Друзі у нас на Станції в роботу став малогабаритний автомобіль Smart for Two, за завданнями потрібно з нього зробити максимально комфортний автомобіль, бо в нього більшість корпусу зроблена з пластику, розумієте, як всередині шумно, коли набираєш швидкість. І взагалі ми мовчимо що відбувається під час їзди на трасі. Ми зробимо шумо-віброізоляцію автомобіля, там де пластикові елементи, будемо мінімально обтяжувати і навантажувати частини кузова, днище зробимо більш товстим, щоб прибрати шум дороги. Так само стоять завдання, розширити можливості аудіосистеми, зробити великий мультимедійний екран і встановити камеру заднього виду, для безпечного паркування. Якщо ви бачили штатну магнітолу на автомобілі Smart for Two, то ви зрозумієте, що це перше, що там потрібно міняти. Виглядає вона так:
І так розпочинаємо роботу, починаємо з шумоізоляції Smart for Two, оскільки це кабріо, дах ми не зможемо обробити, тому розбираємо весь салон, знімаємо сидіння, обшивки і підлогу, демонтаж всього цього займає близько 3 годин - швидко, але так швидко виходить, тільки тоді, коли у вас є досвід розбирання автомобіля. Після цього ми знежирюємо поверхню, щоб не було пилу і бруду, це призведе до поганої геодезії матеріалів з кузовом, що не вітається. З приводу матеріалів, якими будемо обклеювати, на днище лежить килим, який виготовлений з товстого шумопоглинача, і він анатомічний за всіма вигинами днища, тому знизу робитимемо тільки віброізоляцію, щоб килим ліг у свої місця, якщо ж нанести і тепло-шумоізолятор, килим не ляже і стирчатиме вище за рівень, а оскільки в цьому автомобілі немає навіть порогів, які тримають килим, - це від самого початку не правильне рішення. Оскільки днище не дуже велике, ми прийняли рішення обклеїти його віброізоляцією товщиною 2 мм, плюс зсередини зробити ребра жорсткості, віброізоляція бренду Acoustics перевірена нами роками і цілком впорається з цим завданням. Закочуємо підлогу щільно, без пропусків, тільки ребра жорсткості залишимо, щоб в них не збиралася волога і конденсат, для арок ми взяли більш товстий матеріал, товщиною 3 мм бренду AudioSystem, дуже єластична віброізоляція з хорошими показниками шумопоглинання. Після укочування матеріалу, днище автомобіля стало виглядати так:
Таким чином ми прибрали більшість шумів, які проникали в салон під час їзди автомобіля, і опору вітру, а також гулу коліс і всього, що з-під них летить і б'ється об арки. Далі переходимо до дверей, вони дуже цікаво розбираються і зовні, і зсередини, вони складаються з рами, і двох прикріплених до неї пластикових обшивок. Зовнішня обшивка просто замикається, тому її не можна сильно обтяжувати віброізоляцією, щоб вона згодом не розшатала засувки і вилетіла. Тому під час її шумоізоляції - робитимемо акцент на тепло-шумоізолятор, ми зробили кілька ребер жорсткості і віброізоляції, щоб прибрати парусність дверей і зробити їх трохи жорсткішими. І далі обклеюємо повністю спіненим каучуком, який погасить шум і збереже тепло в салоні взимку, а влітку не випустить прохолоду довше. Виглядає це так:
Наступний етап це шумоізоляція дверної карти, вона так само велика, але кріпитися вона вже нормально і зсередини, ми закочуємо її віброізоляцією щільно, щоб ущільнити і погасити шум, так само це зробить її не такою дзвінкою.
Поверх наносимо м'який матеріал на клейкій основі, який слугує як антискрип, а також шумоізолятор, затягуємо всю карту, і стики, щоб не було жодних непорозумінь щодо тертя карти об двері. Так само ми обклеїли всі пластикові обшивки, і салону, і стійки, і задню кришку, щоб весь салон був тихим без сторонніх шумів, на цьому шумоізоляцію Smart for Two закінчено, і ми покажемо, як ми замінили сумну магнітолу в автомобілі.
У штатній магнітолі Smart for Two крім радіо і дисків немає нічого, що відповідає вимогам сучасної людини, ні навігації, ні блютуз, ні хоч якоїсь якості звуку і так далі. Ми це виправимо, за допомогою встановлення нової магнітоли в Smart, магнітолу ми вибрали бренду Phantom, найновішу, яка з'явилася, з крутилкою для регулювання звуку, оскільки кнопок на кермі керування магнітолою немає. Для установки нової магнітоли в даній автомобіль, нам знадобилася перехідна рамка під 2Дін, і антенний перехідник, ми демонтуємо стару магнітолу і нову магнітолу, кріпимо до рамки і встановлюємо в штатне місце, єдине що там потрібно трохи доопрацювати рамку, щоб вона стала на місце. Тепер ще ми провели мікрофон для гучного зв'язку, ми його протягнули і встановили в штатне місце, в стелі.
Що буде в новій магнітолі:
- великий мультимедійний екран
- висока роздільна здатність екрану
- стильний дизайн
- блютуз аудіо та гучний зв'язок
- можливість перегляду фільмів і кліпів
- вихід в інтернет
- можливість підключення камер
- флешки та підключення модему.
- якісніший звук
Тепер магнітола в Smart for Two має такий вигляд:
Так само ми під'єднали камеру заднього виду, проводку протягнули, поки салон був розібраний, під'єднали до заднього ходу, і закріпили в планці біля підсвічування номера, вибрали модель із поворотним кріпленням, щоб можна було регулювати кут огляду, бо вона буде в місці, що наближене ближче до підлоги. У таких випадках ми рекомендуємо камери з поворотними кріпленнями, щоб не помилитися, виглядає встановлена камера ось так:
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"