Suzuki Vitara - у нас в гостях, автомобіль максимально свіжий і не давно виїхав з салону, але там одразу стало зрозуміло, що є купа запитань як по комфорту так і по аудіо підготовці, ми бачимо багато автомобілів та працювали з різними, але коли автомобіль заїхав на консультацію та ми проїхались - дуже розчарував, він настільки галасливий та метал настільки тонкий, що прогинається без зусиль. А звук з динаміків настільки пластиковий і не чіткий, що стало навіть соромно, вердикт такий, що хотілося б трохи підняти рівень комфорту і звуку, ми беремося за цю задачу і в певний бюджет пропонуємо зробити повну шумоізоляцію дверей і замінити акустику по колу на акустику, яка добре грає від магнітоли.
Розбираємо двері і проводимо мийку металу, а потім знежирюємо і всередину дверей наносимо віброізоляцію по всій поверхні дверей в нахлест, таким чином роблячи додаткові ребра жорсткості. Далі добре укочуємо і обклеюємо другим шаром - це тепло-шумоізолятор, який відмінно гасить шум разом з віброізоляцією, і так само тримає тепло взимку в автомобілі, а влітку прохолода затримується на довше, для даного шару дуже важливо підібрати якісний матеріал, який з роками не відклеїться через вологу.
Йдемо до третього шару, цей шар дуже добре діє на акустику в дверцятах, він зашиває двері та всі отвори, тим самим оформляє об'єм дверей у закритий ящик, після цієї процедури мідбас починає грати більш зібрано та глибше, так він відчуває об'єм та не сифонить через усі дірки та отвори. Так само 3-й шар зміцнює так звану фільонку дверей, на якій стоїть динамік, - і посадка стає жорсткішою. І він так само гасить залишковий шум.
Четвертий шар шумоізоляції Suzuki Vitara - це повний антискрип карти, карта армується шматками віброізоляції, щоб зібрати карту воєдино, і щоб вона стала жорсткішою. Далі затягуємо всю карту в матеріал пірамідку, який круто погасить шум і заб'є весь простір між металом і картою, що прибере всі скрипи і тертя карти з металом. Виглядає це так:
Так само було вирішено поміняти акустику в Suzuki Vitara, на перевірений варіант, який роками вирішує всі питання щодо заміни штатки. Для встановлення акустики ми виготовили проставочні кільця з фанери і закріпили їх до дверей, пофарбували для стайлінгу. Встановили кросовери трохи вище динаміка, і розвели проводку до мідбаса і твітера, твітер встановили в штатні місця, в куточки, все по штатному. Спереду було встановлено компонентні динаміки Morel Maхimo 6 comp. А на тил були встановлені коаксіальні динаміки, це ті у яких твітер вбудований в мідбас а не окремо, а саме Morel Maximo 6 coax. Все готово і стоїть на своїх місцях - перед складанням Suzuki Vitara проводимо перевірку і вже навіть з відкритими дверима чути різницю.
Простою заміною акустики навіть від магнітоли звук розкрився по-іншому, високі частоти стали соковитішими і більш насиченими, а мідбас за допомогою аудіопідготовки ну просто небо і земля, низ став глибшим і панч соковитішим.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"