Виконали комплекс робіт у Honda Prelude, зокрема було виготовлення сабвуфера в крило, він же в народі "стелс". Складові системи в людини вже були, залишалося виготовити для них нове житло. І так маємо прекрасний динамік Rainbow Amboss 10" і не менш прекрасний двоканальник Audio Systems. Ідея була оформити підсилок всередині корпусу саба, оскільки необхідний літраж для цього дина всього 10 л, місця для крихітного підсилка було більш ніж достатньо.
Машинка одразу нас здивувала двома речами: перше - це 4 колеса, що повертають при заїзді в бокс, чув про хондівську систему 4WS, але наживо виглядає несподівано :) ; а друге - це багажник "як у жигуля", де кришка це кришка)). Ох і весело в ньому клеїти треба визнати.
Вирішили лицьову сторону робити рівною, а значить простіше всю стіну зробити дерев'яною.
стінка у нас буде з 18 шарової фанери у два шари.
Ставимо "намазку" висихати природним способом. Як показує практика, інтенсивно сушити першу матрицю вкрай не бажано, щоб уникнути непотрібної деформації стінок. Йдемо обідати :)
А ось, до речі, і головний гість.
Натягуємо тканину, попередньо вставивши всередину перегородкову дошку, тим самим розділивши сабвуфер на основну камеру і нішу для підсилювача.
Поки справа робиться, розбираємо салон для правильного укладання силової та лінійної проводки.
Перепайка ISO роз'єму. В якості головного пристрою була обрана процесорна Clarion CZ703. Магнітола дуже класна і проста в налаштуваннях.
Прорізаємо отвір для доступу до підсилювача, закладаємо щілини шпаклівкою на основі скловолокна і вирівнюємо поверхні.
Тут вже сушити сабвуфер можна як хочеш)) хоч феном, хоч пічкою))
Кілька аркушів віброізоляції для профілактики клеїмо в крило, де буде розташований наш сабвуфер стелс.
Ну і перетягуємо карпетом Kicx AC-015.
Всередину за традицією клеїмо вібру 3,5 мм, вкладення виправдовує себе повністю.
Так само, щоб картина виглядала більш завершено, вирізаємо нову підлогу в багажник. Оскільки в хондах 90-х років вода в багажнику це звичайне явище, то стара підлога стала непридатною. Провели низку профілактичних процедур, щоб уникнути цього надалі. Новий робили з OSB з низки причин, по-перше, дешево, по-друге, тут найбільше волокно і його важче деформувати або розшарувати під впливом вологи. Плюс до цього лист ми попередньо обробили лаком для дерева.
Кріплення саба до крила вийшло зовсім простим, ми всього лише замінили один з болтів кріплення 4ws системи довшим і пригвинтили туди. Отвір якраз вийшов у ніші для підсилювача, тож для демонтажу саба не потрібно знімати динамік. Контрольна примірка і підключення.
Ось такий вигляд мав перший варіант, без кришки і захисного гриля. Підсилювач закріпили саморізами під шестигранник, щоб можна було викрутити в обмеженому просторі.
Але залишилося дві проблеми: не захищений динамік і погана вентиляція підсилювача. Були куплені вентиляційні решітки і вставлені знизу і зверху підсилювача. Решітка підійшла тільки 12" (на розмір більша), тому що динамік не стандартного розміру і має величезну губу, яка впирається в усі стандартні грилі.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"