав трапецієподібну форму, і об'єм у 25 літрів - потрібний за вимогами нашого сабвуфера, він був встановлений фірми Hertz, лінійки Energy, розміром 300мм - це сабвуфер з високою чутливістю та високим запасом потужності, ми вибрали модель із двома котушками по 4 Оми, та під'єднали його у 2 Оми. Для отримання максимального результату, короб було виготовлено з якісної 18мм фанери, за всіма стандартами, з клеєм і герметиком, перетягнуто чорним карпетом. Тепер фото звіт:
Для підключення підсилювача звуку нам потрібно було ще встановити перетворювач сигналу, щоб зняти сигнал з акустики для сабвуфера, щоб підключити лінійними кабелями підсилювач звуку в Audi A6. Сигнал ми взяли біля штатного підсилювача в багажнику в лівій ніші:
Рухаємося далі, і переходимо до головного пристрою, міняти його в даному автомобілі не варіант, так як там він має органічний вигляд, і система підключення буде непростою, тому потрібно якось поліпшити можливості в даній автомагнітолі:
Наразі в цю автомагнітолу можна додати флешку і аукс, за допомогою тільки одного варіанту - це встановлення в автомобіль usb-адаптера, але не простого, а який працює через оптичне волокно, даних адаптерів на ринку тільки 2! Один європейської якості і коштує близько 400 доларів, другий виробництва Росії, і коштує в кілька разів дешевше, і як правило не гірше! Тому було домовлено встановити його, для цього ми демонтували бардачок, відключили cd-чейнджер, під'єдналися до живлення і ввімкнули всі потрібні кабелі в такий адаптер:
Цей адаптер ми закріпили під бардачком і за допомогою подовжувача юсб вивели флешку в бардачок! Але після цього встановлення чейнджер перестає функціонувати, і під час перемикання в режим media, на моніторі вже відразу відображається місткість на флешці. Якість звуку не постраждала, а з установкою і налаштуванням сабвуфера звук в автомобілі вийшов на новий рівень і став повним і з соковитим низом, наша Майстерня рекомендує власникам даного автомобіля поліпшити акустичні можливості даним способом! Результат змусить вас захоплюватися!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"